geen idee, niets meer gehoordquote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:22 schreef goldfinger1963 het volgende:
nijns is al ff hier niet meer geweest zou ze al ander werk hebben?
de zpellink is pervektquote:
hangt er van af met wie wat en waar ....quote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:19 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Vrijen nog beter...
[..]
Je hebt helemaal gelijk
Truequote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:25 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
hangt er van af met wie wat en waar ....
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:01 schreef Ladylike het volgende:
[..]
De trillende? Deal!
ik doe niet aan triotjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Redacted
Ik niet in vandaag én morgenquote:
Fruts!!quote:
Waarom niet?quote:
Ook de allereerstequote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:28 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
1 voordeel tis weer de laatste donderdag van de week
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:26 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ik doe niet aan triotjesGF heeft me zaterdag nodigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
Niks mis mee!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:28 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Neuh, maar ik heb (bijna) altijd zin
voor een trioquote:
Lieve scheetquote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:28 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Neuh, maar ik heb (bijna) altijd zin
Ja dat zeggen ze altijdquote:
en ook van de maandquote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:28 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
1 voordeel tis weer de laatste donderdag van de week
Ja altijd zin hebben is iets anders dan ook altijd je zin krijgenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:30 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ja dat zeggen ze altijdTot kutje bij paaltje komt en dan:"Alweer? Nee moe, hoofdpijn, vandaag niet, ik lees, ik kijk nog tv "
3 dagen moet genoeg zijnquote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:29 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
nou dan alleen voor vandaag vrijdag en zondag
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:30 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ja dat zeggen ze altijdTot kutje bij paaltje komt en dan:"Alweer? Nee moe, hoofdpijn, vandaag niet, ik lees, ik kijk nog tv "
quote:
quote:
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:30 schreef Frutsel het volgende:
[..]
had ik niet eens in de gaten ...quote:
Smakelijk..quote:
Er is ook zoiets als :"Zin maken"quote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:31 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja altijd zin hebben is iets anders dan ook altijd je zin krijgen
* Frutsel brabbelt iets van: MUUR!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:31 schreef Ladylike het volgende:
[..]
3 dagen moet genoeg zijn
[..]
erg genoeg heb je wel gelijk
Flesquote:
Wahahahaquote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:32 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Er is ook zoiets als :"Zin maken"
Ik maakte zaterdag ook zin om naar de verdwenen pakjesboot te zoeken!
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:32 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Smakelijk..
ik ga als mn baas zn peuk opgerookt heeft![]()
die staat nu buiten
lunch zequote:
dat zijn gelukkig nog maar 2 dagenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:37 schreef Fha het volgende:
O jottem. drie termijnen collegeld in een keerDat word tosti's eten de rest van de maand
Mjah neequote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:38 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat zijn gelukkig nog maar 2 dagen
Ik wel in morgen. Weekend om 1200quote:
Ik heb ook wel zin in morgen. Op de terugreis vanaf werk kan ik dan op Leiden Centraal de nieuwe Football Manager halen bij de Freerecordshopquote:
in LL? whutquote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:52 schreef wel.o.k het volgende:
zo, lekker een banaan erin geschoven
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:52 schreef wel.o.k het volgende:
zo, lekker een banaan erin geschoven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |