Hihi je zei fapvoer..quote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:28 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Lamon twijfelt zogezegd, daarom wil hij pics.
In weze is dat gewoon fapvoer want hij heeft al 5 maanden niet geneukt
quote:
Ik ook!quote:
lamon zit overal in. Latente nichtquote:
Jaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.schreef Siniti het volgende
Omg wat een topic Buffalo, je flikt et em weer, zoeen kwaliteitstopic. Je bent mijn grote voorbeeld gast !
schreef stevenmac26 het volgende:
Dit is toch een pure kwaliteits topic, hoe doet die jongen dat toch ook?
Bedanktquote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:59 schreef wise het volgende:
[..]
lamon zit overal in. Latente nicht![]()
ot:
van harte TS. Hoe oud ben je gewordenż
Voor de mensen die serieus zo'n reactie plaatsten, seriously, what the fuck dude?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:35 schreef Flammie het volgende:
Zeg iig op zijn minst zoiets als " dank je wel."..
Iemand heeft zijn angsten overwonnen en na lang aarzelen durft hij er eindelijk voor uit te komen om dan vervolgens door zo een wijf (die zich blijkbaar te veel voelt of te belangrijk.) zomaar genegeerd te worden hoor... toe maar ...
dat is het probleem ook in deze samenleving... sociaal zijn: hooooo maar...
geen wonder dat die mocro's je dan een hoer noemen.. na je interessantdoenerij
ej maar TS ze komen ook altijd op mij haten beter trek je er niks vanaan horquote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:22 schreef Lub_ya het volgende:
Dank je wel Quir!
Ik ben een jongere twintger. Ffe voor de duidelijkheid
.
Bedankt Gordijn!
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:23 schreef Cacciatore het volgende:
[..]
ej maar TS ze komen ook altijd op mij haten beter trek je er niks vanaan hor
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:26 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Haters zijn eigenlijk je grootste fan
Quote je nou de daklozenkrant-verkoper die mij vanmorgen aansprak? Oh nee, die zei ook nog "blondina, koet' erbijquote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:25 schreef Goofisch het volgende:
[..]
""EY meisje meisje psssssst meisje meisje WOLAH meisje psssst meisje""
Best ernstig.
thnx mattiequote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:26 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Haters zijn eigenlijk je grootste fan
Well, hello tharquote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:29 schreef ynuhh het volgende:
Goede herkenbare klacht, zulke mannen moeten eigenlijk gewoon afgeschoten kunnen worden. Meestal zijn ze zelf ook niet moeders mooiste.
Iedere vrouw wil mannen die zich aan hun woord houden.
Wie weet lusten deze mannen wel rode wijnquote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:29 schreef ynuhh het volgende:
Goede herkenbare klacht, zulke mannen moeten eigenlijk gewoon afgeschoten kunnen worden. Meestal zijn ze zelf ook niet moeders mooiste.
Iedere vrouw wil mannen die zich aan hun woord houden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |