Ik gebruik Jasc Animation Shopquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 00:04 schreef Arn0 het volgende:
Welke software gebruiken jullie voor die GIF's? Want Imageready zit niet meer bij CS4 zie ik
Jij hebt een mooie kwaliteit mijter in je avatarquote:
Surequote:Op zaterdag 31 oktober 2009 00:34 schreef Pisces29 het volgende:
Is er iemand die mijn eendje kan voorzien van een mooie mijter?
Jaquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 00:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jij hebt een mooie kwaliteit mijter in je avatar![]()
Is er iemand die mijn eendje kan voorzien van een mooie mijter?
Ik ook, en tevens Adobe CS4, daar zit Imageready wel bij, maar de animationfunctie is onderbracht bij Photoshop. Even aanklikken dat je in het beeld het animatieveld wil laten zien en dan kun je er op los tweenen en framen.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 00:08 schreef La-Vache-Qui-Rit het volgende:
[..]
Ik gebruik Jasc Animation Shop
Bedankt!quote:
Handmatig iddquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 01:18 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Ik ook, en tevens Adobe CS4, daar zit Imageready wel bij, maar de animationfunctie is onderbracht bij Photoshop. Even aanklikken dat je in het beeld het animatieveld wil laten zien en dan kun je er op los tweenen en framen.Hoe kun je trouwens een object tracen? Of doe je dat handmatig? Over een bewegend plaatje iets een bepaalde beweging laten volgen. Zoals die kerstmuts over Naatje_1's avatar.
oh, toevoeging, wel heel graag in uploadbaar formaat...quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 23:21 schreef Mirjam het volgende:
hallo,
dit is mijn origineel,
[ afbeelding ]
ik heb eik een paar verzoekjes
een koksmuts, maar dan opgepimpt voor de sint (mijterkoksmuts dus) staf erbij is ook wel leuk denk ik
iets leuks voor de kerst en voor oud en nieu, maar kijk maar wie er zin in heeft
Geef je ook workshops?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 01:30 schreef La-Vache-Qui-Rit het volgende:
[..]
Handmatig iddEigenlijk doe ik (vrijwel) alles handmatig
En uno:quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 02:17 schreef Skeletor het volgende:
Heeft iemand zin/tijd om mijn avatar te bewerken? Graag 1 voor sint en 1 voor kerst![]()
Mijn wensen voor sint zijn iig een mijter + staf en voor kerst een kerstmuts + sneeuwvlokken.
[ afbeelding ]
Ik heb hem in webicon..quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 00:05 schreef Dagoduck het volgende:
Mag ik jullie erop wijzen dat bij de nieuwe layout van fok die toch hopelijk wel in de komende maanden gaat komen webicons niet meer mogelijk zijn (dus je moet ze in usericon manager uploaden (dus minder kb's))
...
Primaquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:59 schreef La-Vache-Qui-Rit het volgende:
[..]
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Misschien?
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 10:55 schreef naatje_1 het volgende:
sneeuw in je avv werkt niet als je avv al geanimeerd is
Oh hahaha super !!quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 02:25 schreef shiznuts het volgende:
[..]
En uno: [ afbeelding ]
En duo: [ afbeelding ]
Hij moet 60x60 zijn dus dat is te doen met animation shop oid..quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 11:21 schreef Haaibaaike het volgende:
Hoe moet ik dat plaatje verkleinen als ik hem in usericon manager wil uploaden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |