Als ik vandaag mocht koken, dan werd het kip met champignon-kruiden-roomsaus en pastaquote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:33 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Wat ga jij voor me koken dan?
klinkt goed !quote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:35 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Als ik vandaag mocht koken, dan werd het kip met champignon-kruiden-roomsaus en pasta
met daarbij brocoli geserveerd als groente
Maar mn schoonmoeder kookt
Daar ben ik ook braafquote:
Het smaakt nog beter...quote:
je bent aan het overwerkenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:36 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Daar ben ik ook braaf
niemand gelooft me natuurlijk, aangezien er een pic van de befteling hier op fok staat
pas op dat je toetsenbord niet onderlooptquote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:36 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Het smaakt nog beter...
oh fuck, het water loopt mij dus echt uit de mond nu
lekkere vent laat je gewoon overuren maken door je te laten wachten maar ondertussen een contract geven van maar 3 maandenquote:
Fristquote:
morgen issie op vakantiequote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:45 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
lekkere vent laat je gewoon overuren maken door je te laten wachten maar ondertussen een contract geven van maar 3 maanden
whehehequote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:51 schreef cablegunmaster het volgende:
heb ik honger kom ik natuurlijk op dit topic uit![]()
Ondertussen op stage...
aah dat is mooiquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Redacted
voor hoe lang?quote:
quote:
je kent OA altijd op tijdquote:
Ik had bijna 2 deeltjes gemistquote:
ik moet nog 2 uur en een kwartierquote:Op donderdag 29 oktober 2009 18:28 schreef MaleDuck het volgende:
zo eindelijk naar huismaar ja weer 3 uurtjes overwerk erbij
Mijn god wat een bullshit zegquote:
Das een kroeg hoor! Die doet het nogquote:
Alloquote:
Borrel?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:00 schreef Fha het volgende:
pff ik hoop dat ik vannacht niet hoef te werken want ik heb heul geen zin
Dan val ik helemaal in slaapquote:
Een kroeg? Waar?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:18 schreef Fha het volgende:
[..]
Das een kroeg hoor! Die doet het nog
In Groningenquote:
Dan ga jij toch op een kruk aan de bar hangen terwijl ik ga dansenquote:
Ook gezelligquote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:25 schreef Fha het volgende:
[..]
Dan ga jij toch op een kruk aan de bar hangen terwijl ik ga dansen
Ga ik wel bij je kruk dansenquote:
Boh!! Je UIquote:
Zekerquote:
Neequote:
hoe moet ik nou een geluid zien?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:36 schreef Fha het volgende:
[..]
NeeDie heeft al opper ruige slagtanden en gekartelde vleugels enzo
En een eng geluid, al zie je dat nu niet want hij is te klein
jij werkt ook hierquote:
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:36 schreef Fha het volgende:
[..]
edit:
[ afbeelding ]
Ha!quote:
Wat doet Muck in jouw batstentquote:
zo ziet ie er wel eng uitquote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:36 schreef Fha het volgende:
[..]
edit:
[ afbeelding ]
quote:
wat is daar meequote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:03 schreef Fha het volgende:
Het jasje wat Sacha de Boer nu aan heeft![]()
Geweldigquote:
Zie ik vanavond wel als 'ie als podcast gedownload isquote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:03 schreef Fha het volgende:
Hij gaat behoorlijk van je scherm afknallen dus misschien moet je zonnebril op doenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:06 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Zie ik vanavond wel als 'ie als podcast gedownload is
aha zal niet goedkoop zijn.quote:
is het zo ergquote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:09 schreef Fha het volgende:
[..]
Hij gaat behoorlijk van je scherm afknallen dus misschien moet je zonnebril op doen![]()
Wat is podcast nou eigenlijk trouwens?ik snapput nie
Kijk hier maar eventjesquote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:09 schreef Fha het volgende:
[..]
Hij gaat behoorlijk van je scherm afknallen dus misschien moet je zonnebril op doen![]()
Wat is podcast nou eigenlijk trouwens?ik snapput nie
Sacha de Boerquote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:03 schreef Fha het volgende:
Ooohw ik snapquote:
Of je koopt gewoon een leuk (goedkoop) jasje bij de H&M en smijt die in de wasmachine met verfquote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:09 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
aha zal niet goedkoop zijn.
whehehe en daarna kan je een ander wasmachine kopenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:13 schreef Fha het volgende:
[..]
Of je koopt gewoon een leuk (goedkoop) jasje bij de H&M en smijt die in de wasmachine met verf
Textiel verf slimboquote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:20 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
whehehe en daarna kan je een ander wasmachine kopen
quote:
maar jij werkt nou toch in een boekenwinkel?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:34 schreef Fha het volgende:
Ik zit de klok vooruit te staren naar half 11Als er niemand belt weet ik tenminste zeker dat ik niet meer hoef te werken vannacht.
Ik doe ook nog steeds vrijwilligerswerkquote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:38 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
maar jij werkt nou toch in een boekenwinkel?
Dat had je nou niet moeten zeggenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:34 schreef Fha het volgende:
Ik zit de klok vooruit te staren naar half 11Als er niemand belt weet ik tenminste zeker dat ik niet meer hoef te werken vannacht.
aha vandaar.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:39 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik doe ook nog steeds vrijwilligerswerk
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat had je nou niet moeten zeggen
whehehequote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:41 schreef Fha het volgende:
Fuk heyFles doet even leuk door me te bellen hoor
schrok me dood ik denk shit ik moet werken
![]()
Je avatar doet engquote:
PWN.quote:
Wie bitte? Wir kommen eine Spritze holen, ja!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je avatar doet eng.
Ik snap trouwens niet dat mensen met de auto naar de huisartsenpost gingen voor de griepprik... er stond gewoon een file in Zandvoort, en dat zonder Duitsers.
een kuukskequote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:47 schreef MPG het volgende:
[..]
Wie bitte? Wir kommen eine Spritz holen, ja!
Er waren vooral oude mensen... en die moeten niet als ze in de rij staan te wachten blijven staan lullen als de rij al 5 meter is opgeschoven... dan sta ik ineens voor zequote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:47 schreef MPG het volgende:
[..]
Wie bitte? Wir kommen eine Spritze holen, ja!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |