Dat zal het zijn, jaquote:
Liesveld is de scheidsrechter van dienst bij Dordt - Ajaxquote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:00 schreef Captain_Slow het volgende:
Is dat Liesveld iets tegen de White Lies of tegen iets anders
Owww, ben niet zo thuis in het voetbal (lees: niet thuis in het voetbal)quote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:01 schreef borisz het volgende:
[..]
Liesveld is de scheidsrechter van dienst bij Dordt - Ajax.
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:00 schreef Captain_Slow het volgende:
hahaquote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:00 schreef Captain_Slow het volgende:
Maar het komt nooit tot een definitieve stopquote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:26 schreef Ofyles2 het volgende:
En dit topic remt langzaam maar zeker af...
Ben ik NET naar op zoek geweest (en gevonden)quote:
zeg dat nog is over een dagje of 50quote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:26 schreef Ofyles2 het volgende:
En dit topic remt langzaam maar zeker af...
Om te janken,die artiesten hoor ik ook elke dag op Skyradioquote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:00 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
http://www.3fmfan.nl/page/muziekstats/meestgedraaideartiesten < Dit zegt genoeg...
Der Rudy!
Huh? Sneltrein?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:58 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
zeg dat nog is over een dagje of 50, dan wordt het een sneltrein
ik bedaht mij net dat ik ze laatst ook weer hoorde rond dit tijdstip.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 00:05 schreef Sirolf het volgende:
Ik bedacht me vanmiddag nog dat ik nog maar weinig hoor van Asteroids Galaxy Tour... en nu hoor ik ze weer eens op 3FM. Toeval?
Daar ergens in de buurt. Geloof ik.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 00:38 schreef Captain_Slow het volgende:
Hallo Nederland? Bent u in het land van de levende?
Ik ben er weer.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 00:38 schreef Captain_Slow het volgende:
Hallo Nederland? Bent u in het land van de levende?
Staan we nu voor een rood sein?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 01:00 schreef Captain_Slow het volgende:
Ik vind het zo wel weer genoeg geweest, ik kom later in de ochtend wel weer terug
Yo !quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 07:15 schreef cheese. het volgende:
[..]
Goedendag!![]()
Dat Röyksopp van jou, is echt goed hee!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |