Hangze! en natuurlijk fijne avond ookquote:Op woensdag 28 oktober 2009 18:18 schreef Vlindur het volgende:
Ik heb het aangevraagd toen ik 14 weken was al, ook al een infopakket gekregen enzo. Ik zal morgen wel eens goed kijken tussen de formulieren hoe en wat.
Dit is de cursus die ik ga doen, of iig, waar ik me voor heb ingeschrevenBen erg benieuwd
Ik sluit af. Ik ga bankhangen. Fijne avond!
hier idd net zooo...quote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:40 schreef Poppejans het volgende:
Kraamintake stelde hier niet veel voor, precies gegaan zoals Lily het omschreef. Hier is ze even het kamertje ingelopen maar verder niks gekeken of nageteld ofzo.
Kijk, dat is pas fijn, dan heeft je man lekker wat opties. En vast goed voor je gemoedsrust!quote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:39 schreef ymme het volgende:
Heerlijk al die bankhangers
Hier positief nieuws vandaag!Manlief kan gewoon uit 3 nieuwe bazen kiezen
As vrijdag is zijn laaste werkdag, en sinds deze week heeft hij eindelijk van verschillende bedrijf bericht gehad, dat ze hem graag in dienst willen nemen. Dus volgende week, de voor en nadelen per bedrijf maar eens overwegen. Zo geweldig, alles komt goed
Kraamtijd lijkt me heerlijk, maar ik zie wel tegen de komende paar maanden op eigenlijkquote:Op donderdag 29 oktober 2009 08:57 schreef DJRandall het volgende:
Freecell, zullen we dan een zwanger werklozen club oprichten? Zie je er trouwens tegenop? Als ik eerlijk ben, lijkt het me wel prettig om volop van de kraamtijd te kunnen genieten. Maar geen idee hoe ik me tegen die tijd voel natuurlijk.
Succes vandaag!
hij heeft inmiddels afgelopen week al 2 gesprekken gehad. (alleen bleken die beide ook voor korte termijn te zijn, dus daar schiet hij uiteindelijk niets mee op). En as week heeft ie alweer een gesprek staan. Op zich loopt het dus best wel. En hij heeft nog tot maart een contract, dus wel ff tijd gelukkig....quote:Op donderdag 29 oktober 2009 09:32 schreef Lijnloos het volgende:
Oh Trix, ik ga voor jullie duimen hoor!![]()
Hopelijk haalt hij het nu en kan hij gewoon nog zijn rijbewijs halen voor je bollie er is!
BJ, wat vervelend voor je vriend. Hoop dat hij snel wat anders vind dan, dat zal voor jullie gevoel natuurlijk ook wel belangrijk zijn.
hier ook vooral einde van de middag en avond maagzuur. Je leert wel op een gegeven moment wat je wel en niet moet eten en daar is tomatensoep eentje vanquote:Op donderdag 29 oktober 2009 10:11 schreef Vlindur het volgende:
Nou. had ik een hele post, is het zomaar weg!
Freecell en Asyniur, fijne laatste werkdag vandaag. Balen dat jullie eerder moeten stoppen, maar het is alleen maar beter voor jullie..![]()
BJ, balen van je vriend zn situatie. Ik hoop dat hij straks goed terecht komt!
Gister mn eerste maagzuur ervaring in mn leven![]()
10 minuten na de tomatensoep begon het en ik heb het de hele avond gehad. 2 rennies weggewerkt in totaal.
Veel boeren en overeind zitten hielp gelukkig wel en goddank had ik er in bed geen last meer van. Maar jee zeg, wat is dat vreemd en vies!
Straks nog werken en dan om 16.20 weer naar de gynaecoloog voor controle, daarna lekker niks meer als het goed is en morgen komen de meubels, de nieuwe wasmachine en gaan we om geboortekaartjes!![]()
![]()
Heb helemaal zin in morgen
Fijne dag allemaal!
dat klopt als een bus!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:59 schreef becky27 het volgende:
Ahaas, freubelmuts weer in de kast en draculettetje uit de kast? Gefeliciteerd!
Wat leuk, gefeliciteerd!! Ik had het woensdag nog over je. Jochem had een shirtje aan wat ik overgenomen heb van vamp en ik kon niet op vamps naam komen, dus het was het shirtje van de zus van draculettetjequote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:39 schreef draculettetje het volgende:
[..]
dat klopt als een bus!
@borra deze echo is vandaag met 11wk 2 gemaakt, maar is zo wazig door de dikke buikwand en een enorm beweeglijk kind
fam is grotendeels ingelicht nu ja!
ha ha dat maakt ook niet uit hoor, ik luister ook naar draakjequote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:41 schreef Incantrix het volgende:
Ow, sorry, Draculettetje, wat leuk, ik moest heel even kijken, maar ik zie het hoor! Lieve echo en leuk om je echte username te leren kennen (niet dat het voor mij veel uitmaakt, maar toch)!
Jeej, voor de mooie echo hoor!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:50 schreef draculettetje het volgende:
zo een beetje bijgelezen:
positieve geluiden bij incantrix zijn fijn!![]()
Ymme wat fijn dat je manlief nu zelfs kan kiezen!![]()
minniemin ben je al bij de vk geweest? zo ja hoe was het?
happy wat vervelend dat dat spul er zo weer uit kwam en je nu dus eigenlijk nog niet weet of je suiker goed is, ben benieuwd wat de vk zegt
asyniur en djRandall een fijne vervroegde laatste werk dag![]()
en freecell natuurlijk ook
en bij sindell alles weer oke, dus weer een stickertje
Jeej ik hoef niet meer op mn woorden te letten..quote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:53 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ha ha dat maakt ook niet uit hoor, ik luister ook naar draakje![]()
ik vind de echo zelf wel onduidelijk maar he alles was goed!
Troel wel grappig dat je dan niet op vamp komt maar wel op de mijne en helemaal dat je nog weet dat we zussen zijn!
oeps verkeerd gelezenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:58 schreef DJRandall het volgende:
[..]
Jeej, voor de mooie echo hoor!Lekker gevoel he?
En wat betreft werken, ik mag nog 4 weekjes, maar toch bedankt
Envoor Inca-man, gelukkig maar!
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:14 schreef Incantrix het volgende:
BJ, inderdaad, meestal doen wij toch wisseldiensten?Hoop dat jij nog wat Z's erbij aan het pakken bent, mij is het niet gelukt, ik was té nerveus voor mijn lief.. Had trouwens over de vervelende situatie op het werk van je lief heengelezen, wat vervelend zeg. Zulke dingen brengen áltijd spanningen met zich mee, met plezier naar je werk is er dan denk ik niet meer bij.. Hopelijk vind hij snel een geweldige nieuwe baan!
Happy, wat irritant dat het niet goed ging met die test zeg, bluh!![]()
Ennuhm, dank voor het duimen allemaal, het heeft geholpen!! Lief is geslaagd en heeft in elk geval zijn theorie op zak
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:44 schreef draculettetje het volgende:
goede morgen allemaal,
heb nog niet bijgelezen maar dat ga ik zo nog ff doen
vanaf vandaag ligt freubel weer in de kast want de echo was goed!
wel een beetje onduidelijk maar toch, alles zat er op en er aan en was erg aan het dansen, ten minste zo zei de gyn het!
[ afbeelding ]
ps hoe krijg je ook al weer een ticker goed in je sig?
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:26 schreef vamperotica het volgende:
[..]
![]()
Zoessie is uit de kast... Ik mag weer in de zwangerschapstopics komen!!!
en er eindelijk openlijk blij om zijn dat ik tante ga worden![]()
![]()
Draak,draakjequote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:44 schreef draculettetje het volgende:
goede morgen allemaal,
heb nog niet bijgelezen maar dat ga ik zo nog ff doen
vanaf vandaag ligt freubel weer in de kast want de echo was goed!
wel een beetje onduidelijk maar toch, alles zat er op en er aan en was erg aan het dansen, ten minste zo zei de gyn het!
[ afbeelding ]
ps hoe krijg je ook al weer een ticker goed in je sig?
met de vrouw gaat alles goed. ze heeft eigenlijk van die hele typerende kenmerken gehad wat je altijd van een zwangerschap hoort.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:56 schreef Lijnloos het volgende:
Egg-bird welkom en jullie allebei een fijne zwangerschap gewenst! En gefeliciteerd natuurlijk! Gaat het goed met je vrouw?
Een beetje dubbel: an de ene kant opgelucht maar ook een beetje verdrietig...quote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:21 schreef Vlindur het volgende:
Freecell en Asy, hoe was jullie laatste werkdag?
Ach meissiequote:Op donderdag 29 oktober 2009 18:18 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Een beetje dubbel: an de ene kant opgelucht maar ook een beetje verdrietig...
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 18:25 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Ach meissieMocht je ze erg missen dan kun je altijd even langs wippen toch?
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:39 schreef draculettetje het volgende:
[..]
dat klopt als een bus!
@borra deze echo is vandaag met 11wk 2 gemaakt, maar is zo wazig door de dikke buikwand en een enorm beweeglijk kind
fam is grotendeels ingelicht nu ja!
Dat is ook wel erg tof zegquote:Op donderdag 29 oktober 2009 18:40 schreef Asyniur het volgende:
[..]
ze boden zelfs aan om me te komen halen als ik zelf niet meer kon rijden
![]()
Krijg je dan je echo of alleen de eerste afspraak met de verloskundige..? Ik zou namelijk graag 20 november een afspraak willen met echo zodat ik in het weekend mijn moeder kan verassen op haar verjaardag.. maar misschien komt die echo later en ga ik het met kerst vertellen. Ik heb vrijdag een afspraak met de huisarts.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:57 schreef MinnieMin het volgende:
Haha, lieve meiden, jullie hebben me verkeerd begrepen. Had gisteren de afspraak gemaakt, voor 23 november. Dus het duurt nog even! Helaas
Fijn dat de echo goed is Draculettetje! Freubelmuts vond ik wel makkelijker, hahaha.
Hier was dat ook zo, ik was met 32 weken geweest, toen met 35 weken. Volgende keer is wel na 2 weken dus bij 37 weken en vanaf dan iedere week.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:21 schreef Vlindur het volgende:
Voor de 30/31week dames, hoevaak moeten jullie op controle? Ik vind elke 3 weken best wel weinig? Of ligt dat aan mij?![]()
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:59 schreef Incantrix het volgende:
Heej Poppejans, relatief weinig gezien de laatste tijd, hoe is het met jou? Nog zo veel last van maagzuur ook?
Ik moet nu (30 weken) om de twee weken. En vanaf 36 weken elke week.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:21 schreef Vlindur het volgende:
Voor de 30/31week dames, hoevaak moeten jullie op controle? Ik vind elke 3 weken best wel weinig? Of ligt dat aan mij?![]()
Ja, dat weet ik dus ook nog niet. Volgens die mevrouw zal de vk daar contact over opnemen met mij. Ligt ook een beetje aan de waardes die ze nu wel nuchter hebben kunnen meten. Een optie zou zijn om een 'reguliere' test te doen dus met prikken 2 uur na de maaltijd (eerst nuchter, dan eten en na 2 uur weer prikken). Maar de kans dat ik die glucose meuk nog een keer moet drinken is wel klein want dan gebeurd waarschijnlijk weer hetzelfde.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:57 schreef DaviniaHR het volgende:
Happy, wat naar dat die glucosemeuk er zo weer uitkwam!Hoe gaan ze nu je suiker testen?
Succes daarmeequote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:46 schreef harley het volgende:
wij gaan zondag alvast kijken/shoppen. Vel te vroeg i know maar vanastenbabysuperstore in tilburg heeft magazijnopruiming met best leuke kortingen volgens mij. Kijken kan geen kwaad (alhoewel het meestal niet bij kijken blijft)
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:14 schreef Brighteyes het volgende:
Oh, en even heel flauw algemeen een dikkevoor iederee in dit topic.
![]()
Nieuwelingen, oud gediendes en halverwege dames en... papa's ook uiteraard.
Alleen een eerste afspraak. Intake etc. 4 weken later volgt pas de echo...quote:Op donderdag 29 oktober 2009 18:51 schreef Borra het volgende:
[..]
Krijg je dan je echo of alleen de eerste afspraak met de verloskundige..? Ik zou namelijk graag 20 november een afspraak willen met echo zodat ik in het weekend mijn moeder kan verassen op haar verjaardag.. maar misschien komt die echo later en ga ik het met kerst vertellen. Ik heb vrijdag een afspraak met de huisarts.
Dit dus!quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 07:57 schreef freecell het volgende:
Asy: ik ben ook wel wakker 's nachts, maar ik vind mijn bed wel een lekker plekje meestal
Knuffelik mezelf nog ff lekker tegen TARA aan en inderdaad, meestal val ik wel weer in slaap.
En toen zaten we thuisVandaag is het nog vrij druk hier, maar na het weekend is mijn kalender errug leeg
Misschien maar goed ook, want toen ik uitgewerkt was gisteren heb ik een aardig aantal harde buiken achter elkaar gehad, dus mijn lijf is er nu ook echt wel klaar mee.
Ja, het is een verrassing waar we heen gaanquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 08:05 schreef freecell het volgende:
Haha, das dus niet echt een verrassing meer : Of is het een verrassing waar je heen gaat?
Ik heb hier altijd nog wel wát op de planning, maar het wordt wel aardig rustig nu
Mijn dreumes staat nog op zomertijdquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 09:04 schreef DaviniaHR het volgende:
Asy en freecell, succes met jullie eerste werkloze dag! Waarom jullie dan al om 8u op fok zitten, gaat een beetje langs me heen, maar ach
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |