quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:02 schreef Lookbehind het volgende:
[..]
Daar was ik juist al mee bezig:
[ afbeelding ]
I'm on itquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:14 schreef Haaibaaike het volgende:
[ afbeelding ] Zouden jullie van George iets van kerstsfeer willen maken.
All right! Dan doe ik deze:quote:
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:20 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben nu nog in Halloween stemming maar daarna iemand die Elmo kan voorzien van een mijter, een baard en sneeuwende pepernoten?
Ik denk dat het Engels is voor "ik ben er mee bezig"quote:
Ik bedoelde, ik ga eraan werkenquote:
Ok,quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:24 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik denk dat het Engels is voor "ik ben er mee bezig"
Doe maar rustig aan..ik ga eerst RTL kijken en dan zie ik straks wel ..alvast bedanktquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:24 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Ik bedoelde, ik ga eraan werkenOm dubbel werk te vermijden zei ik het even
Hij is al af, hopelijk vind je hem goedquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:26 schreef Haaibaaike het volgende:
Doe maar rustig aan..ik ga eerst RTL kijken en dan zie ik straks wel ..alvast bedankt![]()
Puntje van opbouwende kritiek: die muts is groter dan zijn hoofdquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:30 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Hij is al af, hopelijk vind je hem goed![]()
[ afbeelding ]
Ik zag het net ja, ben er al mee bezigquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:32 schreef Adelante het volgende:
[..]
Puntje van opbouwende kritiek: die muts is groter dan zijn hoofd
Toch bedankt voor de moeite.. Georgequote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:30 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Hij is al af, hopelijk vind je hem goed![]()
[ afbeelding ]
Je weet dat er een wezenlijk verschil is tussen kruid- en pepernoten en dat je deze niet door elkaar moet halen hè?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:20 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben nu nog in Halloween stemming maar daarna iemand die Elmo kan voorzien van een mijter, een baard en sneeuwende pepernoten?
prima, overleg evt even met andere avatar makers: het is jullie OPquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:33 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Ik zag het net ja, ben er al mee bezig![]()
PS: Mag ik de OP op wiki straks aanpassen? Wil een paar linkjes en renders plaatsen
Okéquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:34 schreef Adelante het volgende:
[..]
prima, overleg evt even met andere avatar makers: het is jullie OP
Heb de originele afmeting genomen?quote:+ @ Arn0: ppsssttt... en 60x60 natuurlijk.
deze is beter ..ik doe je niet na.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:36 schreef Arn0 het volgende:
[..]
OkéIs dit beter, trouwens? Ben nog een beginneling met PS
![]()
[ afbeelding ]
Edit:
[..]
Heb de originele afmeting genomen?![]()
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:20 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:39 schreef Peter het volgende:
ik zoek iets tussen wat ik nu heb en dat het kruis van de mijter van de sint in die kleuren..
Deze dus: http://i33.tinypic.com/qo7qjo.gif
Of juist een mijter met een wat verdraaid kruis oid
Wooooww... jij bent écht goed.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:53 schreef La-Vache-Qui-Rit het volgende:
[..]
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:59 schreef La-Vache-Qui-Rit het volgende:
[..]
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Misschien?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |