'Hey, jij lijkt me wel leuk. Zal ik je even pijpen achter het station?'quote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:38 schreef L0t.. het volgende:
Ik vraag me af wat dan wel een goede reactie zou zijn voor zulke gasten
Pizzafacequote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:37 schreef wise het volgende:
[..]
hahaha ja, maar jij hebt dat niet, pizzaface.
OT: en wat zei je vriendin ervan?
dikke pwnquote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:41 schreef Ladylike het volgende:
OP is wel herkenbaar
zelf ook overkomen
Jongen: hey psssst schatje.. kom eens hier...
ik liep gewoon door, naar mijn auto..
jongen: vieze hoer.. ben je te goed voor me?
afloop was eigenlijk best leuk..
jongen had gebroken arm en liep mij na, de hoek om
alleen was ik al in mijn auto gestapt met mijn vriend achter het stuur..
die vroeg dus even of hij de andere arm ook moest breken want ik had al gezegd dat er weer "een of andere buitenlander mij als een hondje riep"
och, ik heb iig sorrie sorrie sorrie man, zal het nooit meer doen.. gehoord uit de mond van een bontkraagje
En met wie zou je eigenlijk een beschuitje willen eten: die licht getinte mannen, of zoals die blanke jongen naast je? En nu eerlijk antwoord geven, niet politiek correct!quote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:26 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Jammer genoeg wel. En de blanken redden ons natuurlijk weer! Er zat een jongen naast ons en die zei: 'Life is too short to be pissed'.
echt wel, wist niet dat bontkraagjes het woord sorrie kendequote:
Misschien moet jij begrijpen dat je blijkbaar aantekkelijk bent voor het type jochies dat naar meisjes roept.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:41 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Daar gaat de klacht niet over!
Moeilijk he, begrijpen.
Wat antwoordde je, ja?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:41 schreef Ladylike het volgende:
OP is wel herkenbaar
zelf ook overkomen
Jongen: hey psssst schatje.. kom eens hier...
ik liep gewoon door, naar mijn auto..
jongen: vieze hoer.. ben je te goed voor me?
TS is (zo te zien op die low quality pic) zelf een buitenlander dus ik neem aan dat ze alsnog voor die bontkraagjes gaat.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:42 schreef Demophon het volgende:
[..]
En met wie zou je eigenlijk een beschuitje willen eten: die licht getinte mannen, of zoals die blanke jongen naast je? En nu eerlijk antwoord geven, niet politiek correct!![]()
Die blanke jongen naast me.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:42 schreef Demophon het volgende:
[..]
En met wie zou je eigenlijk een beschuitje willen eten: die licht getinte mannen, of zoals die blanke jongen naast je? En nu eerlijk antwoord geven, niet politiek correct!![]()
Wat wil je hiermee zeggen? Zelf weet ik wel dat jij in ieder geval geen haar beter bent.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:43 schreef yasunni_ het volgende:
[..]
Misschien moet jij begrijpen dat je blijkbaar aantekkelijk bent voor het type jochies dat naar meisjes roept.
Expres, slechte kwaliteit!quote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:46 schreef Tacobell het volgende:
[..]
TS is (zo te zien op die low quality pic) zelf een buitenlander dus ik neem aan dat ze alsnog voor die bontkraagjes gaat.
Je bedoeld, je kon geen fatsoenlijke camera betalen.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:48 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Expres, slechte kwaliteit!
En ja, buitenlanders zijn eng he. Oh my god, dit zegt echt meer wat over jullie.
Blijf lekker in onwetendheid. Ik kan meer betalen dan jij, geloof me!quote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:51 schreef Tacobell het volgende:
[..]
Je bedoeld, je kon geen fatsoenlijke camera betalen.
Misschien heeft oom Achmed er nog wel een stuk of 20 voor je liggen.
Wat heb jij op eens?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:52 schreef MobileSuit het volgende:
-edit-
De eerstvolgende die b lijft zuigen/trollen/bashen richting TS en of crew kan een tijdje niet meer meedoen op KLB
Typisch.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:54 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Blijf lekker in onwetendheid. Ik kan meer betalen dan jij, geloof me!
Lol ik wou net reageren op jou dus ik quote je zie ik in 1x dat er iets heel andesr staatquote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:52 schreef MobileSuit het volgende:
-edit-
De eerstvolgende die blijft zuigen/trollen/bashen richting TS en of crew kan een tijdje niet meer meedoen op KLB
En dat is 1quote:
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:25 schreef Goofisch het volgende:
[..]
""EY meisje meisje psssssst meisje meisje WOLAH meisje psssst meisje""
Best ernstig.
Ja maar de 1e nadat ie met bans gaat gooien volgensmijquote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:01 schreef Tacobell het volgende:
[..]
1? Zijn we al niet bij de 5 ofzo?
Ik denk het niet hij werd verwezen naar feedback.quote:
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:12 schreef IkBenGeenKloon. het volgende:
Jij hebt helemaal niks te willen, TS. Als zij zeggen 'lekker hoor' moet jij je broek uit doen!
Zo werkt dat nou!
Normaal reageren is zeker te veel gevraagd.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:15 schreef griekjeee het volgende:
Wat een censuur trouwens in dit topic. Prima, maar ben dan overal even consequent.
Zou jij het leuk vinden als je werd nagefloten of gepsst werd door bontkraagjes?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:18 schreef Goofisch het volgende:
Ok nogmaals, laten we hopen dat deze reactie niet verwijderd word
Vinden TS, en andere vrouwen in dit topic die het herkennen nou niet stiekem leuk?
Het soort types dat vervolgens zo reageert is nou niet bepaald iets om warm voor te lopen nee. Bovendien vind ik het ook creepy, er zullen er genoeg zijn die een keer zo'n meisje wat gedaan hebben omdat ze 'arrogant' was.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:18 schreef Goofisch het volgende:
Vinden TS, en andere vrouwen in dit topic die het herkennen nou niet stiekem leuk?
Het is leuk om een compliment te krijgen, maar als ik het negeer, dan ben ik vervolgens geen hoer. Als je die zoekt, moet je toch echt ergens anders naar toequote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:18 schreef Goofisch het volgende:
Wat ik trek dat soort mensen, shut the fuck up. Nederlanders durven anders niks, alleen maar kijkenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:20 schreef Tacobell het volgende:
[..]
Zou jij het leuk vinden als je werd nagefloten of gepsst werd door bontkraagjes?
Nou trekt TS dat soort mensen natuurlijk wel aan maar goed.
Heb je weleens meer topics gezien in KLB?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:20 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Normaal reageren is zeker te veel gevraagd.
En ik vind wat Adelante deed, gewoon goed, het stond nog duidelijk in mijn fobo.
Dus nogmaals bedankt Adelante.
Ik weet waarom jullie nu tegen hem te keer gaan, want jullie lol is nu over, triest.
Omdat TS een wijf is!quote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:23 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Heb je weleens meer topics gezien in KLB?Dan weet je dat er nog heel erg milt gereageerd werd. Ik zeg daarom ook prima, maar ben overal even consequent. Soms zie ik een serieus topic waarin de TS volledig wordt afgezeken, waarom is een mildere vorm van dan nu ineens niet toegestaan?
niet de manier waarop het kenbaar wordt gemaaktquote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:18 schreef Goofisch het volgende:
en hier ben ik het dus ook wel mee eensquote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:22 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Het is leuk om een compliment te krijgen, maar als ik het negeer, dan ben ik vervolgens geen hoer. Als je die zoekt, moet je toch echt ergens anders naar toe![]()
.
rascistquote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:23 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Wat ik trek dat soort mensen, shut the fuck up. Nederlanders durven anders niks, alleen maar kijken, nog triester
. Ja ik heb het nu wel gehad.
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:21 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Het soort types dat vervolgens zo reageert is nou niet bepaald iets om warm voor te lopen nee. Bovendien vind ik het ook creepy, er zullen er genoeg zijn die een keer zo'n meisje wat gedaan hebben omdat ze 'arrogant' was.
Nou aan de mening van bontkraagjes hecht ik nou niet bepaald veel waarde, vat het dus niet echt op als een compliment.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:18 schreef Goofisch het volgende:
Precies, en daar wil ik even op wijzen. Ben overal even consequent of niet.quote:
Ga maar weer mooie laarzen uitzoekenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:33 schreef Cacciatore het volgende:
[..]
ja want jij kent mij zo goed he, nee ma ik laat mij idd niet als een pussy beschouwen hoor net als jullie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |