mattie ik draag geeneens laarzen jij mssn met je battievriendjesquote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:28 schreef fs180 het volgende:
[..]
Ga maar weer mooie laarzen uitzoeken
Ik weet bij zulke gasten nooit of ze je nou belachelijk maken of het menenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:30 schreef Goofisch het volgende:
Nee ok, maar de reactie dat je in iedergeval opvalt vanwege je uiterlijk wel,
is toch een bevestiging, ook al zulen de meeste zeggen dat ze niet zitten te wachten op die bevestiging van meneer bondkraag vind je het stiekem toch leuk om dat stukje aandacht te krijgen.
maar idd, als je dan arrogant reageert kunnen ze dat niet hebben. Alsof je midden op straat even een gesprekje met hem aangaat
belachelijk maken heus niet, ze maken eerder hunzelf belachelijk.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:33 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ik weet bij zulke gasten nooit of ze je nou belachelijk maken of het menenZat een keer in de trein toen er 2 ineens tegen me begonnen "meisje, jij hebt echt leuke laarzen"
"ehh ja...dankje....?"
Want jij bent natuurlijk op de kwajejongens afgestapt en hebt ze even goed verteld wie er de baas is of niet?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:23 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Wat ik trek dat soort mensen, shut the fuck up. Nederlanders durven anders niks, alleen maar kijken, nog triester
. Ja ik heb het nu wel gehad.
Ja negeren is ook weer zo bot!quote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:35 schreef Flammie het volgende:
Zeg iig op zijn minst zoiets als " dank je wel."..
Iemand heeft zijn angsten overwonnen en na lang aarzelen durft hij er eindelijk voor uit te komen om dan vervolgens door zo een wijf (die zich blijkbaar te veel voelt of te belangrijk.) zomaar genegeerd te worden hoor... toe maar ...
dat is het probleem ook in deze samenleving... sociaal zijn: hooooo maar...
geen wonder dat die mocro's je dan een hoer noemen.. na je interessantdoenerij
nee, ik bedoel voor je vriendinnetjesquote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:30 schreef Cacciatore het volgende:
[..]
mattie ik draag geeneens laarzen jij mssn met je battievriendjes
Nou liep vriendin weg, omdat ze steeds terug keerden. Ja he we zijn idd lelijk daarom kwamen ze ook steeds terug. Maar uiteindelijk zei ik tegen haar ik blijf hier gewoon staan. Ze wilden weten, wat voor afkomst etc en geloofsovertuiging we hadden en ja dat ga ik dan ook allemaal vertellen he, maar ze hadden het door en gingen uiteindelijk weg. Gewoon irritant is het.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:30 schreef Goofisch het volgende:
Nee ok, maar de reactie dat je in iedergeval opvalt vanwege je uiterlijk wel,
is toch een bevestiging, ook al zulen de meeste zeggen dat ze niet zitten te wachten op die bevestiging van meneer bondkraag vind je het stiekem toch leuk om dat stukje aandacht te krijgen.
maar idd, als je dan arrogant reageert kunnen ze dat niet hebben. Alsof je midden op straat even een gesprekje met hem aangaat
Je beseft dat ze je tassen probeerden te stelen?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:29 schreef P.F het volgende:
Ik heb wel eens gehoord, toen ik in iedere hand met een tas liep ()
"HIGH FIVE MEISJEEE" van twee scooterMarokkanen op een bankje
Toen dacht ik: Dat kan toch niet![]()
![]()
en z'n vriend "Laat mij die tas maar dragen"
Toen ben ik maar snel door gelopen: Straks is m'n tas weg![]()
![]()
En ze werden _niet_ boos! Bizar!
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:40 schreef Tacobell het volgende:
[..]
Je beseft dat ze je tassen probeerden te stelen?
Als jij hun een high-five () geeft dan grijpen zij jouw tas uit de lucht.
Daarna probeert die vriend van hem nog een krampachtige poging om met jou tas ervandoor te kunnen gaan.
Zie het nou eens in.
Pas op man straks krijg je ook een note!!11einsquote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:42 schreef Rekkie het volgende:
Moet Adelante een broodje eten van zijn moeder ofzo?
Goddomme heel het topic naar de kloten
Valt toch wel meequote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:42 schreef Rekkie het volgende:
Moet Adelante een broodje eten van zijn moeder ofzo?
Goddomme heel het topic naar de kloten
Nee dusquote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:39 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
En als ik vertel dat een zusje van een man die ik denk uit Oost-Europa komt, mij uit vroeg om met hen een kopje koffie te gaan drinken, zou dat ook zo veel commotie opgeleverd hebben.
Je bent iig een mooie player..quote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:34 schreef 2NutZ het volgende:
Ik heb dat altijd met de dames. Constant zeggen hoe mooi ik ben, en dan kijk je ze arrogant aan (gewoon omdat het normaal is, ik hoor dat echt elke dag) en zeggen ze dat ik een kut player ben of een snol.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ok stelletje hokboeren
Wat een sarcasmequote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:10 schreef Loveless85 het volgende:
Wat een leuk topic, wat een fijne TS.
Slik je ook?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:14 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Wat een sarcasme.
En ik ben wel aardig, al blijkt dat niet uit dit topic.
Ik ben GEEN player.quote:
quote:Op 27-10-2009 23:11 schreef Lamon.
[..]
Stuur nou gewoon maar een foto via PM, vraag maar aan anderen, ik heb nog nooit een foto verspreid, zelfs niet van Bt, terwijl ik haar best wel kan schieten soms.
Principes enzo...![]()
En toch geil je op aandachtquote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:09 schreef Lub_ya het volgende:
Nee, het is een kuttopic geworden.
Maar ik ga, mijn verjaardag vieren. En ik wil geen felicitaties.
Ook echt zo'n wijvenreactie, als je géén felicitaties wou had je je bekkie wel gehouden. Nu weet je dat er toch wel een of andere pussyhunter een topic gaat openen.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:09 schreef Lub_ya het volgende:
ahahahahaha prachtig beschreven mattiequote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:24 schreef Michielos het volgende:
typisch vrouwelijke arrogantie. Krijg je een compliment, het dan negeren.. om vervolgens helemaal verbaasd te zijn als iemand boos of teleurgesteld is.
Typisch prinsessengedrag dit![]()
En dan zijn mannen "onbeleefde varkens".. TS reageert nog geeneens op een compliment.. hoe arrogant moet je dan zijn
Gast, dat is wel duidelijk na dit topic. En zelfs VOOR dit topic al. Het is en blijft een vrouwelijk persoonquote:
Lamon twijfelt zogezegd, daarom wil hij pics.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:27 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Gast, dat is wel duidelijk na dit topic. En zelfs VOOR dit topic al. Het is en blijft een vrouwelijk persoon
xd xdquote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:31 schreef Lub_ya het volgende:
Nee. Als ik later dit topic lees dan weten mensen dat ik toen jarig was.
Ja he irritant zijn ze aandachtshoeren, er zijn er hier in KLB wel veel van! Ik denk dat jullie het zelf ook wel weten!
Nee ik ben ook niet chagerijnig, ik doe onaardig ja als mensen komen bashen, onnodig, ze zijn zelf geen haar beter!
Ik hou van jullie allemaal hoor! Zo hoor je het te doen toch
!
xD
Je krijgt het toch.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:09 schreef Lub_ya het volgende:
Dank!quote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:27 schreef Cacciatore het volgende:
[..]
ahahahahaha prachtig beschreven mattie
quote:
Dit dusquote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:32 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Naaktpics posten. Zo hoor je het te doen
Hihi je zei fapvoer..quote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:28 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Lamon twijfelt zogezegd, daarom wil hij pics.
In weze is dat gewoon fapvoer want hij heeft al 5 maanden niet geneukt
quote:
Ik ook!quote:
lamon zit overal in. Latente nichtquote:
Jaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.schreef Siniti het volgende
Omg wat een topic Buffalo, je flikt et em weer, zoeen kwaliteitstopic. Je bent mijn grote voorbeeld gast !
schreef stevenmac26 het volgende:
Dit is toch een pure kwaliteits topic, hoe doet die jongen dat toch ook?
Bedanktquote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:59 schreef wise het volgende:
[..]
lamon zit overal in. Latente nicht![]()
ot:
van harte TS. Hoe oud ben je geworden¿
Voor de mensen die serieus zo'n reactie plaatsten, seriously, what the fuck dude?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:35 schreef Flammie het volgende:
Zeg iig op zijn minst zoiets als " dank je wel."..
Iemand heeft zijn angsten overwonnen en na lang aarzelen durft hij er eindelijk voor uit te komen om dan vervolgens door zo een wijf (die zich blijkbaar te veel voelt of te belangrijk.) zomaar genegeerd te worden hoor... toe maar ...
dat is het probleem ook in deze samenleving... sociaal zijn: hooooo maar...
geen wonder dat die mocro's je dan een hoer noemen.. na je interessantdoenerij
ej maar TS ze komen ook altijd op mij haten beter trek je er niks vanaan horquote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:22 schreef Lub_ya het volgende:
Dank je wel Quir!
Ik ben een jongere twintger. Ffe voor de duidelijkheid
.
Bedankt Gordijn!
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:23 schreef Cacciatore het volgende:
[..]
ej maar TS ze komen ook altijd op mij haten beter trek je er niks vanaan hor
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:26 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Haters zijn eigenlijk je grootste fan
Quote je nou de daklozenkrant-verkoper die mij vanmorgen aansprak? Oh nee, die zei ook nog "blondina, koet' erbijquote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:25 schreef Goofisch het volgende:
[..]
""EY meisje meisje psssssst meisje meisje WOLAH meisje psssst meisje""
Best ernstig.
thnx mattiequote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:26 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Haters zijn eigenlijk je grootste fan
Well, hello tharquote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:29 schreef ynuhh het volgende:
Goede herkenbare klacht, zulke mannen moeten eigenlijk gewoon afgeschoten kunnen worden. Meestal zijn ze zelf ook niet moeders mooiste.
Iedere vrouw wil mannen die zich aan hun woord houden.
Wie weet lusten deze mannen wel rode wijnquote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:29 schreef ynuhh het volgende:
Goede herkenbare klacht, zulke mannen moeten eigenlijk gewoon afgeschoten kunnen worden. Meestal zijn ze zelf ook niet moeders mooiste.
Iedere vrouw wil mannen die zich aan hun woord houden.
Preciesquote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:31 schreef nummer_zoveel het volgende:
Is dit nu interessant ofzo? Elk meisje/vrouw maakt dit wel eens mee.
Oh.. een jonge twintiger? en vrouw?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:22 schreef Lub_ya het volgende:
Dank je wel Quir!
Ik ben een jongere twintger. Ffe voor de duidelijkheid
.
Bedankt Gordijn!
Hoezo?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:33 schreef MaLo het volgende:
[..]
Precies.
Mijn mooiste ervaring hiermee was trouwens toen ik zwanger was. Van de achterkant zag je daar niks van. Werd ik nagefloten door een paar mannen, type stratenmakers. Hun blik toen ik me omdraaide en ze mijn dikke toeter zagen. Priceless.
Oh, dat heb ik ook gehad ja.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:33 schreef MaLo het volgende:
[..]
Precies.
Mijn mooiste ervaring hiermee was trouwens toen ik zwanger was. Van de achterkant zag je daar niks van. Werd ik nagefloten door een paar mannen, type stratenmakers. Hun blik toen ik me omdraaide en ze mijn dikke toeter zagen. Priceless.
OH NOESquote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:35 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Oh, dat heb ik ook gehad ja.
En nu ik achter de kinderwagen loop nog steeds bouwvakkers die fluiten.
Alles wat een kut heeft en niet lelijk is wordt nagefloten en geroepen.
sshhhhh straks hoort dat snoezige katje van je nog die woorden! weet je dan niks van opvoeden?quote:
HOER!quote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:39 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Dat zal wel he, als je zwanger bent geweest en een kind hebt gekregen.
Bwehehehequote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:38 schreef soofje het volgende:
[..]
sshhhhh straks hoort dat snoezige katje van je nog die woorden! weet je dan niks van opvoeden?![]()
Geweldig.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:33 schreef MaLo het volgende:
[..]
Precies.
Je weet het nooit tegenwoordigquote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:39 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Beetje raar dat je dit zo zegt natuurlijk.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:39 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ooievaars?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:41 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Beetje raar dat je dit zo zegt natuurlijk.
Iedereen weet dat kinderen komen van de ooievaar.
Het feit dat het enkel een bepaald ras bepaalde bevolkingsgroep is die zich niet kan gedragen, geeft aan dat het niet aan jullie als meisje ligt.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:26 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Jammer genoeg wel. En de blanken redden ons natuurlijk weer! Er zat een jongen naast ons en die zei: 'Life is too short to be pissed'.
Fokkers keuren alleen af.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:48 schreef cablegunmaster het volgende:
niet om trollerig over te komen maar ieder zijn eigen smaak.
PICS en volgende keer een screenshot of the happening! of we geloven er niks van.
Daarnaast laat je eens beoordelen door Fokkers !
Proficiat meisjequote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:09 schreef Lub_ya het volgende:
GEFELCIITEERDD!!!quote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:54 schreef L.no het volgende:
[..]
Verjaardagsgenootjes moeten elkaar steunen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |