Ben ik benieuwd naar.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 18:54 schreef Beessie-Jen het volgende:
hoe verhogen jullie eigenlijk jullie bed?
wij hebben een boxspring (nog maar aan half jaartje) en het lijkt me niet zo makkelijk om die te verhogen met klossen?
een bed huren is dat ook een optie en heeft iemand daar ervaring mee?
kweet het echt ff niet....
wij hebben een nogal grote boxspring (180 X 220 cm)... en ik wil eigenlijk ons nieuwe bed niet beschadigen...quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 18:59 schreef freecell het volgende:
Boxspring wil toch wel op klossen?
Anders misschien op bierkratjes? Ken ook wel mensen die dat doen
Ik heb dus nog nooit zwangerschapsgym gedaan. Leek me dus ook helemaal niks en ben er gewoon maar nooit aan begonnen...quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 17:49 schreef Beessie-Jen het volgende:
Ik heb vanavond weer zwangerschapsgymnastiek en geen zin... naja ik ga wel hoor, maar echt leuk vind ik het nog steeds niet...![]()
Je krijgt binnenkort toch wel de intake van de kraamzorg?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:02 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
wij hebben een nogal grote boxspring (180 X 220 cm)... en ik wil eigenlijk ons nieuwe bed niet beschadigen...![]()
en ik weet dus niet of dat wel kan op klossen??
vandaar mijn vraag of iemand daar ervaring mee heeft?
Klinkt alsof bierkratjes met een laken erover wel gaan werkenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:41 schreef Beessie-Jen het volgende:
nope we hebben geen ikeabed... zou wel een makkelijke optie zijn, maar onze boxspring heeft geen losse poten;
het hele bed steunt op het hoofdeind en voeteneind. (en dan natuurlijk wel wat steunpootjes in het midden en aan de zijkanten).
naja ik zal het morgen voorleggen aan de kraamzorg en eventueel volgende week aan de VK.
en anders huren we wel een bed ofzo...
Alle echo's zijn mooi, die van jou net zo goed.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:05 schreef Meimeltje het volgende:
Wow dat zijn nog veel mooiere echo's natuurlijk!!
Oh, iemand toevallig ervaring hoe ik die spijlen goed kan doen zonder te druppen?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 10:13 schreef Lijnloos het volgende:
Oh DjRandall, ledikantje schilderen!!Da's leuk joh...
Heel dun aanbrengen en dan meerdere laagjesquote:Op woensdag 28 oktober 2009 10:14 schreef DJRandall het volgende:
[..]
Oh, iemand toevallig ervaring hoe ik die spijlen goed kan doen zonder te druppen?
Hier heb ik dus ook echt zooooooooooo'n zin in. Maar lijkt me voor vandaag geen goed plan...quote:Op woensdag 28 oktober 2009 09:56 schreef DJRandall het volgende:
Ik ga hier vandaag eens proberen om te beginnen met het schilderen van ons ledikantje. Als ik zin heb om op te staan, hehe..
ahh wat super die echo foto'squote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:53 schreef Meimeltje het volgende:
34 weken en 2 dagen:
[ afbeelding ]
Voetje
[ afbeelding ]
Ohoh, wij hebben dat geprobeerd met de box, is een groot fiasco geworden. Van mij dus geen tipsquote:Op woensdag 28 oktober 2009 10:14 schreef DJRandall het volgende:
[..]
Oh, iemand toevallig ervaring hoe ik die spijlen goed kan doen zonder te druppen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.05-02-2010 00:58 is onze dochter Tessa geboren!!!
26-05-2010 gaan we trouwen!!!!!!!
Nou ze hebben de navigatie (ingebouwd in het dashboard) er volledig uitgesloopt en die ipod, dat was het enige wat er in lag...quote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:15 schreef amaranta het volgende:
Lijnloos, nou ja zeg, wat aso. EN is het alleen vernield of hebben ze ook van alles gejat?
Doe jij er ook niks aan? Of raad je me toch aan iets te gebruiken?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:49 schreef Groofsken het volgende:
MP, ik heb daar ook last van, niet zichtbaar aan de buitenkant maar wel van binnen nog net, zeg maar. Ik heb er wel last van, vaak pijn en bloed bij de ontlasting. Hoort geloof ik wel echt bij zwangerschappen.
Meestal neem ik me voor na een pijnlijk wc-bezoek om er vaseline op te smeren. Maar meestal vergeet ik dat dan ook weerquote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:55 schreef mama_papa het volgende:
[..]
Doe jij er ook niks aan? Of raad je me toch aan iets te gebruiken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb er niks aan gedaan, behalve goed op mijn eten gelet. Zorgen dat je veel vezels eet en dat je ontlasting soepel blijft...quote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:55 schreef mama_papa het volgende:
[..]
Doe jij er ook niks aan? Of raad je me toch aan iets te gebruiken?
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:58 schreef Groofsken het volgende:
[..]
Meestal neem ik me voor na een pijnlijk wc-bezoek om er vaseline op te smeren. Maar meestal vergeet ik dat dan ook weer. Je kunt er wel zalfjes voor krijgen bij de huisarts, maar dat is vaseline-achtig spul. Ik heb er sinds de zwangerschap van S last van, en na deze zwangerschap kan ik het als ik wil operatief laten verhelpen vertelde de vk me .
Gaat het niet meer weg, aambeien?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu nog geen last van, hoop dat het zo blijft en anders ga ik inderdaad de ha maar bellen.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:06 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Ik heb er niks aan gedaan, behalve goed op mijn eten gelet. Zorgen dat je veel vezels eet en dat je ontlasting soepel blijft...
Als je pijn/branderig gevoel hebt, raadde een bevriende arts mij aan om een recept bij de huisarts te vragen van combinatie vaseline en codeïne. Dat verdoofd een beetje waardoor je je met poepen niet inhoudt. Want dan wordt het probleem alleen maar erger. En altijd meteen gaan als je aandrang voelt.
Bij mij zijn ze vanzelf ook weer weggegaan. Heb me aan bovenstaand gehouden (geen zalf gehaald overigens).
Bedankt voor jullie reacties!
Heel fijn zo'n forum als je met zoveel dingen zit waar je niks vanaf weet
05-02-2010 00:58 is onze dochter Tessa geboren!!!
26-05-2010 gaan we trouwen!!!!!!!
Vast wel hoorquote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:26 schreef mama_papa het volgende:
[..]
Gaat het niet meer weg, aambeien?![]()
jeeeeeuujjjj Vlindurquote:Op woensdag 28 oktober 2009 16:40 schreef Vlindur het volgende:
Goeiemiddag
Ik ben 31 weken zwanger!!![]()
![]()
![]()
En verder niks zinnigs te melden
Ik werd een aantal weken geleden zelf gebeld door de kraamzorgconsultent voor een afspraak. Weet niet waar jij de kraamzorg hebt aangevraagd? anders moet je eventueel zelf even contact met hen opnemen?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 17:09 schreef Vlindur het volgende:
Heb je nu al kraamzorg intake gehad? Moet je daarzelf achteraan ofzo? Ik weet nog van niks?![]()
En ik heb mijzelf aangegeven voor zwangerschapscursus! Toch nog maar wel
Nog 9 weken![]()
Hangze! en natuurlijk fijne avond ookquote:Op woensdag 28 oktober 2009 18:18 schreef Vlindur het volgende:
Ik heb het aangevraagd toen ik 14 weken was al, ook al een infopakket gekregen enzo. Ik zal morgen wel eens goed kijken tussen de formulieren hoe en wat.
Dit is de cursus die ik ga doen, of iig, waar ik me voor heb ingeschrevenBen erg benieuwd
Ik sluit af. Ik ga bankhangen. Fijne avond!
hier idd net zooo...quote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:40 schreef Poppejans het volgende:
Kraamintake stelde hier niet veel voor, precies gegaan zoals Lily het omschreef. Hier is ze even het kamertje ingelopen maar verder niks gekeken of nageteld ofzo.
Kijk, dat is pas fijn, dan heeft je man lekker wat opties. En vast goed voor je gemoedsrust!quote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:39 schreef ymme het volgende:
Heerlijk al die bankhangers
Hier positief nieuws vandaag!Manlief kan gewoon uit 3 nieuwe bazen kiezen
As vrijdag is zijn laaste werkdag, en sinds deze week heeft hij eindelijk van verschillende bedrijf bericht gehad, dat ze hem graag in dienst willen nemen. Dus volgende week, de voor en nadelen per bedrijf maar eens overwegen. Zo geweldig, alles komt goed
Kraamtijd lijkt me heerlijk, maar ik zie wel tegen de komende paar maanden op eigenlijkquote:Op donderdag 29 oktober 2009 08:57 schreef DJRandall het volgende:
Freecell, zullen we dan een zwanger werklozen club oprichten? Zie je er trouwens tegenop? Als ik eerlijk ben, lijkt het me wel prettig om volop van de kraamtijd te kunnen genieten. Maar geen idee hoe ik me tegen die tijd voel natuurlijk.
Succes vandaag!
hij heeft inmiddels afgelopen week al 2 gesprekken gehad. (alleen bleken die beide ook voor korte termijn te zijn, dus daar schiet hij uiteindelijk niets mee op). En as week heeft ie alweer een gesprek staan. Op zich loopt het dus best wel. En hij heeft nog tot maart een contract, dus wel ff tijd gelukkig....quote:Op donderdag 29 oktober 2009 09:32 schreef Lijnloos het volgende:
Oh Trix, ik ga voor jullie duimen hoor!![]()
Hopelijk haalt hij het nu en kan hij gewoon nog zijn rijbewijs halen voor je bollie er is!
BJ, wat vervelend voor je vriend. Hoop dat hij snel wat anders vind dan, dat zal voor jullie gevoel natuurlijk ook wel belangrijk zijn.
hier ook vooral einde van de middag en avond maagzuur. Je leert wel op een gegeven moment wat je wel en niet moet eten en daar is tomatensoep eentje vanquote:Op donderdag 29 oktober 2009 10:11 schreef Vlindur het volgende:
Nou. had ik een hele post, is het zomaar weg!
Freecell en Asyniur, fijne laatste werkdag vandaag. Balen dat jullie eerder moeten stoppen, maar het is alleen maar beter voor jullie..![]()
BJ, balen van je vriend zn situatie. Ik hoop dat hij straks goed terecht komt!
Gister mn eerste maagzuur ervaring in mn leven![]()
10 minuten na de tomatensoep begon het en ik heb het de hele avond gehad. 2 rennies weggewerkt in totaal.
Veel boeren en overeind zitten hielp gelukkig wel en goddank had ik er in bed geen last meer van. Maar jee zeg, wat is dat vreemd en vies!
Straks nog werken en dan om 16.20 weer naar de gynaecoloog voor controle, daarna lekker niks meer als het goed is en morgen komen de meubels, de nieuwe wasmachine en gaan we om geboortekaartjes!![]()
![]()
Heb helemaal zin in morgen
Fijne dag allemaal!
dat klopt als een bus!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:59 schreef becky27 het volgende:
Ahaas, freubelmuts weer in de kast en draculettetje uit de kast? Gefeliciteerd!
Wat leuk, gefeliciteerd!! Ik had het woensdag nog over je. Jochem had een shirtje aan wat ik overgenomen heb van vamp en ik kon niet op vamps naam komen, dus het was het shirtje van de zus van draculettetjequote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:39 schreef draculettetje het volgende:
[..]
dat klopt als een bus!
@borra deze echo is vandaag met 11wk 2 gemaakt, maar is zo wazig door de dikke buikwand en een enorm beweeglijk kind
fam is grotendeels ingelicht nu ja!
ha ha dat maakt ook niet uit hoor, ik luister ook naar draakjequote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:41 schreef Incantrix het volgende:
Ow, sorry, Draculettetje, wat leuk, ik moest heel even kijken, maar ik zie het hoor! Lieve echo en leuk om je echte username te leren kennen (niet dat het voor mij veel uitmaakt, maar toch)!
Jeej, voor de mooie echo hoor!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:50 schreef draculettetje het volgende:
zo een beetje bijgelezen:
positieve geluiden bij incantrix zijn fijn!![]()
Ymme wat fijn dat je manlief nu zelfs kan kiezen!![]()
minniemin ben je al bij de vk geweest? zo ja hoe was het?
happy wat vervelend dat dat spul er zo weer uit kwam en je nu dus eigenlijk nog niet weet of je suiker goed is, ben benieuwd wat de vk zegt
asyniur en djRandall een fijne vervroegde laatste werk dag![]()
en freecell natuurlijk ook
en bij sindell alles weer oke, dus weer een stickertje
Jeej ik hoef niet meer op mn woorden te letten..quote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:53 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ha ha dat maakt ook niet uit hoor, ik luister ook naar draakje![]()
ik vind de echo zelf wel onduidelijk maar he alles was goed!
Troel wel grappig dat je dan niet op vamp komt maar wel op de mijne en helemaal dat je nog weet dat we zussen zijn!
oeps verkeerd gelezenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:58 schreef DJRandall het volgende:
[..]
Jeej, voor de mooie echo hoor!Lekker gevoel he?
En wat betreft werken, ik mag nog 4 weekjes, maar toch bedankt
Envoor Inca-man, gelukkig maar!
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:14 schreef Incantrix het volgende:
BJ, inderdaad, meestal doen wij toch wisseldiensten?Hoop dat jij nog wat Z's erbij aan het pakken bent, mij is het niet gelukt, ik was té nerveus voor mijn lief.. Had trouwens over de vervelende situatie op het werk van je lief heengelezen, wat vervelend zeg. Zulke dingen brengen áltijd spanningen met zich mee, met plezier naar je werk is er dan denk ik niet meer bij.. Hopelijk vind hij snel een geweldige nieuwe baan!
Happy, wat irritant dat het niet goed ging met die test zeg, bluh!![]()
Ennuhm, dank voor het duimen allemaal, het heeft geholpen!! Lief is geslaagd en heeft in elk geval zijn theorie op zak
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:44 schreef draculettetje het volgende:
goede morgen allemaal,
heb nog niet bijgelezen maar dat ga ik zo nog ff doen
vanaf vandaag ligt freubel weer in de kast want de echo was goed!
wel een beetje onduidelijk maar toch, alles zat er op en er aan en was erg aan het dansen, ten minste zo zei de gyn het!
[ afbeelding ]
ps hoe krijg je ook al weer een ticker goed in je sig?
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:26 schreef vamperotica het volgende:
[..]
![]()
Zoessie is uit de kast... Ik mag weer in de zwangerschapstopics komen!!!
en er eindelijk openlijk blij om zijn dat ik tante ga worden![]()
![]()
Draak,draakjequote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:44 schreef draculettetje het volgende:
goede morgen allemaal,
heb nog niet bijgelezen maar dat ga ik zo nog ff doen
vanaf vandaag ligt freubel weer in de kast want de echo was goed!
wel een beetje onduidelijk maar toch, alles zat er op en er aan en was erg aan het dansen, ten minste zo zei de gyn het!
[ afbeelding ]
ps hoe krijg je ook al weer een ticker goed in je sig?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |