abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74143230
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 11:15 schreef amaranta het volgende:
Lijnloos, nou ja zeg, wat aso. EN is het alleen vernield of hebben ze ook van alles gejat?
Nou ze hebben de navigatie (ingebouwd in het dashboard) er volledig uitgesloopt en die ipod, dat was het enige wat er in lag...

MP ik heb geen idee wat je daar mee of tegen kunt doen. Mijn stelregel is meestal "als je er geen last van hebt, lekker laten gaan"... maar of dat nou het beste is...
pi_74143477
Gewoon lekker laten zitten dan mama papa. Gaat vanzelf weer over.
  woensdag 28 oktober 2009 @ 11:49:24 #78
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_74143982
MP, ik heb daar ook last van, niet zichtbaar aan de buitenkant maar wel van binnen nog net, zeg maar. Ik heb er wel last van, vaak pijn en bloed bij de ontlasting. Hoort geloof ik wel echt bij zwangerschappen.
  woensdag 28 oktober 2009 @ 11:55:10 #79
259489 mama_papa
Papa en Mama van Tessa
pi_74144218
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 11:49 schreef Groofsken het volgende:
MP, ik heb daar ook last van, niet zichtbaar aan de buitenkant maar wel van binnen nog net, zeg maar. Ik heb er wel last van, vaak pijn en bloed bij de ontlasting. Hoort geloof ik wel echt bij zwangerschappen.
Doe jij er ook niks aan? Of raad je me toch aan iets te gebruiken?
05-02-2010 00:58 is onze dochter Tessa geboren!!!
26-05-2010 gaan we trouwen!!!!!!!
  woensdag 28 oktober 2009 @ 11:58:47 #80
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_74144360
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 11:55 schreef mama_papa het volgende:

[..]

Meestal neem ik me voor na een pijnlijk wc-bezoek om er vaseline op te smeren. Maar meestal vergeet ik dat dan ook weer . Je kunt er wel zalfjes voor krijgen bij de huisarts, maar dat is vaseline-achtig spul. Ik heb er sinds de zwangerschap van S last van, en na deze zwangerschap kan ik het als ik wil operatief laten verhelpen vertelde de vk me .
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 28 oktober 2009 @ 12:06:30 #81
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_74144634
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 11:55 schreef mama_papa het volgende:

[..]

Ik heb er niks aan gedaan, behalve goed op mijn eten gelet. Zorgen dat je veel vezels eet en dat je ontlasting soepel blijft...
Als je pijn/branderig gevoel hebt, raadde een bevriende arts mij aan om een recept bij de huisarts te vragen van combinatie vaseline en codeïne. Dat verdoofd een beetje waardoor je je met poepen niet inhoudt. Want dan wordt het probleem alleen maar erger. En altijd meteen gaan als je aandrang voelt.
Bij mij zijn ze vanzelf ook weer weggegaan. Heb me aan bovenstaand gehouden (geen zalf gehaald overigens).
pi_74144639
Borra, welkom hier.

En ik heb mooie echo's voorbij zien komen
  woensdag 28 oktober 2009 @ 12:26:15 #83
259489 mama_papa
Papa en Mama van Tessa
pi_74145334
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 11:58 schreef Groofsken het volgende:

[..]

Meestal neem ik me voor na een pijnlijk wc-bezoek om er vaseline op te smeren. Maar meestal vergeet ik dat dan ook weer . Je kunt er wel zalfjes voor krijgen bij de huisarts, maar dat is vaseline-achtig spul. Ik heb er sinds de zwangerschap van S last van, en na deze zwangerschap kan ik het als ik wil operatief laten verhelpen vertelde de vk me .
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gaat het niet meer weg, aambeien?
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 12:06 schreef Asyniur het volgende:

[..]

Ik heb er niks aan gedaan, behalve goed op mijn eten gelet. Zorgen dat je veel vezels eet en dat je ontlasting soepel blijft...
Als je pijn/branderig gevoel hebt, raadde een bevriende arts mij aan om een recept bij de huisarts te vragen van combinatie vaseline en codeïne. Dat verdoofd een beetje waardoor je je met poepen niet inhoudt. Want dan wordt het probleem alleen maar erger. En altijd meteen gaan als je aandrang voelt.
Bij mij zijn ze vanzelf ook weer weggegaan. Heb me aan bovenstaand gehouden (geen zalf gehaald overigens).
Nu nog geen last van, hoop dat het zo blijft en anders ga ik inderdaad de ha maar bellen.
Bedankt voor jullie reacties!
Heel fijn zo'n forum als je met zoveel dingen zit waar je niks vanaf weet
  woensdag 28 oktober 2009 @ 12:30:45 #84
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_74145486
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 12:26 schreef mama_papa het volgende:

[..]

Gaat het niet meer weg, aambeien?
Vast wel hoor . Misschien heeft bij mij het bloeden en de pijn wel te maken met het losse vel wat daar te veel zit, weet ik veel.
pi_74145771
Bij mij zijn ze gewoon weggegaan mamapapa.
pi_74150767
mama_papa: hét middel tegen aambeien tijdens zwangerschap en kraambed: Curanol. Persoonlijk zou ik er wel wat mee doen, in ieder geval op je voeding letten wat Asyniur ook zei (vezelrijk eten, veel drinken) om je ontlasting soepel te houden. Niet persen op het toilet en de tijd nemen ervoor. Tijdens de zwangerschap gaan ze meestal niet zomaar weg, maar je kunt nu wel zorgen dat je in het kraambed minder last zult hebben. Bel even je verloskundige voor advies, het is immers een bekende zwangerschapskwaal.
pi_74153986
Ik zag hele mooie echo's voorbij komen

stuitliggingen die gedraaid zijn

een auto waar ingebroken is

Borra die zich hier ook gemeld heeft en nogmaals gefeliciteerd

over aambeien weet ik dan weer niks evenals goed kunnen schilderen dus daar moet ik een antwoord op schuldig blijven.

Verder vandaag op advies van de huisarts alleen maar eten en drinken wat binnen blijft, tis nog niet veel, maar idd nog maar 1x gespuugd vandaag dus dat is winst!
Morgenochtend mogen we weer naar de gyn dus daar heb ik wel zin in!
pi_74154582
Jeuj, freubelmuts. Elke verbetering is er één!

Hier net klaar met schilderen voor vandaag. Bedje staat nu in de grondverf. Even kijken hoe het droogt, misschien dat het nog een keertje moet. Hoop het niet, er zitten ondertussen al twee lagen op.
En wat een crime, verf op waterbasis.... Ik schilder heel vaak en heel veel, maar kan niet wachten tot ik weer andere verf kan gebruiken.
Maar wat issie mooi aan het worden
En dan nu in bad.....
pi_74154763
Goeiemiddag

Ik ben 31 weken zwanger!!

En verder niks zinnigs te melden
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_74155452
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 16:40 schreef Vlindur het volgende:
Goeiemiddag

Ik ben 31 weken zwanger!!

En verder niks zinnigs te melden
jeeeeeuujjjj Vlindur

gaat echt snel he??? OMG nog 9 weken!!! (of maximaal 11 ofzo)......

en aambeien heb ik geen ervaring mee *klopt af*

verder was de kraamzorgintakemevrouw heel aardig en gezellig. Was ze heel tevreden over ons wiegje en kamertje.
En volgens haar mag ik ook ons matras proberen op te hogen met een ander matras (of eventueel luchtbed), als het maar stevig genoeg is.....

morgen weer aan het werk, 2 late diensten te gaan en dan weer weekend, ben zo blij dat mijn werk nu zo overzichtelijk is. Werk eigenlijk steeds blokjes van 2 dagen.. dus goed te doen.
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_74155693
Heb je nu al kraamzorg intake gehad? Moet je daarzelf achteraan ofzo? Ik weet nog van niks?
En ik heb mijzelf aangegeven voor zwangerschapscursus! Toch nog maar wel

Nog 9 weken
  woensdag 28 oktober 2009 @ 17:16:28 #92
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_74155946
Lekker dat het zo goed gaat BJ!

Ik ben ondertussen weer thuis mét sticker van de VK, alles was goed, we hebben het geboorteplan en de pijnbestrijdingsmogelijkheden doorgesproken en bij het oefen-inwendig-onderzoekje is mijn moeder even in de wachtkamer gaan zitten. Ik heb mijn moeder voor we gingen mijn geboorteplan laten lezen (waarin duidelijk staat vermeld dat ik vaginistische klachten heb gehad) en heb daarna nog een opmerking gemaakt over 'ja, maar met mijn klachtenverleden..' en ze reageerde daar zo soepeltjes en natuurlijk op dat ik aan mezelf twijfel of ik het niet ooit tóch heb verteld maar het weer ben vergeten Owja, het inwendige onderzoekje ging verder goed, ik verkrampte wel een paar keer een soort van, maar gelukkig heb ik het goed onder controle en kon ik mijn ontspanning prima oppakken. De VK was impressed door mijn controle over mijn bekkenbodem Altijd goed om te weten voor je een bevalling ingaat. Het bloedde trouwens wel (was normaal zei ze) en ik lek nog een beetje na, maar eigenlijk ben ik heel blij nu

Enenenen!! De luiertjes waren er en heb ik net ff op de foto gezet! Ga ze zo posten in het luiertjes-topic, moet ze ff bewerken eerst.

Sorry, beetje een ego-post, maar het is allemaal zo blij!

[edit]En wat ik nog bijna vergat te vertellen: ik had het bij het juiste eind: kleine dikkie is al netjes ingedaald! [/edit]
3!
pi_74156206
Fijn dat alles goed is Incantrix!
pi_74156793
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 17:09 schreef Vlindur het volgende:
Heb je nu al kraamzorg intake gehad? Moet je daarzelf achteraan ofzo? Ik weet nog van niks?
En ik heb mijzelf aangegeven voor zwangerschapscursus! Toch nog maar wel

Nog 9 weken
Ik werd een aantal weken geleden zelf gebeld door de kraamzorgconsultent voor een afspraak. Weet niet waar jij de kraamzorg hebt aangevraagd? anders moet je eventueel zelf even contact met hen opnemen?

en welke cursus ga je doen?
ik heb gister de pufoefeningen gehad
pi_74156884
De meeste kraamzorg afspraken vallen rond week 34.
En ik werd gewoon opgebeld voor een afspraak
pi_74156928
en jeeeeeujjjj Trixje heeft ook weer stickertje!!! wat goehoed!
en wat fijn dat je zo blij bent met je luiertjes!
pi_74157260
Trix wat klink je goed en vrolijk....! en met een stickert Helemaal top meid...

Vlindur 31 weken Hier moest ik via de verzekering melden welke kraamzorg ik wilde (welke maatschappij zeg maar) en daarvan kreeg ik toen een inschrijfformulier. Die opgestuurd en inderdaad 2 weken geleden is ze langsgeweest. Misschien toch maar even checken dan? Bel anders je zorgverzekeraar even op of er wel iets is doorgegeven?!
pi_74157421
Incantrix, goed nieuws fijn

Vlindur 31 weken! De tijd gaat snel.
Hier heb ik de kraamzorg intake ook al gehad. Duurde maar ff maar ik heb het natuurlijk al 2 keer eerder gehad..

Ik kruip er maar vroeg in vandaag, denk ik, morgen weer aan het werk (twee verlofdagen gaan ook snel om )
  woensdag 28 oktober 2009 @ 18:11:58 #99
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_74157691
Lijnloos, dat moest ik ook via CZ, heb dat vorige week gedaan maar niets gehoord nog.
  woensdag 28 oktober 2009 @ 18:13:01 #100
259489 mama_papa
Papa en Mama van Tessa
pi_74157718
Hoe gaat zo'n intake gesprek eigelijk ?

Bedankt voor alle reacties op mn vraag Kan ik zeker wat mee
Nu ga ik koken, eten en dan slapen! Heb net snel even de hele kamer schoongemaakt en opgeruimd Ben best een beetje trots op mezelf Maar ben nu wel echt enorm moe
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')