SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 5 mei 2010 00:37 schreef henrydg het volgende:
GATVERDAMME TS. GAT VR DAMME WAT BEN JIJ GOOR JE KUNT TOCH NAAR HE TOILET LOPEN VUIEL RANSAAP GATVERDAMME :r :r
Dat inderdaad.. Ik bestel echt nooit meer wat daarquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:06 schreef appelsjap het volgende:
kankerlijers, ze mogen echt de tering krijgen. Zit ik in het laatste scherm, dus plaats uw bestelling, gebeurt er niets meer.
Volgens mij nu niet meer.quote:Thuisbezorgd.NL is genomineerd voor Website van het Jaar 2009. Stem nu op Thuisbezorgd.NL en maak kans op een Samsung 26 inch HD televisie of een PSP://www.websitevanhetjaar.nl/vote.php?id=180
En 9 van de 10 zijn trolls.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:06 schreef Hpzone het volgende:
Haha, knap van die paar die het wel gelukt is.
hoe de kankerquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:07 schreef Dropdown het volgende:
Uw ordernummer is XHM3WY
Uw bestelling is verwerkt en wordt nu aangeboden aan New York Pizza Rotterdam Groene Hilledijk
Houd uw e-mail en telefoon in de gaten, het kan zijn dat New York Pizza Rotterdam Groene Hilledijk contact met u opneemt.
Thuisbezorgd.NL wenst u smakelijk eten!
Staat er bij mij ook. Zal wel goed zijn...quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:07 schreef raptorix het volgende:
Wejhehee ik zie in de mail gekozen betaalmethode: de baas betaald.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |