geen idee, niets meer gehoordquote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:22 schreef goldfinger1963 het volgende:
nijns is al ff hier niet meer geweest zou ze al ander werk hebben?
de zpellink is pervektquote:
hangt er van af met wie wat en waar ....quote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:19 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Vrijen nog beter...
[..]
Je hebt helemaal gelijk
Truequote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:25 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
hangt er van af met wie wat en waar ....
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:01 schreef Ladylike het volgende:
[..]
De trillende? Deal!
ik doe niet aan triotjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Redacted
Ik niet in vandaag én morgenquote:
Fruts!!quote:
Waarom niet?quote:
Ook de allereerstequote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:28 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
1 voordeel tis weer de laatste donderdag van de week
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:26 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ik doe niet aan triotjesGF heeft me zaterdag nodigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
Niks mis mee!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:28 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Neuh, maar ik heb (bijna) altijd zin
voor een trioquote:
Lieve scheetquote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:28 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Neuh, maar ik heb (bijna) altijd zin
Ja dat zeggen ze altijdquote:
en ook van de maandquote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:28 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
1 voordeel tis weer de laatste donderdag van de week
Ja altijd zin hebben is iets anders dan ook altijd je zin krijgenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:30 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ja dat zeggen ze altijdTot kutje bij paaltje komt en dan:"Alweer? Nee moe, hoofdpijn, vandaag niet, ik lees, ik kijk nog tv "
3 dagen moet genoeg zijnquote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:29 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
nou dan alleen voor vandaag vrijdag en zondag
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:30 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ja dat zeggen ze altijdTot kutje bij paaltje komt en dan:"Alweer? Nee moe, hoofdpijn, vandaag niet, ik lees, ik kijk nog tv "
quote:
quote:
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:30 schreef Frutsel het volgende:
[..]
had ik niet eens in de gaten ...quote:
Smakelijk..quote:
Er is ook zoiets als :"Zin maken"quote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:31 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja altijd zin hebben is iets anders dan ook altijd je zin krijgen
* Frutsel brabbelt iets van: MUUR!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:31 schreef Ladylike het volgende:
[..]
3 dagen moet genoeg zijn
[..]
erg genoeg heb je wel gelijk
Flesquote:
Wahahahaquote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:32 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Er is ook zoiets als :"Zin maken"
Ik maakte zaterdag ook zin om naar de verdwenen pakjesboot te zoeken!
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:32 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Smakelijk..
ik ga als mn baas zn peuk opgerookt heeft![]()
die staat nu buiten
lunch zequote:
dat zijn gelukkig nog maar 2 dagenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:37 schreef Fha het volgende:
O jottem. drie termijnen collegeld in een keerDat word tosti's eten de rest van de maand
Mjah neequote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:38 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat zijn gelukkig nog maar 2 dagen
Ik wel in morgen. Weekend om 1200quote:
Ik heb ook wel zin in morgen. Op de terugreis vanaf werk kan ik dan op Leiden Centraal de nieuwe Football Manager halen bij de Freerecordshopquote:
in LL? whutquote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:52 schreef wel.o.k het volgende:
zo, lekker een banaan erin geschoven
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:52 schreef wel.o.k het volgende:
zo, lekker een banaan erin geschoven
Zaterdag toch pas?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb ook wel zin in morgen. Op de terugreis vanaf werk kan ik dan op Leiden Centraal de nieuwe Football Manager halen bij de Freerecordshop.
is niet ergquote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:56 schreef marcb1974 het volgende:
Verder dan een tvp kom ik nu niet hoor
hihiquote:
quote:
je had alleen tijd voor een tvpquote:
Ow jaquote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, de 30e, dus morgen komt hij uit.
Welke boeken?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:03 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ow ja
Dacht dat het morgen pas de 29e was
Dure dag gaat dat morgen worden dan, 1 game en 2 boeken
Tofquote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:07 schreef marcb1974 het volgende:
De zilveren lepel, het pastaboek en die van Dan Brown
Kom ik elke avond na het werk bij jou eten dit weekendquote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:10 schreef marcb1974 het volgende:
Ja, lekker eten van het weekend, veel pasta
Die ga ik ook halen morgen... gelukkig zit de AKO tegenwoordig naast de Freerecordshop op Leiden CSquote:
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:39 schreef Nijns het volgende:
Ik moet echt weer een baan, dan kan ik jullie tenminste weer eens spreken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.sometimes i forgot what's up and what's down
En dat terwijl je nu alle tijd voor ons hebtquote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:39 schreef Nijns het volgende:
Ik moet echt weer een baan, dan kan ik jullie tenminste weer eens spreken
Vriendje!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:39 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
nijns
![]()
![]()
we hebben je gemist, hoe is het nu?
Theoretisch gezien wel he? Toch best druk zo, werkloos zijnquote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
En dat terwijl je nu alle tijd voor ons hebt.
hoe gaat het solliciteren en hoe bevalt het wonen ?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:50 schreef Nijns het volgende:
[..]
Vriendje!
ik jullie ook!ja, goed hoor
[..]
Theoretisch gezien wel he? Toch best druk zo, werkloos zijnHoe is het met jou?
Zwarte kattenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:47 schreef OA het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)_gewild__.html?p=4,2
[ afbeelding ]
* allemaal zegt hoi tegen Nijnsquote:
Solliciteren gaat wel redelijk en het wonen bevalt goedquote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:52 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
hoe gaat het solliciteren en hoe bevalt het wonen ?
nog steeds in haarlem volgens je profiel
Bolle is toch heeeel mooi?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:52 schreef Fha het volgende:
[..]
Zwarte katten![]()
Ik heb alleen geen ruimte meer voor nog meer katten
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:52 schreef Fha het volgende:
Oh shit ik moet dringend naar collegeDaag
![]()
zo jammer ditquote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:53 schreef Nijns het volgende:
[..]
Solliciteren gaat wel redelijk en het wonen bevalt goedHoe is het met jou en de Panama-plannen?
weet ik, dat is voor de mysterieus-heid
Meneer OAquote:
Wat?quote:
Gewoon. Geen zin.quote:
En dat vindt schoonOA zomaar goed?quote:
Goed. Best druk nu ik wat minder tijd aan FOK! probeer te besteden onder werktijdquote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:50 schreef Nijns het volgende:
[..]
Vriendje!
ik jullie ook!ja, goed hoor
[..]
Theoretisch gezien wel he? Toch best druk zo, werkloos zijnHoe is het met jou?
Je bent inmiddels verhuisd dus? En waarheen? Ik heb wat topics grotendeels gemist door bovenstaandequote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:53 schreef Nijns het volgende:
[..]
Solliciteren gaat wel redelijk en het wonen bevalt goedHoe is het met jou en de Panama-plannen?
Zou die het wel weten dan?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:01 schreef MPG het volgende:
[..]
Gewoon. Geen zin.
[..]
En dat vindt schoonOA zomaar goed?
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:47 schreef OA het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)_gewild__.html?p=4,2
[ afbeelding ]
Ik dacht dat ik daarop reageerdequote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:57 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik ga niet naar panama, dat is maleduck.
Naja, dat is een goed voornemen vind ikquote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
Goed. Best druk nu ik wat minder tijd aan FOK! probeer te besteden onder werktijd.
[..]
Je bent inmiddels verhuisd dus? En waarheen? Ik heb wat topics grotendeels gemist door bovenstaande.
Ik ook... zometeen ga ik daar dus ook weer wat aan doenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:05 schreef Nijns het volgende:
Naja, dat is een goed voornemen vind ik
Ik miste al iets in de omgevingquote:Ja, naar Brabant
het is je vergevenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:05 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik daarop reageerde![]()
niet dus.. sorry
jortquote:
Frutselquote:
Goed hoorquote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ook... zometeen ga ik daar dus ook weer wat aan doen.
[..]
Ik miste al iets in de omgeving.
Gelukkig maarquote:
Immerquote:
Gooi het op de FP, met die foto erbijquote:
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:08 schreef schoonOA het volgende:
OA, rekel! Vrijdag is gewoon een werkdag, jongeman! Tot 17.00 uur moet er gewerkt worden, en geen seconde korter. Is dat duidelijk?
Welnee.quote:
ik ben toch een beetje droevig dat je je vriendje verwart met een anderquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
MPGquote:
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:24 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik ben toch een beetje droevig dat je je vriendje verwart met een ander
SorrySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Nijns troost wokje
*is een trotse Bosschequote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:34 schreef Ladylike het volgende:
Bossche bol
een echte
speciaal voor mij meegebracht
Brandweer Den Bosch![]()
lekker he?
Op donderdag 25 juni 2009 14:37 schreef Pheno het volgende:
Een KSC zonder Nijns is als thee zonder suiker: minder zoet.
Waor in Braobant bevindt ge oe?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:38 schreef Nijns het volgende:
[..]
MPG
[..]
Sorry* Nijns troost wokje
[..]
*is een trotse Bossche![]()
lekker he?
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:08 schreef schoonOA het volgende:
OA, rekel! Vrijdag is gewoon een werkdag, jongeman! Tot 17.00 uur moet er gewerkt worden, en geen seconde korter. Is dat duidelijk?
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:43 schreef john-frusciante het volgende:
Hallow, ik heb enorme rooie oortjes![]()
het vorige topic was weer aan de pikante kant
wheheheSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
nijnsquote:
Omgeving Den Boschquote:
Alles goed gegaan in het drukke weekendje?quote:
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:43 schreef john-frusciante het volgende:
Hallow, ik heb enorme rooie oortjes![]()
het vorige topic was weer aan de pikante kant
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.aaaaaaaaaaaaaaah............
Redacted
maar stiekem welquote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:49 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ik was op de achtergrond aanwezig. psst stiekem ben ik er niet.
![]()
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:47 schreef Nijns het volgende:
[..]
Alles goed gegaan in het drukke weekendje?
tegen mij zei je wat andersquote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:55 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
alles liep prima.
nou hopen dat aankomend weeknd ook zo goed gaat worden
foto van je zelf voor de spiegel (te makkelijk, ik weet het)quote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:57 schreef goldfinger1963 het volgende:
ben nou de pic's van de versieringen aan het uploaden
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:00 schreef Ladylike het volgende:
ik zit onder de slagroom en chocolade
Dan zitde hier nie ver vandaonquote:
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:00 schreef Ladylike het volgende:
ik zit onder de slagroom en chocolade
dat klopt.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:56 schreef Ladylike het volgende:
[..]
tegen mij zei je wat anders
je hoopte dat het niet zo druk zou worden
weer? ben jij al klaargekomenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:02 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
mag ik je schoon li...
daar gaan we weer
ben nog lang niet klaarquote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:02 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
weer? ben jij al klaargekomen?
LL wilde niet dat je haar foto's online zou zettenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:57 schreef goldfinger1963 het volgende:
ben nou de pic's van de versieringen aan het uploaden
Niet meer zo ver als eerst neequote:
Ik bedoelde da ik ok in braobant zit nou.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:06 schreef Nijns het volgende:
[..]
Niet meer zo ver als eerst nee
(en dus ook niet van mijn lief)
Huh? Waar dan? Gij waart toch unne LImburger?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:07 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik bedoelde da ik ok in braobant zit nou.
Haha, waarmee?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:10 schreef Muck het volgende:
We hebben 1000 tompoezen gewonnen op het werk! Vanmorgen zijn ze afgeleverd![]()
Dat vind ik nou ookquote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:01 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
CAMERA en tong waarom zijn jullie beide op de verkeerde plek
?
Jij altijdquote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:02 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
mag ik je schoon li...
daar gaan we weer
en ik mn best maar doen ..quote:
KPD post wrsquote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:04 schreef Nijns het volgende:
[..]
LL wilde niet dat je haar foto's online zou zetten
jij hoeft vanavond niet meer te etenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:10 schreef Muck het volgende:
We hebben 1000 tompoezen gewonnen op het werk! Vanmorgen zijn ze afgeleverd![]()
lekkerquote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:10 schreef Muck het volgende:
Bennik ok. Maor overdages zit ik in braobantquote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:10 schreef Nijns het volgende:
[..]
Huh? Waar dan? Gij waart toch unne LImburger?
DAT zou pas een goede grap zijnquote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:11 schreef Nijns het volgende:
Met hoeveel zitten jullie daar eigenlijk? Met z'n 2en?
Dacht dat je daar ook al niet meer aan deedquote:
Ik kom die kant opquote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:10 schreef Muck het volgende:
je hebt gelijkquote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:12 schreef Nijns het volgende:
[..]
Dacht dat je daar ook al niet meer aan deed
Waar dan?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:12 schreef MPG het volgende:
[..]
Bennik ok. Maor overdages zit ik in braobant.
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:11 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Dat vind ik nou ook
[..]
Jij altijd
ga vooral doorquote:[..]
en ik mn best maar doen ..
* Wokje gaat in kpd kijken.... u heeft geen toegang tot dit forumquote:[..]
KPD post wrs
/arrogantiemodus/ ach, wel vaker \arrogantiemodus\quote:
Eindhovuh de gekste!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:13 schreef Nijns het volgende:
[..]
Waar dan?
(nou mis je de tompoezen van Muck)
Haha, ja dat is dichtbij jaquote:
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:14 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
ga vooral door![]()
[..]
* Wokje gaat in kpd kijken.... u heeft geen toegang tot dit forum
heb ik ook gewerktquote:
schijndel is het dichtst bij zijnde, bakker logistiekquote:
Schijndelquote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:20 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
schijndel is het dichtst bij zijnde, bakker logistiek
Schijndel? Het dichtse bij wat? Eindhoven?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:20 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
schijndel is het dichtst bij zijnde, bakker logistiek
quote:
die met het rode shirt ben jij?quote:
whehehe daar kwam ik altijd de post ophalenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:18 schreef Ladylike het volgende:
[..]
heb ik ook gewerkt
Bij ABN Amro (Vestdijk)
he, ik werd ook maar gestuurd.quote:
ja, van plekken waar ik gewerkt hebquote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:22 schreef Nijns het volgende:
[..]
Schijndel? Het dichtse bij wat? Eindhoven?
Jaja. Vanuit 't Maaskantje zekerquote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:25 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
he, ik werd ook maar gestuurd.
[..]
ja, van plekken waar ik gewerkt heb
Ik zat onder de tafelquote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:24 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
whehehe daar kwam ik altijd de post ophalen
Randstad, moest zelfs paspoort meenemen.quote:
duh.. mental imagequote:
't Maastkantjequote:
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:31 schreef wel.o.k het volgende:
Randstad, moest zelfs paspoort meenemen.![]()
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:31 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
Randstad, moest zelfs paspoort meenemen.![]()
[..]
duh.. mental image
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
dat was jijquote:
anders begrijpt WOK het te snelquote:
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:51 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
anders begrijpt WOK het te snel
waarom denken ze dat we overwerken? omdat we geen leven hebbenquote:In het kader van de bezuinigingen heeft het MT besloten dat er geen overwerk meer uitbetaald mag worden. Als er wordt overgewerkt, dan geldt vanaf heden dat deze uren middels tijd voor tijd in dezelfde maandperiode opgenomen dienen te worden.
Doe dan ook eens ondergoed aanquote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:55 schreef Ladylike het volgende:
Bijna naar huis, al vrees ik voor overwerk, heb een halve brief moeten aanpassen en nou is de dir. weer afgeleid
jaquote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:55 schreef Ladylike het volgende:
Bijna naar huis, al vrees ik voor overwerk, heb een halve brief moeten aanpassen en nou is de dir. weer afgeleid
quote:
Do widzenia, dobry wieczór.quote:
quote:
Heb mn spijkerbroek gewoon aangehouden dus dat zou hem niet moeten afleidenquote:
Sexyquote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:12 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Heb mn spijkerbroek gewoon aangehouden dus dat zou hem niet moeten afleiden
wel als je de rits open laatquote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:12 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Heb mn spijkerbroek gewoon aangehouden dus dat zou hem niet moeten afleiden
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:14 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
wel als je de rits open laat
Tak.quote:
Dat is me eens in de HEMA gebeurd en afgelopen weekend met bowlenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:14 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
wel als je de rits open laat
Jij boefje.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:20 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Dat is me eens in de HEMA gebeurd en afgelopen weekend met bowlen
beide keren geen slip aan
je had wel meteen veel bekijksquote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:20 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Dat is me eens in de HEMA gebeurd en afgelopen weekend met bowlen
beide keren geen slip aan
Die jongen bij de HEMA keek zo raar... en ineens zei JF: hey jij hebt je gulp open..quote:
whehehequote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:24 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Die jongen bij de HEMA keek zo raar... en ineens zei JF: hey jij hebt je gulp open..
en bij bowlen kwam ik er na een paar minuten al zelf achter (gelukkig)
en hij maar denken dat dat alleen maar bij hem overkwamquote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:25 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
whehehe![]()
ik had die kop van die jongen wel willen zien
zo keek ie:quote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:25 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
whehehe![]()
ik had die kop van die jongen wel willen zien
en niemand die hem gelooftquote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:27 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
en hij maar denken dat dat alleen maar bij hem overkwam
Eigenlijk had ik het speciaal gedaan om dat 19 jarig gozertje een harde plassert te bezorgen, maar dat geef ik natuurlijk niet toequote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:27 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
en hij maar denken dat dat alleen maar bij hem overkwam
dan mag JF blij zijn dat hij zijn gulp niet had openstaanquote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:28 schreef Ladylike het volgende:
[..]
zo keek ie:![]()
volgens mij was ie homo
dat had ik nou nooit van jouw verwachtquote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:29 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Eigenlijk had ik het speciaal gedaan om dat 19 jarig gozertje een harde plassert te bezorgen, maar dat geef ik natuurlijk niet toe
Iddquote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:30 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dan mag JF blij zijn dat hij zijn gulp niet had openstaan
ik ben ook zo braafquote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:30 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat had ik nou nooit van jouw verwacht
wat ga je voor me koken dan?quote:
behalve in de beftelingquote:
Als ik vandaag mocht koken, dan werd het kip met champignon-kruiden-roomsaus en pastaquote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:33 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Wat ga jij voor me koken dan?
klinkt goed !quote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:35 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Als ik vandaag mocht koken, dan werd het kip met champignon-kruiden-roomsaus en pasta
met daarbij brocoli geserveerd als groente
Maar mn schoonmoeder kookt
Daar ben ik ook braafquote:
Het smaakt nog beter...quote:
je bent aan het overwerkenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:36 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Daar ben ik ook braaf
niemand gelooft me natuurlijk, aangezien er een pic van de befteling hier op fok staat
pas op dat je toetsenbord niet onderlooptquote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:36 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Het smaakt nog beter...
oh fuck, het water loopt mij dus echt uit de mond nu
lekkere vent laat je gewoon overuren maken door je te laten wachten maar ondertussen een contract geven van maar 3 maandenquote:
Fristquote:
morgen issie op vakantiequote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:45 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
lekkere vent laat je gewoon overuren maken door je te laten wachten maar ondertussen een contract geven van maar 3 maanden
whehehequote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:51 schreef cablegunmaster het volgende:
heb ik honger kom ik natuurlijk op dit topic uit![]()
Ondertussen op stage...
aah dat is mooiquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Redacted
voor hoe lang?quote:
quote:
je kent OA altijd op tijdquote:
Ik had bijna 2 deeltjes gemistquote:
ik moet nog 2 uur en een kwartierquote:Op donderdag 29 oktober 2009 18:28 schreef MaleDuck het volgende:
zo eindelijk naar huismaar ja weer 3 uurtjes overwerk erbij
Mijn god wat een bullshit zegquote:
Das een kroeg hoor! Die doet het nogquote:
Alloquote:
Borrel?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:00 schreef Fha het volgende:
pff ik hoop dat ik vannacht niet hoef te werken want ik heb heul geen zin
Dan val ik helemaal in slaapquote:
Een kroeg? Waar?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:18 schreef Fha het volgende:
[..]
Das een kroeg hoor! Die doet het nog
In Groningenquote:
Dan ga jij toch op een kruk aan de bar hangen terwijl ik ga dansenquote:
Ook gezelligquote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:25 schreef Fha het volgende:
[..]
Dan ga jij toch op een kruk aan de bar hangen terwijl ik ga dansen
Ga ik wel bij je kruk dansenquote:
Boh!! Je UIquote:
Zekerquote:
Neequote:
hoe moet ik nou een geluid zien?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:36 schreef Fha het volgende:
[..]
NeeDie heeft al opper ruige slagtanden en gekartelde vleugels enzo
En een eng geluid, al zie je dat nu niet want hij is te klein
jij werkt ook hierquote:
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:36 schreef Fha het volgende:
[..]
edit:
[ afbeelding ]
Ha!quote:
Wat doet Muck in jouw batstentquote:
zo ziet ie er wel eng uitquote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:36 schreef Fha het volgende:
[..]
edit:
[ afbeelding ]
quote:
wat is daar meequote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:03 schreef Fha het volgende:
Het jasje wat Sacha de Boer nu aan heeft![]()
Geweldigquote:
Zie ik vanavond wel als 'ie als podcast gedownload isquote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:03 schreef Fha het volgende:
Hij gaat behoorlijk van je scherm afknallen dus misschien moet je zonnebril op doenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:06 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Zie ik vanavond wel als 'ie als podcast gedownload is
aha zal niet goedkoop zijn.quote:
is het zo ergquote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:09 schreef Fha het volgende:
[..]
Hij gaat behoorlijk van je scherm afknallen dus misschien moet je zonnebril op doen![]()
Wat is podcast nou eigenlijk trouwens?ik snapput nie
Kijk hier maar eventjesquote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:09 schreef Fha het volgende:
[..]
Hij gaat behoorlijk van je scherm afknallen dus misschien moet je zonnebril op doen![]()
Wat is podcast nou eigenlijk trouwens?ik snapput nie
Sacha de Boerquote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:03 schreef Fha het volgende:
Ooohw ik snapquote:
Of je koopt gewoon een leuk (goedkoop) jasje bij de H&M en smijt die in de wasmachine met verfquote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:09 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
aha zal niet goedkoop zijn.
whehehe en daarna kan je een ander wasmachine kopenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:13 schreef Fha het volgende:
[..]
Of je koopt gewoon een leuk (goedkoop) jasje bij de H&M en smijt die in de wasmachine met verf
Textiel verf slimboquote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:20 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
whehehe en daarna kan je een ander wasmachine kopen
quote:
maar jij werkt nou toch in een boekenwinkel?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:34 schreef Fha het volgende:
Ik zit de klok vooruit te staren naar half 11Als er niemand belt weet ik tenminste zeker dat ik niet meer hoef te werken vannacht.
Ik doe ook nog steeds vrijwilligerswerkquote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:38 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
maar jij werkt nou toch in een boekenwinkel?
Dat had je nou niet moeten zeggenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:34 schreef Fha het volgende:
Ik zit de klok vooruit te staren naar half 11Als er niemand belt weet ik tenminste zeker dat ik niet meer hoef te werken vannacht.
aha vandaar.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:39 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik doe ook nog steeds vrijwilligerswerk
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat had je nou niet moeten zeggen
whehehequote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:41 schreef Fha het volgende:
Fuk heyFles doet even leuk door me te bellen hoor
schrok me dood ik denk shit ik moet werken
![]()
Je avatar doet engquote:
PWN.quote:
Wie bitte? Wir kommen eine Spritze holen, ja!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je avatar doet eng.
Ik snap trouwens niet dat mensen met de auto naar de huisartsenpost gingen voor de griepprik... er stond gewoon een file in Zandvoort, en dat zonder Duitsers.
een kuukskequote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:47 schreef MPG het volgende:
[..]
Wie bitte? Wir kommen eine Spritz holen, ja!
Er waren vooral oude mensen... en die moeten niet als ze in de rij staan te wachten blijven staan lullen als de rij al 5 meter is opgeschoven... dan sta ik ineens voor zequote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:47 schreef MPG het volgende:
[..]
Wie bitte? Wir kommen eine Spritze holen, ja!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |