wat moet je er mee, behalve een keer kijken,het neemt ook helemaal geen ruimte in in een kastquote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:27 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
kom n keertje bluray kijken bij onswe hebben er ongeveer 170, en anders nog een leuke dvd hoor...daarvan wil ik niet eens weten hoeveel we dr hebben
als man zou ik haar ook woest aantrekkelijk vindenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:34 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Vond trouwens die Silverfox (Lynn Collins) echt bijzonder aantrekkelijk
nog n keer kijken, en nog n keer en nog een keer. Wat doe jij dan met die disneyfilms...die kijk jij (of je kid(s)) toch ook wel eens nog n keerquote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:34 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
wat moet je er mee, behalve een keer kijken,het neemt ook helemaal geen ruimte in in een kast
heb een selectie van 20-25 films , de rest gaat gewoon na een keer kijken gewoon weer de verkoop in.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:37 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
nog n keer kijken, en nog n keer en nog een keer. Wat doe jij dan met die disneyfilms...die kijk jij (of je kid(s)) toch ook wel eens nog n keer
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:36 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
als man zou ik haar ook woest aantrekkelijk vinden
jamaar je koopt die disneyfilms omdat ze geld waard zijn..Maar dan koop je een disney film (ala 30 euri ofzo) en hij is meteen daarna toch al in waarde gedaaldquote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:39 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
heb een selectie van 20-25 films , de rest gaat gewoon na een keer kijken gewoon weer de verkoop in.
De disneys zijn geld waard, heb dvd die inmiddels op ebay 180 euro waard is.
Die is ook heel erg mooi idd! vooral het Spaans gitaar stukjequote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:48 schreef themauster het volgende:
ik heb na I Think I Like It maar even Innuendo opgezet wat een prachtplaat
Haha, sorryquote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:49 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Je steekt me aan![]()
Al weer Coldplay, ze moeten daar eens mee ophouden zeg..
er staat ook heel veel niet opquote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:51 schreef themauster het volgende:
Wie heeft hier trouwens allemaal Spotify? Wat een verademing is dat hoef bijna niks meer te downloaden bijna alle artiesten kun je daar op luisteren
Misschien moeten ze weer terug naar de basis.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:51 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Haha, sorry
Coldplay vond ik vroeger echt wel te gek, maar tegenwoordig... Pffff.
Inderdaad maar dat ligt meestal aan de artiest of die gestreamd wil worden of nietquote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:52 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
er staat ook heel veel niet op
kost dat?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:51 schreef themauster het volgende:
Wie heeft hier trouwens allemaal Spotify? Wat een verademing is dat hoef bijna niks meer te downloaden bijna alle artiesten kun je daar op luisteren
Heb 't geïnstalleerd, maar moet inmiddels een abo nemen. Dat sla ik ff overquote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:51 schreef themauster het volgende:
Jup, iddquote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:53 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Misschien moeten ze weer terug naar de basis.
Mijn virusscan gooide het programma eruit omdat er een trojan in zou zittenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:51 schreef themauster het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |