'Hey, jij lijkt me wel leuk. Zal ik je even pijpen achter het station?'quote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:38 schreef L0t.. het volgende:
Ik vraag me af wat dan wel een goede reactie zou zijn voor zulke gasten
Pizzafacequote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:37 schreef wise het volgende:
[..]
hahaha ja, maar jij hebt dat niet, pizzaface.
OT: en wat zei je vriendin ervan?
dikke pwnquote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:41 schreef Ladylike het volgende:
OP is wel herkenbaar
zelf ook overkomen
Jongen: hey psssst schatje.. kom eens hier...
ik liep gewoon door, naar mijn auto..
jongen: vieze hoer.. ben je te goed voor me?
afloop was eigenlijk best leuk..
jongen had gebroken arm en liep mij na, de hoek om
alleen was ik al in mijn auto gestapt met mijn vriend achter het stuur..
die vroeg dus even of hij de andere arm ook moest breken want ik had al gezegd dat er weer "een of andere buitenlander mij als een hondje riep"
och, ik heb iig sorrie sorrie sorrie man, zal het nooit meer doen.. gehoord uit de mond van een bontkraagje
En met wie zou je eigenlijk een beschuitje willen eten: die licht getinte mannen, of zoals die blanke jongen naast je? En nu eerlijk antwoord geven, niet politiek correct!quote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:26 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Jammer genoeg wel. En de blanken redden ons natuurlijk weer! Er zat een jongen naast ons en die zei: 'Life is too short to be pissed'.
echt wel, wist niet dat bontkraagjes het woord sorrie kendequote:
Misschien moet jij begrijpen dat je blijkbaar aantekkelijk bent voor het type jochies dat naar meisjes roept.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:41 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Daar gaat de klacht niet over!
Moeilijk he, begrijpen.
Wat antwoordde je, ja?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:41 schreef Ladylike het volgende:
OP is wel herkenbaar
zelf ook overkomen
Jongen: hey psssst schatje.. kom eens hier...
ik liep gewoon door, naar mijn auto..
jongen: vieze hoer.. ben je te goed voor me?
TS is (zo te zien op die low quality pic) zelf een buitenlander dus ik neem aan dat ze alsnog voor die bontkraagjes gaat.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:42 schreef Demophon het volgende:
[..]
En met wie zou je eigenlijk een beschuitje willen eten: die licht getinte mannen, of zoals die blanke jongen naast je? En nu eerlijk antwoord geven, niet politiek correct!![]()
Die blanke jongen naast me.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:42 schreef Demophon het volgende:
[..]
En met wie zou je eigenlijk een beschuitje willen eten: die licht getinte mannen, of zoals die blanke jongen naast je? En nu eerlijk antwoord geven, niet politiek correct!![]()
Wat wil je hiermee zeggen? Zelf weet ik wel dat jij in ieder geval geen haar beter bent.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:43 schreef yasunni_ het volgende:
[..]
Misschien moet jij begrijpen dat je blijkbaar aantekkelijk bent voor het type jochies dat naar meisjes roept.
Expres, slechte kwaliteit!quote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:46 schreef Tacobell het volgende:
[..]
TS is (zo te zien op die low quality pic) zelf een buitenlander dus ik neem aan dat ze alsnog voor die bontkraagjes gaat.
Je bedoeld, je kon geen fatsoenlijke camera betalen.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:48 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Expres, slechte kwaliteit!
En ja, buitenlanders zijn eng he. Oh my god, dit zegt echt meer wat over jullie.
Blijf lekker in onwetendheid. Ik kan meer betalen dan jij, geloof me!quote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:51 schreef Tacobell het volgende:
[..]
Je bedoeld, je kon geen fatsoenlijke camera betalen.
Misschien heeft oom Achmed er nog wel een stuk of 20 voor je liggen.
Wat heb jij op eens?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:52 schreef MobileSuit het volgende:
-edit-
De eerstvolgende die b lijft zuigen/trollen/bashen richting TS en of crew kan een tijdje niet meer meedoen op KLB
Typisch.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:54 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Blijf lekker in onwetendheid. Ik kan meer betalen dan jij, geloof me!
Lol ik wou net reageren op jou dus ik quote je zie ik in 1x dat er iets heel andesr staatquote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:52 schreef MobileSuit het volgende:
-edit-
De eerstvolgende die blijft zuigen/trollen/bashen richting TS en of crew kan een tijdje niet meer meedoen op KLB
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |