Schijndel? Het dichtse bij wat? Eindhoven?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:20 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
schijndel is het dichtst bij zijnde, bakker logistiek
quote:
die met het rode shirt ben jij?quote:
whehehe daar kwam ik altijd de post ophalenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:18 schreef Ladylike het volgende:
[..]
heb ik ook gewerkt
Bij ABN Amro (Vestdijk)
he, ik werd ook maar gestuurd.quote:
ja, van plekken waar ik gewerkt hebquote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:22 schreef Nijns het volgende:
[..]
Schijndel? Het dichtse bij wat? Eindhoven?
Jaja. Vanuit 't Maaskantje zekerquote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:25 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
he, ik werd ook maar gestuurd.
[..]
ja, van plekken waar ik gewerkt heb
Ik zat onder de tafelquote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:24 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
whehehe daar kwam ik altijd de post ophalen
Randstad, moest zelfs paspoort meenemen.quote:
duh.. mental imagequote:
't Maastkantjequote:
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:31 schreef wel.o.k het volgende:
Randstad, moest zelfs paspoort meenemen.![]()
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:31 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
Randstad, moest zelfs paspoort meenemen.![]()
[..]
duh.. mental image
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
dat was jijquote:
anders begrijpt WOK het te snelquote:
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:51 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
anders begrijpt WOK het te snel
waarom denken ze dat we overwerken? omdat we geen leven hebbenquote:In het kader van de bezuinigingen heeft het MT besloten dat er geen overwerk meer uitbetaald mag worden. Als er wordt overgewerkt, dan geldt vanaf heden dat deze uren middels tijd voor tijd in dezelfde maandperiode opgenomen dienen te worden.
Doe dan ook eens ondergoed aanquote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:55 schreef Ladylike het volgende:
Bijna naar huis, al vrees ik voor overwerk, heb een halve brief moeten aanpassen en nou is de dir. weer afgeleid
jaquote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:55 schreef Ladylike het volgende:
Bijna naar huis, al vrees ik voor overwerk, heb een halve brief moeten aanpassen en nou is de dir. weer afgeleid
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |