Hihi je zei fapvoer..quote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:28 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Lamon twijfelt zogezegd, daarom wil hij pics.
In weze is dat gewoon fapvoer want hij heeft al 5 maanden niet geneukt

quote:

Ik ook!quote:

lamon zit overal in. Latente nichtquote:

Jaquote:

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.schreef Siniti het volgende
Omg wat een topic Buffalo, je flikt et em weer, zoeen kwaliteitstopic. Je bent mijn grote voorbeeld gast !
schreef stevenmac26 het volgende:
Dit is toch een pure kwaliteits topic, hoe doet die jongen dat toch ook?

Bedanktquote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:59 schreef wise het volgende:
[..]
lamon zit overal in. Latente nicht![]()
ot:
van harte TS. Hoe oud ben je gewordenż

Voor de mensen die serieus zo'n reactie plaatsten, seriously, what the fuck dude?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:35 schreef Flammie het volgende:
Zeg iig op zijn minst zoiets als " dank je wel."..
Iemand heeft zijn angsten overwonnen en na lang aarzelen durft hij er eindelijk voor uit te komen om dan vervolgens door zo een wijf (die zich blijkbaar te veel voelt of te belangrijk.) zomaar genegeerd te worden hoor... toe maar ...
dat is het probleem ook in deze samenleving... sociaal zijn: hooooo maar...
geen wonder dat die mocro's je dan een hoer noemen.. na je interessantdoenerij

ej maar TS ze komen ook altijd op mij haten beter trek je er niks vanaan horquote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:22 schreef Lub_ya het volgende:
Dank je wel Quir!
Ik ben een jongere twintger. Ffe voor de duidelijkheid
.
Bedankt Gordijn!

quote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:23 schreef Cacciatore het volgende:
[..]
ej maar TS ze komen ook altijd op mij haten beter trek je er niks vanaan hor

quote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:26 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Haters zijn eigenlijk je grootste fan

Quote je nou de daklozenkrant-verkoper die mij vanmorgen aansprak? Oh nee, die zei ook nog "blondina, koet' erbijquote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:25 schreef Goofisch het volgende:
[..]
""EY meisje meisje psssssst meisje meisje WOLAH meisje psssst meisje""
Best ernstig.

thnx mattiequote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:26 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Haters zijn eigenlijk je grootste fan

Well, hello tharquote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:29 schreef ynuhh het volgende:
Goede herkenbare klacht, zulke mannen moeten eigenlijk gewoon afgeschoten kunnen worden. Meestal zijn ze zelf ook niet moeders mooiste.
Iedere vrouw wil mannen die zich aan hun woord houden.

Wie weet lusten deze mannen wel rode wijnquote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:29 schreef ynuhh het volgende:
Goede herkenbare klacht, zulke mannen moeten eigenlijk gewoon afgeschoten kunnen worden. Meestal zijn ze zelf ook niet moeders mooiste.
Iedere vrouw wil mannen die zich aan hun woord houden.

Preciesquote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:31 schreef nummer_zoveel het volgende:
Is dit nu interessant ofzo? Elk meisje/vrouw maakt dit wel eens mee.

Oh.. een jonge twintiger? en vrouw?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:22 schreef Lub_ya het volgende:
Dank je wel Quir!
Ik ben een jongere twintger. Ffe voor de duidelijkheid
.
Bedankt Gordijn!

Hoezo?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:33 schreef MaLo het volgende:
[..]
Precies.
Mijn mooiste ervaring hiermee was trouwens toen ik zwanger was. Van de achterkant zag je daar niks van. Werd ik nagefloten door een paar mannen, type stratenmakers. Hun blik toen ik me omdraaide en ze mijn dikke toeter zagen. Priceless.

Oh, dat heb ik ook gehad ja.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:33 schreef MaLo het volgende:
[..]
Precies.
Mijn mooiste ervaring hiermee was trouwens toen ik zwanger was. Van de achterkant zag je daar niks van. Werd ik nagefloten door een paar mannen, type stratenmakers. Hun blik toen ik me omdraaide en ze mijn dikke toeter zagen. Priceless.

OH NOESquote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:35 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Oh, dat heb ik ook gehad ja.
En nu ik achter de kinderwagen loop nog steeds bouwvakkers die fluiten.
Alles wat een kut heeft en niet lelijk is wordt nagefloten en geroepen.

sshhhhh straks hoort dat snoezige katje van je nog die woorden! weet je dan niks van opvoeden?quote:

HOER!quote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:39 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Dat zal wel he, als je zwanger bent geweest en een kind hebt gekregen.

Bwehehehequote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:38 schreef soofje het volgende:
[..]
sshhhhh straks hoort dat snoezige katje van je nog die woorden! weet je dan niks van opvoeden?![]()

Geweldig.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:33 schreef MaLo het volgende:
[..]
Precies.

Je weet het nooit tegenwoordigquote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:39 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]

Beetje raar dat je dit zo zegt natuurlijk.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:39 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]

Ooievaars?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:41 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Beetje raar dat je dit zo zegt natuurlijk.
Iedereen weet dat kinderen komen van de ooievaar.

Het feit dat het enkel een bepaald ras bepaalde bevolkingsgroep is die zich niet kan gedragen, geeft aan dat het niet aan jullie als meisje ligt.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:26 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Jammer genoeg wel. En de blanken redden ons natuurlijk weer! Er zat een jongen naast ons en die zei: 'Life is too short to be pissed'.

Fokkers keuren alleen af.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:48 schreef cablegunmaster het volgende:
niet om trollerig over te komen maar ieder zijn eigen smaak.
PICS en volgende keer een screenshot of the happening! of we geloven er niks van.
Daarnaast laat je eens beoordelen door Fokkers !

Proficiat meisjequote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:09 schreef Lub_ya het volgende:
Nee, het is een kuttopic geworden.
Maar ik ga, mijn verjaardag vieren. En ik wil geen felicitaties.

GEFELCIITEERDD!!!quote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:54 schreef L.no het volgende:
[..]
Verjaardagsgenootjes moeten elkaar steunen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |