quote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:49 schreef Stoeprand het volgende:
Zou ik er één mogen met een kerstmuts alstublieft?
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 08:40 schreef Qwea het volgende:
Ik heb een Ava met een muts, I know... maar ik wil iets meer en iets "spectaculairdere" icon.
Voor zowel sint als eentje voor kerst![]()
Plies?
Orgineel ;
[ afbeelding ]
En niet bewegend plies. Enkel sneeuw mag bewegen voor kerst eventueel
Gaaf! Bedanktquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:13 schreef La-Vache-Qui-Rit het volgende:
[..]
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:43 schreef Opperkwal het volgende:
Kan iemand mijn kwal voorzien van een kerstmuts.
Alvast bedankt.
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:10 schreef JediMasterLucia het volgende:
Ik wil wel weer een leuke sint en een kerst exemplaar van mijn avatar![]()
<-----------
Het zal leuk zijn als er bewegende plaatjes inzitten. (De kerst ava graag met sneeuw als dat kan) dus leef je uit![]()
alvast bedankt
Nicequote:Op vrijdag 30 oktober 2009 19:26 schreef Arn0 het volgende:
Hmm, misschien ook even Photoshop downloaden, anders wordt al het werk hier door een of twee personen gedaan
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:16 schreef wikwakka2 het volgende:
Wie weet iets leuks te verzinnen voor die van mij?
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:01 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Kun je de muts niet groter makendat alarm is niet helemaal bedekt
Edit: alvast maar gedaan![]()
Hmm, misschien zoiets?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 19:51 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Whehe, nice, zou je het alleen iets meer tekenfiguur achtig kunnen maken?
Ja, ziet er goed uit! Bedankt.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 19:56 schreef La-Vache-Qui-Rit het volgende:
[..]
Hmm, misschien zoiets?
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:39 schreef UncleErnie het volgende:
Verzoekje voor een sintige en een kerstige UncleErnie
Thanxquote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:18 schreef La-Vache-Qui-Rit het volgende:
[..]
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:57 schreef swarmahoer het volgende:
iemand die voor mijn avator een idee heeft om er een supervette sint of kerst oufit aan te geven?
Ik wil wel even proberen, maar niet kwaad zijn als het misluktquote:
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:55 schreef Harajuku. het volgende:
Ik wil mijn ava graag anti feestdagen.
Heb al een jaar niet meer met PS gewerkt, dus verwacht er niet teveel vanquote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:57 schreef swarmahoer het volgende:
iemand die voor mijn avator een idee heeft om er een supervette sint of kerst oufit aan te geven?
ziet er mooi uitquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:50 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Heb al een jaar niet meer met PS gewerkt, dus verwacht er niet teveel vanHeb de achtergrond zwart gemaakt want sneeuw op een witte achtergrond is niet echt handig.
[ afbeelding ]
Hmm, ja, ik ga even aan de slagquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:54 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ziet er mooi uitnog een sinterklaas idee
?
Daar was ik juist al mee bezig:quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:54 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ziet er mooi uitnog een sinterklaas idee
?
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:02 schreef Lookbehind het volgende:
[..]
Daar was ik juist al mee bezig:
[ afbeelding ]
I'm on itquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:14 schreef Haaibaaike het volgende:
[ afbeelding ] Zouden jullie van George iets van kerstsfeer willen maken.
All right! Dan doe ik deze:quote:
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:20 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben nu nog in Halloween stemming maar daarna iemand die Elmo kan voorzien van een mijter, een baard en sneeuwende pepernoten?
Ik denk dat het Engels is voor "ik ben er mee bezig"quote:
Ik bedoelde, ik ga eraan werkenquote:
Ok,quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:24 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik denk dat het Engels is voor "ik ben er mee bezig"
Doe maar rustig aan..ik ga eerst RTL kijken en dan zie ik straks wel ..alvast bedanktquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:24 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Ik bedoelde, ik ga eraan werkenOm dubbel werk te vermijden zei ik het even
Hij is al af, hopelijk vind je hem goedquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:26 schreef Haaibaaike het volgende:
Doe maar rustig aan..ik ga eerst RTL kijken en dan zie ik straks wel ..alvast bedankt![]()
Puntje van opbouwende kritiek: die muts is groter dan zijn hoofdquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:30 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Hij is al af, hopelijk vind je hem goed![]()
[ afbeelding ]
Ik zag het net ja, ben er al mee bezigquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:32 schreef Adelante het volgende:
[..]
Puntje van opbouwende kritiek: die muts is groter dan zijn hoofd
Toch bedankt voor de moeite.. Georgequote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:30 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Hij is al af, hopelijk vind je hem goed![]()
[ afbeelding ]
Je weet dat er een wezenlijk verschil is tussen kruid- en pepernoten en dat je deze niet door elkaar moet halen hè?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:20 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben nu nog in Halloween stemming maar daarna iemand die Elmo kan voorzien van een mijter, een baard en sneeuwende pepernoten?
prima, overleg evt even met andere avatar makers: het is jullie OPquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:33 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Ik zag het net ja, ben er al mee bezig![]()
PS: Mag ik de OP op wiki straks aanpassen? Wil een paar linkjes en renders plaatsen
Okéquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:34 schreef Adelante het volgende:
[..]
prima, overleg evt even met andere avatar makers: het is jullie OP
Heb de originele afmeting genomen?quote:+ @ Arn0: ppsssttt... en 60x60 natuurlijk.
deze is beter ..ik doe je niet na.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:36 schreef Arn0 het volgende:
[..]
OkéIs dit beter, trouwens? Ben nog een beginneling met PS
![]()
[ afbeelding ]
Edit:
[..]
Heb de originele afmeting genomen?![]()
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:20 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:39 schreef Peter het volgende:
ik zoek iets tussen wat ik nu heb en dat het kruis van de mijter van de sint in die kleuren..
Deze dus: http://i33.tinypic.com/qo7qjo.gif
Of juist een mijter met een wat verdraaid kruis oid
Wooooww... jij bent écht goed.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:53 schreef La-Vache-Qui-Rit het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:59 schreef La-Vache-Qui-Rit het volgende:
[..]
Misschien?
hahaha, helemaal geweldig.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:53 schreef La-Vache-Qui-Rit het volgende:
[..]
Ik kan ze ook kleiner maken als je dat wil?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:05 schreef Adelante het volgende:
[..]
hahaha, helemaal geweldig.
[ afbeelding ]
Ik denk dat deze het wordt, want met die pepernoten zie je hem bijna niet meer
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:07 schreef Adelante het volgende:
Lukt dat? Iets kleiner, iets minder, iets langzamer?
Aanvullingen etc (extra tips & renders) zijn welkomquote:Tips voor een avatar te maken
- Sneeuw: Ga naar http://www.online-image-editor.com/ en klik op File>Open. Upload vervolgens je avatar en ga vervolgens naar Effects>Add Animated Mask. Klik op de image boven Snow 2 en vervolgens op Create My Animation. Nu kan je je avatar opslagen!
- Als je iets gerelateerd met Sinterklaas of Kerstmis wilt maken, zijn deze renders misschien handig:![]()
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:27 schreef Dagoduck het volgende:
Kan iemand er 1 voor halloween maken met mijn ster
[ afbeelding ]
Oranje achtergrond/zwarte ster/oranje ogen zoals in die pompoenen ofzo?
Zoiets:
[ afbeelding ]
Handíg!quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:31 schreef Arn0 het volgende:
Zo, is deze korte update voor de OP goed?
[..]
Aanvullingen etc (extra tips & renders) zijn welkom
Cool thanxquote:
"Nu kan je je avatar opslagen"quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:31 schreef Arn0 het volgende:
Zo, is deze korte update voor de OP goed?
[..]
Aanvullingen etc (extra tips & renders) zijn welkom
Whehequote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:44 schreef shiznuts het volgende:
[..]
"Nu kan je je avatar opslagen"![]()
Verder natuurlijk
vergeet www.pho.to niet
Ohja idd. Ik gebruik zelf tinypic, maar zal beide links toevoegen en het meteen op wiki gooienquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:44 schreef shiznuts het volgende:
[..]
"Nu kan je je avatar opslagen"![]()
Verder natuurlijk
vergeet www.pho.to niet
Als uploadhost gebruik ik zelf http://www.instant-upload.com/quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:45 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Ohja idd. Ik gebruik zelf tinypic, maar zal beide links toevoegen en het meteen op wiki gooien
nice very nice. thanxquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 19:28 schreef La-Vache-Qui-Rit het volgende:
[..]
Ik vind 'm niet zo mooiquote:
Oké, toegevoegd. Heb ook de topiclinks (twee wedstrijden oid) van vorig jaar eruitgehaald en, hopelijk is dat niet erg, ook de avatars van vorig jaar.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:46 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Als uploadhost gebruik ik zelf http://www.instant-upload.com/
Lekker simpel.
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:06 schreef La-Vache-Qui-Rit het volgende:
[..]
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Die pompoen die je nu hebt is trouwens wel gaafquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:16 schreef Adelante het volgende:
Perfect.
Het is dat ik niet mee mag doen aan de SINT Icoontjes wedstrijd, anders had ik een hele goede kans gemaakt
Zoiets kan in jouw geval ook:quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 23:41 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Die pompoen die je nu hebt is trouwens wel gaaf
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 00:01 schreef Lookbehind het volgende:
[..]
Zoiets kan in jouw geval ook:
[ afbeelding ]
Ook Leuk !quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 00:01 schreef Lookbehind het volgende:
[..]
Zoiets kan in jouw geval ook:
[ afbeelding ]
Ik gebruik Jasc Animation Shopquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 00:04 schreef Arn0 het volgende:
Welke software gebruiken jullie voor die GIF's? Want Imageready zit niet meer bij CS4 zie ik
Jij hebt een mooie kwaliteit mijter in je avatarquote:
Surequote:Op zaterdag 31 oktober 2009 00:34 schreef Pisces29 het volgende:
Is er iemand die mijn eendje kan voorzien van een mooie mijter?
Jaquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 00:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jij hebt een mooie kwaliteit mijter in je avatar![]()
Is er iemand die mijn eendje kan voorzien van een mooie mijter?
Ik ook, en tevens Adobe CS4, daar zit Imageready wel bij, maar de animationfunctie is onderbracht bij Photoshop. Even aanklikken dat je in het beeld het animatieveld wil laten zien en dan kun je er op los tweenen en framen.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 00:08 schreef La-Vache-Qui-Rit het volgende:
[..]
Ik gebruik Jasc Animation Shop
Bedankt!quote:
Handmatig iddquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 01:18 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Ik ook, en tevens Adobe CS4, daar zit Imageready wel bij, maar de animationfunctie is onderbracht bij Photoshop. Even aanklikken dat je in het beeld het animatieveld wil laten zien en dan kun je er op los tweenen en framen.Hoe kun je trouwens een object tracen? Of doe je dat handmatig? Over een bewegend plaatje iets een bepaalde beweging laten volgen. Zoals die kerstmuts over Naatje_1's avatar.
oh, toevoeging, wel heel graag in uploadbaar formaat...quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 23:21 schreef Mirjam het volgende:
hallo,
dit is mijn origineel,
[ afbeelding ]
ik heb eik een paar verzoekjes
een koksmuts, maar dan opgepimpt voor de sint (mijterkoksmuts dus) staf erbij is ook wel leuk denk ik
iets leuks voor de kerst en voor oud en nieu, maar kijk maar wie er zin in heeft
Geef je ook workshops?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 01:30 schreef La-Vache-Qui-Rit het volgende:
[..]
Handmatig iddEigenlijk doe ik (vrijwel) alles handmatig
En uno:quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 02:17 schreef Skeletor het volgende:
Heeft iemand zin/tijd om mijn avatar te bewerken? Graag 1 voor sint en 1 voor kerst![]()
Mijn wensen voor sint zijn iig een mijter + staf en voor kerst een kerstmuts + sneeuwvlokken.
[ afbeelding ]
Ik heb hem in webicon..quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 00:05 schreef Dagoduck het volgende:
Mag ik jullie erop wijzen dat bij de nieuwe layout van fok die toch hopelijk wel in de komende maanden gaat komen webicons niet meer mogelijk zijn (dus je moet ze in usericon manager uploaden (dus minder kb's))
...
Primaquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:59 schreef La-Vache-Qui-Rit het volgende:
[..]
Misschien?
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 10:55 schreef naatje_1 het volgende:
sneeuw in je avv werkt niet als je avv al geanimeerd is
Oh hahaha super !!quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 02:25 schreef shiznuts het volgende:
[..]
En uno: [ afbeelding ]
En duo: [ afbeelding ]
Hij moet 60x60 zijn dus dat is te doen met animation shop oid..quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 11:21 schreef Haaibaaike het volgende:
Hoe moet ik dat plaatje verkleinen als ik hem in usericon manager wil uploaden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |