Ontvangst viel weg?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:03 schreef muisje-eliza het volgende:
waar zijn mn lists gebleven op twitterheb ik daar al die moeite voor gedaan
![]()
![]()
kan...ze zijn er opeens weer na mn klaagzang. ik ben ze al n uur kwijt en ik heb echt overal gezocht en op geklikt. zelfs opnieuw ingelogdquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:07 schreef Ofyles2 het volgende:
KT Tunstall
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Komt het niet omdat ze dalet kunnen bedienen vanaf de iphone ?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:55 schreef Sirolf het volgende:
Opvallend dat de nowplaying-info het doet, ondanks dat ze op locatie uitzenden. Normaal gesproken werkt dat dan nooit...
Ik weet niet hoe ik ineens een fan van haar ben, maar het heeft absoluut iets te maken met de Duitse radio.quote:
Hoe kan je het zeggen?!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:21 schreef TheVulture het volgende:
Wat klinkt die gast als een valse nicht
Zulke masterclasses kun je ook volgen.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:21 schreef TheVulture het volgende:
Wat klinkt die gast als een valse nicht
Ik ben ook de enige die dat magquote:
jah waar was je nouquote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:39 schreef Ofyles2 het volgende:
Ik had er nu bij moeten zijn, ik reed vandaag toevallig langs Leiden Centraal.
Mijn kans om Caro Emerald live te ontmoeten verspeeld.![]()
Thuis.quote:
Queen????quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:00 schreef Ofyles2 het volgende:
Hans, kom er maar in...
Gaafquote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:13 schreef Againzender het volgende:
O jee, ik heb twitter contact met Ramon-de-stagair
Wat zijn wij tweeën bofkonten vandaag.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:13 schreef Againzender het volgende:
O jee, ik heb twitter contact met Ramon-de-stagair
* jaloers is *quote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:21 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
Yeah I knowkheb m nu op bluray
kom n keertje bluray kijken bij onsquote:
Leukt mij best heel erg leukquote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:27 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
kom n keertje bluray kijken bij onswe hebben er ongeveer 170, en anders nog een leuke dvd hoor...daarvan wil ik niet eens weten hoeveel we dr hebben
Vond trouwens die Silverfox (Lynn Collins) echt bijzonder aantrekkelijkquote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:27 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
kom n keertje bluray kijken bij onswe hebben er ongeveer 170, en anders nog een leuke dvd hoor...daarvan wil ik niet eens weten hoeveel we dr hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |