Lol sukkel , is ook geen 19:00 uur bestelling geweestquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:01 schreef Mr.Cooper het volgende:
IK BEN OPGELICHT< IK MOET GEWOON 15 EURO BETALEN zei die turk net aan de deur.
Stoerquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:05 schreef blackbandanacrew het volgende:
PiRANiA, bedankt voor je adres en telefoonnummer.
Precies. Erg slim bedacht.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:06 schreef littledrummergirl het volgende:
en uiteindelijk profiteren die lui dik van iedereen die toch maar eten besteld daar
Ik heb het al op.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:05 schreef zquing het volgende:
wie hebben 't allemaal?
Ik ga wel naar Just Eatquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:06 schreef littledrummergirl het volgende:
en uiteindelijk profiteren die lui dik van iedereen die toch maar eten besteld daar
Zow ook weer gedaan. Dat ging best snel eigenlijk.quote:Uw ordernummer is ******
Uw bestelling is verwerkt en wordt nu aangeboden aan Pallanza
Houd uw e-mail en telefoon in de gaten, het kan zijn dat Pallanza contact met u opneemt
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:05 schreef blackbandanacrew het volgende:
PiRANiA, bedankt voor je adres en telefoonnummer.
Rightquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:06 schreef Semisane het volgende:
[..]
Zow ook weer gedaan. Dat ging best snel eigenlijk.
En nu 4 uur wachten tot de bestelling komt....en uiteraard niet compleet.
HOER. Daar wilde ik ook bestellenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:05 schreef Thomas B. het volgende:
Uw bestelling is verwerkt en wordt nu aangeboden aan Spare Rib Express Amsterdam Oost
Thuisbezorgd.NL wenst u smakelijk eten!
Of ze bellen je dat ze helemaal niet komenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:06 schreef Semisane het volgende:
[..]
Zow ook weer gedaan. Dat ging best snel eigenlijk.
En nu 4 uur wachten tot de bestelling komt....en uiteraard niet compleet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 5 mei 2010 00:37 schreef henrydg het volgende:
GATVERDAMME TS. GAT VR DAMME WAT BEN JIJ GOOR JE KUNT TOCH NAAR HE TOILET LOPEN VUIEL RANSAAP GATVERDAMME :r :r
Dat inderdaad.. Ik bestel echt nooit meer wat daarquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:06 schreef appelsjap het volgende:
kankerlijers, ze mogen echt de tering krijgen. Zit ik in het laatste scherm, dus plaats uw bestelling, gebeurt er niets meer.
Volgens mij nu niet meer.quote:Thuisbezorgd.NL is genomineerd voor Website van het Jaar 2009. Stem nu op Thuisbezorgd.NL en maak kans op een Samsung 26 inch HD televisie of een PSP://www.websitevanhetjaar.nl/vote.php?id=180
En 9 van de 10 zijn trolls.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:06 schreef Hpzone het volgende:
Haha, knap van die paar die het wel gelukt is.
hoe de kankerquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:07 schreef Dropdown het volgende:
Uw ordernummer is XHM3WY
Uw bestelling is verwerkt en wordt nu aangeboden aan New York Pizza Rotterdam Groene Hilledijk
Houd uw e-mail en telefoon in de gaten, het kan zijn dat New York Pizza Rotterdam Groene Hilledijk contact met u opneemt.
Staat er bij mij ook. Zal wel goed zijn...quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:07 schreef raptorix het volgende:
Wejhehee ik zie in de mail gekozen betaalmethode: de baas betaald.
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:08 schreef 9611Niels het volgende:
Jongens, bij deze mijn respect voor de mensen die wel konden bestellen
Ik geloof er echt geen reet van dat er mensen zijn die besteld hebbenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:"De servers zouden het gemakkelijk moeten houden", aldus Groen. "De 600 bestellingen per minuut ligt flink boven een normale piekbelasting van 150 bestellingen per minuut."
Ik zal hem even voor je annulerenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:08 schreef Renesite het volgende:
Uw ordernummer is IEEME22
Uw bestelling is verwerkt en wordt nu aangeboden aan Chinees Indisch Restaurant Kattenhemeltje
Houd uw e-mail en telefoon in de gaten, het kan zijn dat Chinees Indisch Restaurant Kattenhemeltje contact met u opneemt.
Nee.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:08 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Staat er bij mij ook. Zal wel goed zijn...
Nee van de mac wordt je blijquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:08 schreef bijderechter het volgende:
Dat ze de tiefus krijgen, ik ga naar de mac..
Blijven proberen, dan komen er ook geen betaalde bestellingen door.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:09 schreef sander-3 het volgende:
Oke... en hoe gaan we deze site nu kapot maken?
quote:"De servers zouden het gemakkelijk moeten houden", aldus Groen. "De 600 bestellingen per minuut ligt flink boven een normale piekbelasting van 150 bestellingen per minuut."
Hier ook, paar seconden na 19:09 stond 'ie in beeld.quote:
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:09 schreef blckbb het volgende:
GODVERDOMME
GODVERDOMME
GODVERDOMME
GODVERDOMME
GODVERDOMME
GODVERDOMME
GODVERDOMME
GODVERDOMME
GODVERDOMME
GODVERDOMME
GODVERDOMME
GODVERDOMME
GODVERDOMME
GODVERDOMME
GODVERDOMME
GODVERDOMME
GODVERDOMME
GODVERDOMME
GODVERDOMME
GODVERDOMME
GODVERDOMME
GODVERDOMME
GODVERDOMME
GODVERDOMME
GODVERDOMME
GODVERDOMME
GODVERDOMME
GODVERDOMME
GODVERDOMME
GODVERDOMME
GODVERDOMME
GODVERDOMME
GODVERDOMME
GODVERDOMME
GODVERDOMME
GODVERDOMME
GODVERDOMME
GODVERDOMME
GODVERDOMME
GODVERDOMME
GODVERDOMME
GODVERDOMME
GODVERDOMME
GODVERDOMME
GODVERDOMME
GODVERDOMME
GODVERDOMME
GODVERDOMME
GODVERDOMME
GODVERDOMME
GODVERDOMME
GODVERDOMME
GODVERDOMME
GODVERDOMME
GODVERDOMME
GODVERDOMME
GODVERDOMME
GODVERDOMME
GODVERDOMME
GODVERDOMME
GODVERDOMME
GODVERDOMME
GODVERDOMME
GODVERDOMME
GODVERDOMME
GODVERDOMME
V
Idd blijven F5'enquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:10 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Blijven proberen, dan komen er ook geen betaalde bestellingen door.
Bedankt voor je ordernummer, heb het adres even laten wijzigen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:09 schreef hierissieweer het volgende:
[ afbeelding ]
en de bevestigingsmail:
[ afbeelding ]
Staat op de baas betaald....
dus zal wel gratis zijn denk ik dan???....
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! XD XD XDquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:10 schreef M2theC het volgende:
Pauperthuisbezorgd.nl Hier gaan we dus nooit meer bestellen!
Dit is een oproep aan alle FOKKERS!!!! Nooit meer via Thuisbezorgd.nl bestellen!
Sloeber.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:10 schreef Schobbejak. het volgende:
Godverdomme, ben der gewoon eerder voor naar huis gegaan vant werk.
Ze kunnen de weetikwat krijgen!
Hoe zijn ze terug te pakken?
Bestelling toch aangekomenquote:
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:10 schreef Mr.Cooper het volgende:
Post dit plaatje als je het met me eens bent:
[ afbeelding ]
Whehehe.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:11 schreef Razor21 het volgende:
Wel grapppig dat iedereen zijn / haar ordernummer post ik zal de boel ff annuleren....![]()
WTFFFFquote:U heeft het volgende besteld:
1x [Pizza's] Vegetariana ¤7,001x [Pizza's] Salami ¤6,50 Bezorging: 1,00 Totale prijs: ¤14,50 Tijdstip bezorging: zo snel mogelijk
Gekozen betaalmethode: Contant
Wat heb jij eigenlijk gegeten, Jarno?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:11 schreef Jarno het volgende:
Allemaal boze fokkertjes in dit topic, priceless!!
Jij bent ook al zo stoer!!quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:11 schreef Razor21 het volgende:
Wel grapppig dat iedereen zijn / haar ordernummer post ik zal de boel ff annuleren....![]()
Geniaal. Dat zullen meer restaurants gedaan hebben, die nu allemaal niks meer met thuisbezorgd te maken willen hebben. Thuisbezorgd failliet, daagquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:10 schreef Dark_Angelus het volgende:
Whehehe meesterlijk!
Werd net gebeld door Taco Mundo, hebben allemaal extra koeriers, extra mensen in de keuken gezet.
Alles plat, mijn bestelling is de enige die doorkwam![]()
Mijne is CMA8FW.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:10 schreef Hpzone het volgende:
[..]
Bedankt voor je ordernummer, heb het adres even laten wijzigen.
was t niet TUSSEN 19:00 en 19:09quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:11 schreef Moordenaar het volgende:
FUCK yea omg om 19:09 nog net kunnen bestellen gratis:D
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:11 schreef Razor21 het volgende:
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:10 schreef Dark_Angelus het volgende:
Whehehe meesterlijk!
Werd net gebeld door Taco Mundo, hebben allemaal extra koeriers, extra mensen in de keuken gezet.
Alles plat, mijn bestelling is de enige die doorkwam![]()
Ja weet het. Heb zelf ook bij de Sparerib Express gewerktquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:09 schreef Smolderbeard het volgende:
[..]
Nee.
Dat is via bedrijf op rekening betalen haha.
Dat staat altijd in de opties.
quote:Uw ordernummer is 5AOLQB
Uw bestelling is verwerkt en wordt nu aangeboden aan Domino's Pizza Huizen
Houd uw e-mail en telefoon in de gaten, het kan zijn dat Domino's Pizza Huizen contact met u opneemt.
Ja steel m'n pizza maar lul.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:10 schreef MaxC het volgende:
Uw ordernummer is N4W2KG
Uw bestelling is verwerkt en wordt nu aangeboden aan New York Pizza Groningen
Houd uw e-mail en telefoon in de gaten, het kan zijn dat New York Pizza Groningen contact met u opneemt.
JAAAAAAAAA
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |