Do widzenia, dobry wieczór.quote:
quote:
Heb mn spijkerbroek gewoon aangehouden dus dat zou hem niet moeten afleidenquote:
Sexyquote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:12 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Heb mn spijkerbroek gewoon aangehouden dus dat zou hem niet moeten afleiden
wel als je de rits open laatquote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:12 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Heb mn spijkerbroek gewoon aangehouden dus dat zou hem niet moeten afleiden
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:14 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
wel als je de rits open laat
Tak.quote:
Dat is me eens in de HEMA gebeurd en afgelopen weekend met bowlenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:14 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
wel als je de rits open laat
Jij boefje.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:20 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Dat is me eens in de HEMA gebeurd en afgelopen weekend met bowlen
beide keren geen slip aan
je had wel meteen veel bekijksquote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:20 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Dat is me eens in de HEMA gebeurd en afgelopen weekend met bowlen
beide keren geen slip aan
Die jongen bij de HEMA keek zo raar... en ineens zei JF: hey jij hebt je gulp open..quote:
whehehequote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:24 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Die jongen bij de HEMA keek zo raar... en ineens zei JF: hey jij hebt je gulp open..
en bij bowlen kwam ik er na een paar minuten al zelf achter (gelukkig)
en hij maar denken dat dat alleen maar bij hem overkwamquote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:25 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
whehehe![]()
ik had die kop van die jongen wel willen zien
zo keek ie:quote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:25 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
whehehe![]()
ik had die kop van die jongen wel willen zien
en niemand die hem gelooftquote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:27 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
en hij maar denken dat dat alleen maar bij hem overkwam
Eigenlijk had ik het speciaal gedaan om dat 19 jarig gozertje een harde plassert te bezorgen, maar dat geef ik natuurlijk niet toequote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:27 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
en hij maar denken dat dat alleen maar bij hem overkwam
dan mag JF blij zijn dat hij zijn gulp niet had openstaanquote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:28 schreef Ladylike het volgende:
[..]
zo keek ie:![]()
volgens mij was ie homo
dat had ik nou nooit van jouw verwachtquote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:29 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Eigenlijk had ik het speciaal gedaan om dat 19 jarig gozertje een harde plassert te bezorgen, maar dat geef ik natuurlijk niet toe
Iddquote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:30 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dan mag JF blij zijn dat hij zijn gulp niet had openstaan
ik ben ook zo braafquote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:30 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat had ik nou nooit van jouw verwacht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |