Wat een sarcasmequote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:10 schreef Loveless85 het volgende:
Wat een leuk topic, wat een fijne TS.
Slik je ook?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:14 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Wat een sarcasme.
En ik ben wel aardig, al blijkt dat niet uit dit topic.
Ik ben GEEN player.quote:
quote:Op 27-10-2009 23:11 schreef Lamon.
[..]
Stuur nou gewoon maar een foto via PM, vraag maar aan anderen, ik heb nog nooit een foto verspreid, zelfs niet van Bt, terwijl ik haar best wel kan schieten soms.
Principes enzo...![]()
En toch geil je op aandachtquote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:09 schreef Lub_ya het volgende:
Nee, het is een kuttopic geworden.
Maar ik ga, mijn verjaardag vieren. En ik wil geen felicitaties.
Ook echt zo'n wijvenreactie, als je géén felicitaties wou had je je bekkie wel gehouden. Nu weet je dat er toch wel een of andere pussyhunter een topic gaat openen.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:09 schreef Lub_ya het volgende:
ahahahahaha prachtig beschreven mattiequote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:24 schreef Michielos het volgende:
typisch vrouwelijke arrogantie. Krijg je een compliment, het dan negeren.. om vervolgens helemaal verbaasd te zijn als iemand boos of teleurgesteld is.
Typisch prinsessengedrag dit![]()
En dan zijn mannen "onbeleefde varkens".. TS reageert nog geeneens op een compliment.. hoe arrogant moet je dan zijn
Gast, dat is wel duidelijk na dit topic. En zelfs VOOR dit topic al. Het is en blijft een vrouwelijk persoonquote:
Lamon twijfelt zogezegd, daarom wil hij pics.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:27 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Gast, dat is wel duidelijk na dit topic. En zelfs VOOR dit topic al. Het is en blijft een vrouwelijk persoon
xd xdquote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:31 schreef Lub_ya het volgende:
Nee. Als ik later dit topic lees dan weten mensen dat ik toen jarig was.
Ja he irritant zijn ze aandachtshoeren, er zijn er hier in KLB wel veel van! Ik denk dat jullie het zelf ook wel weten!
Nee ik ben ook niet chagerijnig, ik doe onaardig ja als mensen komen bashen, onnodig, ze zijn zelf geen haar beter!
Ik hou van jullie allemaal hoor! Zo hoor je het te doen toch
!
xD
Je krijgt het toch.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:09 schreef Lub_ya het volgende:
Dank!quote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:27 schreef Cacciatore het volgende:
[..]
ahahahahaha prachtig beschreven mattie
quote:
Dit dusquote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:32 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Naaktpics posten. Zo hoor je het te doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |