Preciesquote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:31 schreef nummer_zoveel het volgende:
Is dit nu interessant ofzo? Elk meisje/vrouw maakt dit wel eens mee.
Oh.. een jonge twintiger? en vrouw?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:22 schreef Lub_ya het volgende:
Dank je wel Quir!
Ik ben een jongere twintger. Ffe voor de duidelijkheid
.
Bedankt Gordijn!
Hoezo?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:33 schreef MaLo het volgende:
[..]
Precies.
Mijn mooiste ervaring hiermee was trouwens toen ik zwanger was. Van de achterkant zag je daar niks van. Werd ik nagefloten door een paar mannen, type stratenmakers. Hun blik toen ik me omdraaide en ze mijn dikke toeter zagen. Priceless.
Oh, dat heb ik ook gehad ja.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:33 schreef MaLo het volgende:
[..]
Precies.
Mijn mooiste ervaring hiermee was trouwens toen ik zwanger was. Van de achterkant zag je daar niks van. Werd ik nagefloten door een paar mannen, type stratenmakers. Hun blik toen ik me omdraaide en ze mijn dikke toeter zagen. Priceless.
OH NOESquote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:35 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Oh, dat heb ik ook gehad ja.
En nu ik achter de kinderwagen loop nog steeds bouwvakkers die fluiten.
Alles wat een kut heeft en niet lelijk is wordt nagefloten en geroepen.
sshhhhh straks hoort dat snoezige katje van je nog die woorden! weet je dan niks van opvoeden?quote:
HOER!quote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:39 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Dat zal wel he, als je zwanger bent geweest en een kind hebt gekregen.
Bwehehehequote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:38 schreef soofje het volgende:
[..]
sshhhhh straks hoort dat snoezige katje van je nog die woorden! weet je dan niks van opvoeden?![]()
Geweldig.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:33 schreef MaLo het volgende:
[..]
Precies.
Je weet het nooit tegenwoordigquote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:39 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Beetje raar dat je dit zo zegt natuurlijk.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:39 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ooievaars?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:41 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Beetje raar dat je dit zo zegt natuurlijk.
Iedereen weet dat kinderen komen van de ooievaar.
Het feit dat het enkel een bepaald ras bepaalde bevolkingsgroep is die zich niet kan gedragen, geeft aan dat het niet aan jullie als meisje ligt.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:26 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Jammer genoeg wel. En de blanken redden ons natuurlijk weer! Er zat een jongen naast ons en die zei: 'Life is too short to be pissed'.
Fokkers keuren alleen af.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:48 schreef cablegunmaster het volgende:
niet om trollerig over te komen maar ieder zijn eigen smaak.
PICS en volgende keer een screenshot of the happening! of we geloven er niks van.
Daarnaast laat je eens beoordelen door Fokkers !
Proficiat meisjequote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:09 schreef Lub_ya het volgende:
Nee, het is een kuttopic geworden.
Maar ik ga, mijn verjaardag vieren. En ik wil geen felicitaties.
GEFELCIITEERDD!!!quote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:54 schreef L.no het volgende:
[..]
Verjaardagsgenootjes moeten elkaar steunen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |