abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74189297
BJ, succes vanavond met werken en uiteraard ook feli met de 31 weken!
Sindell ook een voor de 25 weken en het bericht van je lief!
Draculettetje (mag ik gewoon draakje zeggen, want dit ga ik ben ik bang niet onthouden) gefeliciteerd met de goede echo! En er is best wat te zien hoor
Guess, Mozerella mag gewoon hoor!!! (veel te lekker om te laten staan )
Trix je kerel is gewoon geslaagd voor zijn theorie!.. en gaat natuurlijk volgende week ook slagen
Happy, wat balen van die test! Bah zeg dat het weer terug kwam en dat je nu misschien nog een keer moet
  donderdag 29 oktober 2009 @ 16:53:27 #152
152968 egg-bird
zo goed als nieuw
pi_74192947
hey mensen.
Ook ik ga jullie vergezellen.
M'n vrouw is nu 21 weken zwanger en sinds gisteren weten we dat we een zoontje krijgen.
We zijn uitgeteld op 10 maart 2010.
pi_74193024
guess hoop dat je snel weer wat beter voelt, volgens mij kan mozarella gewoon!

sindell wat fijn ook een jaarcontract erbij!

lijnloos, draakje is prima zeg ik zelf ook altijd ha ha

egg-bird welkom hier en gefeliciteerd!
pi_74193080
Egg-bird welkom en jullie allebei een fijne zwangerschap gewenst! En gefeliciteerd natuurlijk! Gaat het goed met je vrouw?
  donderdag 29 oktober 2009 @ 17:05:50 #155
152968 egg-bird
zo goed als nieuw
pi_74193515
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 16:56 schreef Lijnloos het volgende:
Egg-bird welkom en jullie allebei een fijne zwangerschap gewenst! En gefeliciteerd natuurlijk! Gaat het goed met je vrouw?
met de vrouw gaat alles goed. ze heeft eigenlijk van die hele typerende kenmerken gehad wat je altijd van een zwangerschap hoort.
de eerste 3 maand was ze wat futloos en misselijk. nu gaat t allemaal goed. ze heeft wel meer zin in een big mac haha.
met de kleine is ook alles goed.
ze hebben die hele checklist afgewerkt bij de 20 weken echo en daar was alles goed.
met de buik omtrek en lengte zit hij iets boven t gemiddelde maar dat was allemaal goed dus verder een vrij voorspoedige zwangerschap tot nu toe haha. (en bedankt natuurlijk voor de felicitaties).
pi_74194045
Zo, lief volk, ik ben er ook weer

Draculettetje! Wat leuk!
Inca, feli met je vriend!
Freecell en Asy, hoe was jullie laatste werkdag?
Beessie ook 31 weken!!

Hier op controle weer alles goed! Tinus is gedraaid en ligt met zn koppie naar beneden! Verder geen afwijkingen en over 3 weken weer terug.

Voor de 30/31week dames, hoevaak moeten jullie op controle? Ik vind elke 3 weken best wel weinig? Of ligt dat aan mij?

Edit: Egg-Bird, welkom!

[ Bericht 4% gewijzigd door Vlinder op 29-10-2009 17:27:15 ]
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_74195186
Haha, lieve meiden, jullie hebben me verkeerd begrepen. Had gisteren de afspraak gemaakt, voor 23 november. Dus het duurt nog even! Helaas

Fijn dat de echo goed is Draculettetje! Freubelmuts vond ik wel makkelijker, hahaha.
  donderdag 29 oktober 2009 @ 18:18:39 #158
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_74195833
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 17:21 schreef Vlindur het volgende:

Freecell en Asy, hoe was jullie laatste werkdag?
Een beetje dubbel: an de ene kant opgelucht maar ook een beetje verdrietig...
pi_74196026
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 18:18 schreef Asyniur het volgende:

[..]

Een beetje dubbel: an de ene kant opgelucht maar ook een beetje verdrietig...
Ach meissie Mocht je ze erg missen dan kun je altijd even langs wippen toch?
  donderdag 29 oktober 2009 @ 18:40:15 #160
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_74196500
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 18:25 schreef Vlindur het volgende:

[..]

Ach meissie Mocht je ze erg missen dan kun je altijd even langs wippen toch?
ze boden zelfs aan om me te komen halen als ik zelf niet meer kon rijden
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 29 oktober 2009 @ 18:46:32 #161
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_74196691
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 12:39 schreef draculettetje het volgende:

[..]

dat klopt als een bus!

@borra deze echo is vandaag met 11wk 2 gemaakt, maar is zo wazig door de dikke buikwand en een enorm beweeglijk kind
fam is grotendeels ingelicht nu ja!
gefeliciteerd !!!
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_74196822
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 18:40 schreef Asyniur het volgende:

[..]

ze boden zelfs aan om me te komen halen als ik zelf niet meer kon rijden
Dat is ook wel erg tof zeg Komt wel goed joh
pi_74196826
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 17:57 schreef MinnieMin het volgende:
Haha, lieve meiden, jullie hebben me verkeerd begrepen. Had gisteren de afspraak gemaakt, voor 23 november. Dus het duurt nog even! Helaas

Fijn dat de echo goed is Draculettetje! Freubelmuts vond ik wel makkelijker, hahaha.
Krijg je dan je echo of alleen de eerste afspraak met de verloskundige..? Ik zou namelijk graag 20 november een afspraak willen met echo zodat ik in het weekend mijn moeder kan verassen op haar verjaardag.. maar misschien komt die echo later en ga ik het met kerst vertellen. Ik heb vrijdag een afspraak met de huisarts.
pi_74196959
Het ligt er een beetje aan of je verloskundige zelf echo's maakt, of dat je dat bij een andere instantie moet doen. Bij ons was dat laatste het geval. De eerste echo's (termijn, nekplooimeting en 20-weken) moesten wij bij een prenataal screening centrum (laten) doen. Onze vk heeft geen echo-apparaat...

Asy, wat lief dat ze dat nog aanboden zeg... en kan me heel goed voorstellen hoe dubbel het is. Zo voel ik nu ook richting volgende week... lijkt me best lekker om thuis te kunnen blijven en lekker beginnen met coconnen, maar aan de andere kant weet ik zeker dat ik mijn collega's heel erg ga missen die periode. Gelukkig mag ik 3,5 week de auto van mijn moeder lenen zodat ik wat mobieler ben in die periode.
pi_74198729
quote:

Voor de 30/31week dames, hoevaak moeten jullie op controle? Ik vind elke 3 weken best wel weinig? Of ligt dat aan mij?

Hier was dat ook zo, ik was met 32 weken geweest, toen met 35 weken. Volgende keer is wel na 2 weken dus bij 37 weken en vanaf dan iedere week.
En fijn dat Tinus gedraaid is! Haha het is wel de week van de draaikonten
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  donderdag 29 oktober 2009 @ 19:57:34 #166
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_74199214
Lijnloos, wat balen van je auto, zeg! –O-

Trixie, fijn dat het vooronderzoek goed ging! Geeft vast veel rust!

Ymme, wat goed van je man! opties hebben is heel fijn!

Minniemin, afspraak bij de vlos is gewoon doktersafspraak

Asy en freecell, voor jullie dubbele gevoelens op de laatste werkdag voorlopig!

Trixie, heeft vriendlief zijn theorie gehaald?

Vlindur, balen van je maagzuur! Dat lijkt de laatste tijd bij mij weer wat minder te zijn * klopt hard af en vreest voor morgen *

Draculettetje / freubelmuts, gefeliciteerd! mooie echo

Happy, wat naar dat die glucosemeuk er zo weer uitkwam! Hoe gaan ze nu je suiker testen?

Egg-bird gefeliciteerd en welkom!

Vlindur, Tinus gedraaid, wat fijn! wel zo blijven liggen, hoor!

Ik heb hier een superdruk dagje gehad Eerst gedaan bij mijn vader, toen naar huis, fotosessie met Ynske (die prompt 4 uur duurde, was veel te gezellig ) hele huis overhoop gehaald op zoek naar slofjes die ik nog van mijn moeder had gekregen, maar wel gevonden Dus ik liggen, slofjes op buik, krijg ik zowaar commentaar van binnen-madam, die dus gewoon 2 sec ervoor nog sliep. wel jammer dat we niet konden filmen, maar die slofjes hebben geen halve seconde stil gelegen slofjes eraf en mevrouw tukte weer verder beetje last van personal space of zo
En daarna bijles scheikunde gegeven en daarna meteen door om Eli op te halen. Heb hem nu achter de teletubbies gedumpt en ik ga zo plat.
Nou maar hopen dat ik morgen nog wat kan
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  donderdag 29 oktober 2009 @ 19:59:15 #167
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_74199262
Pfff, ik ben zo moe dat ik scheel zie gewoon, maar we moeten nog eten (lief heeft nu rijles). De voorlichtingsbijeenkomst bij het ziekenhuis was wel interessant, maar het meeste wisten we eigenlijk al. Was wel weer leuk dat we een tasje met goodies meekregen

Minnie, hoe voel je je nu? Al last aan het krijgen van kwaaltjes, of is alles nog helemaal rustig?

BJ 31 weken, woohoo! Ménsen, wat gaat dat hard.. Hoop dat jij minder moe bent als ik nu, anders heb je het nu heel zwaar op je werk

Vlindur, bij mij is het van eens in de 4 weken naar eens in de 2 weken overgeschakeld, omdat mijn moeder hoge bloeddruk heeft en ik dus meer risico loop op een hogere bloeddruk ook, en ik vind het eigenlijk wel fijn dat ik nu op eens in de 2 weken zit. Kan me best voorstellen dat eens in de 3 weken best weinig is eigenlijk..

Heej Poppejans, relatief weinig gezien de laatste tijd, hoe is het met jou? Nog zo veel last van maagzuur ook?

Davinia, hoei, da's best een drukke dag inderdaad, ik help je hopen dat er morgen nog wat in het vat zit zeg maar Lief is inderdaad geslaagd! En ik ben sowieso nog in jubelstemming doordat dat vooronderzoek inderdaad goed ging, op de één of andere manier geeft dat superveel vertrouwen
3!
  donderdag 29 oktober 2009 @ 19:59:52 #168
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_74199287
verder niks te melden van mijn kant ...
pi_74200344
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 19:59 schreef Incantrix het volgende:

Heej Poppejans, relatief weinig gezien de laatste tijd, hoe is het met jou? Nog zo veel last van maagzuur ook?

Alles goed hier, heb behalve vk bezoekjes nooit zoveel te melden eigenlijk. Maagzuur is echt heel wisselend, volgens mij hangt het toch wel samen met wat ik gegeten heb. Soms dagen achter elkaar dat het op komt zetten, en nu al een hele tijd nergens last van.
Moeheid herken ik ook wel, maar het lukt me gewoon niet een middagtukje te doen, vind ik zo zonde van de dag op 1 of andere manier dus ik ben nog vrij actief met winkelen enzo maar kan ook heerlijk rust nemen met boekje op de bank.
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_74200463
quote:
Ik moet nu (30 weken) om de twee weken. En vanaf 36 weken elke week.

Nieuwe zwangeren welkom!!!
  donderdag 29 oktober 2009 @ 20:31:53 #171
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_74200613
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 19:57 schreef DaviniaHR het volgende:
Happy, wat naar dat die glucosemeuk er zo weer uitkwam! Hoe gaan ze nu je suiker testen?
Ja, dat weet ik dus ook nog niet. Volgens die mevrouw zal de vk daar contact over opnemen met mij. Ligt ook een beetje aan de waardes die ze nu wel nuchter hebben kunnen meten. Een optie zou zijn om een 'reguliere' test te doen dus met prikken 2 uur na de maaltijd (eerst nuchter, dan eten en na 2 uur weer prikken). Maar de kans dat ik die glucose meuk nog een keer moet drinken is wel klein want dan gebeurd waarschijnlijk weer hetzelfde.

Egg-bird, welkom hier! Gezellig, weer een aanstaande papa!

Wat klink je heerlijk vrolijk Incantrix

Oh trouwens vandaag ook een afspraak gemaakt voor 4d pretecho op 27 november Ben benieuwd!

(oh, weer happyme onder account van )
pi_74201213
wij gaan zondag alvast kijken/shoppen. Vel te vroeg i know maar vanastenbabysuperstore in tilburg heeft magazijnopruiming met best leuke kortingen volgens mij. Kijken kan geen kwaad (alhoewel het meestal niet bij kijken blijft)
  donderdag 29 oktober 2009 @ 21:14:56 #173
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_74202392
BJ, een tip voor je bedden probleem: als je een 2e matras op je bed legt kan het wat zacht worden waardoor je weg kan zakken en niet lekker ligt. Je zou er dan een deur tussen kunnen leggen (als je die ergens anders in je huis een paar weken missen kan. Dat is vaak precies de juiste lengte en breedte en geeft je bed dan weer wa meer steun om op te liggen. Wel even het handvat eraf halen.

Oh, en even heel flauw algemeen een dikke voor iederee in dit topic.
Nieuwelingen, oud gediendes en halverwege dames en... papa's ook uiteraard.
pi_74202408
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 20:46 schreef harley het volgende:
wij gaan zondag alvast kijken/shoppen. Vel te vroeg i know maar vanastenbabysuperstore in tilburg heeft magazijnopruiming met best leuke kortingen volgens mij. Kijken kan geen kwaad (alhoewel het meestal niet bij kijken blijft)
Succes daarmee
Grapje, heel veel plezier natuurlijk. En aanbiedingen checken is nooit weg, maar wellicht wel handig om ook alvast een beetje te inventariseren wat andere shops doen zodat je weet of je een goede deal hebt of dat het alleen maar zo lijkt.
pi_74202561
ja zat net ook bij gardo te kijken en zij hebben zelfs exact dezelfde aanbiedingen..... maar toch ff kijken.
We hadden al een leuke kamer op de site van baby-dump gezien maar we proberen ook een beetje op de centen te letten. Mijn motor is nog niet verkocht dus zit nog een beetje krap bij kas.
Neem gewoon de folder van Gardo(pdfje ff uitprinten morgen op het werk) mee (en mijn iphone met internet) om de prijzen te vergelijken.
  donderdag 29 oktober 2009 @ 21:19:21 #176
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_74202571
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 21:14 schreef Brighteyes het volgende:
Oh, en even heel flauw algemeen een dikke voor iederee in dit topic.
Nieuwelingen, oud gediendes en halverwege dames en... papa's ook uiteraard.

Ik mis de linkjes in de OP wil iemand die misschien herstellen??

Harley, veel plezier met shoppen. Goede tip van lijnloos idd, want soms lijkt het voordeliger dan het is.

(oh, shoot, it's me, happyme, maar jullie snappen nu wel dat ik het ben toch als jullie Marky zien )
pi_74202931
Wij hebben het kamertje en het wagenpark ook bij Gardo vandaan, zo'n folder wil inderdaad wel helpen ja!
Babydump vonden wij niet echt iets van onze smaak wat ook in onze portemonnee paste zeg maar... maar het is ook maar net wat je wil. In elk geval have fun!
pi_74205777
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 18:51 schreef Borra het volgende:

[..]

Krijg je dan je echo of alleen de eerste afspraak met de verloskundige..? Ik zou namelijk graag 20 november een afspraak willen met echo zodat ik in het weekend mijn moeder kan verassen op haar verjaardag.. maar misschien komt die echo later en ga ik het met kerst vertellen. Ik heb vrijdag een afspraak met de huisarts.
Alleen een eerste afspraak. Intake etc. 4 weken later volgt pas de echo...
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 05:27:03 #179
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_74212659
En maar weer een vroege goedemorgen to all! Rekeningen zijn gisternacht al betaald, dus dan maar weer even hiero rondhangen, haha Echt zo suf, ik ben gisteren gewoon vergeten brood te halen, iets dat ik practisch elke dag doe (zo kom je nog eens ergens ), maar gisteren Hoe stom is dat? Nouja.. Zaterdag wordt in elk geval onze leen-Maxicosi langsgebracht, heel fijn. Ow, en ik ga maandag maar eens beginnen aan mijn babywasjes, heb besloten dat ik nu wel eens mag Helemaal leuk, ik heb nog heel veel in de verpakkingen zitten (veel webshop-aankopen) dus nu mag ik maandag ineens een héleboel kleertjes en luiertjes uitpakken en daar verheug ik me nu al helemaal op. Nóg meer goed nieuws: de wieg komt zondag! Completer als dat gaat het dan niet worden..

Poppejans, ik kan ook een stuk beter zonder middagtukjes sinds ik ijzerpillen heb gekregen, heel handig, want zo heb je ineens een stuk meer dag inderdaad. Ik ben dan alleen in de avond wel echt veel eerder moe, en als je dan een nacht slecht hebt geslapen hakt dat er wel meteen veel meer in. Wel fijn dat je nog lekker kunt winkelen enzo, hopelijk kunnen wij binnenkort ook nog een keertje met de rolstoel (zodra lief zijn examen heeft gehad denk ik, want op dit moment heeft hij zo vaak rijles dat hij echt geen tijd heeft).

Happy, ik hoop eigenlijk gewoon voor jou dat ze tóch genoeg hebben aan de resultaten van gisteren, al zal dat wel niet. Wel beter dat ze je die troep niet nogmaals gaan laten drinken, dat lijkt me idd niet zo'n best plan. Al is een hele ochtend ziekenhuis wellicht ook niet helemaal je ambitie, maarja
3!
pi_74212740
Ik mag mij hier ook komen melden en sluit dus aan bij de streepjes van de afgelopen week .

Voorlopig staat mijn uitgerekende datum op 2 juli 2010. Tot nu toe heb ik het qua klachten vooral koud, terwijl ik daar normaal totaal geen last van heb en een net wel/net niet misselijk gevoel.

Ik lees al heel lang mee in Z&G maar mag er nu ook echt posten. In verband met meelezende collega's en familieleden heb ik ook even een ander account aangemaakt.

Het oogt hier in OUD altijd als een gezellige (meestal dan ) boel, dus eens kijken of het lukt om een beetje mee te praten.
pi_74212941
Knuffebeestje welkom hier! Het is weer een ware streepjesregen geloof ik, te gek!
voor jouw streepjes en een fijne zwangerschap gewenst!!!

En goedemorgen allemaal...
Trix balen dat je weer aan het nachtbraken was... Hier ook door minder-lief die zich ongeveer over mij heen wilde laten liggen en vervolgens heel hard in mijn oor ging snurken
maar goed, bijna weekend en dan ga ik vanmiddag wel een tukje doen

nu eerst richting werk!
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 07:38:18 #182
100369 lunastar
Geniet van het leven
pi_74212944
goedemorgend

knuffelbeestje proficiat en welkom...

Hier om 10 uur weer ctg en controle...
pi_74212948
Goedemorgen mensen
Incantrix, nachtbrakertje Waardoor wordt jij wakker? Je blaas of 'gewoon' ?

Knuffelbeestje, héél hartelijk gefeliciteerd en veel plezier de komende tijd En welkom natuurlijk!
pi_74212963
knuffelbeestje... Dat is wel n héél duidelijke 2e streep! Ontzettend gefeliciteerd en ik wens je een heerlijke zwangerschap!
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 07:50:05 #185
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_74213012
Welkom knuffelbeestje!

Ik word ook 's nachts ('s morgens) wakker, maar ik blijf dan toch maar in mijn bedje en ik heb geen foon om mee te fokken
Vanmorgen weer om 4:00u wakker en het 5:00u zien worden, maar dan opeens gaat de wekker van lief (6:45u) en dan ben ik blijkbaar toch weer even in slaap gevallen...

Luna, hopelijk zit er vooruitgang in meisje!
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 07:53:36 #186
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_74213029
Knuffelbeestje van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!
Dat je 't koud hebt komt mij ook wel bekend voor.
A grand adventure has begun.
pi_74213059
Asy: ik ben ook wel wakker 's nachts, maar ik vind mijn bed wel een lekker plekje meestal
Knuffelik mezelf nog ff lekker tegen TARA aan en inderdaad, meestal val ik wel weer in slaap.

En toen zaten we thuis Vandaag is het nog vrij druk hier, maar na het weekend is mijn kalender errug leeg Misschien maar goed ook, want toen ik uitgewerkt was gisteren heb ik een aardig aantal harde buiken achter elkaar gehad, dus mijn lijf is er nu ook echt wel klaar mee.
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 08:00:55 #188
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_74213078
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 07:57 schreef freecell het volgende:
Asy: ik ben ook wel wakker 's nachts, maar ik vind mijn bed wel een lekker plekje meestal
Knuffelik mezelf nog ff lekker tegen TARA aan en inderdaad, meestal val ik wel weer in slaap.

En toen zaten we thuis Vandaag is het nog vrij druk hier, maar na het weekend is mijn kalender errug leeg Misschien maar goed ook, want toen ik uitgewerkt was gisteren heb ik een aardig aantal harde buiken achter elkaar gehad, dus mijn lijf is er nu ook echt wel klaar mee.
Dit dus!
Strakjes een uitje met mijn collega's (verrassing voor mij) en dan morgenavoind maken mijn man en ik er nog eens een gezellige avond van met z'n tweetjes en daarna ook niks meer op de planning...
pi_74213114
Haha, das dus niet echt een verrassing meer : Of is het een verrassing waar je heen gaat?
Ik heb hier altijd nog wel wát op de planning, maar het wordt wel aardig rustig nu
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 08:08:13 #190
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_74213133
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 08:05 schreef freecell het volgende:
Haha, das dus niet echt een verrassing meer : Of is het een verrassing waar je heen gaat?
Ik heb hier altijd nog wel wát op de planning, maar het wordt wel aardig rustig nu
Ja, het is een verrassing waar we heen gaan
en ik heb ook nog wel wat dingetjes in het vat, maar geen volle dagen/weken....
pi_74213198
goede morgen allemaal!

knuffelbeestje welkom en gefeliciteerd!

luna succes bij de controle

asyniur heel veel plezier met het uitje met je collega;s
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 08:49:52 #192
57497 happyme28
I'm so happy
pi_74213652
Incantrix, biijf toch een vreemd verschijnlijk die vergeetachtigheid. Ik was er echt van overtuigd dat dat mij niet zou overkomen. Hoop dat je nog brood in de vriezer had ofzo? Verder have fun met de babywasjes. Lijkt me zo leuk en dan de kast inruimen

knuffelbeestje, welkom en gefeliciteerd! Mooie streepjes! Wordt al een gezellig lijstje zo in juli 2010

Luna, succes vandaag bij de ctg. Hopenlijk is er al actie en heb je snel je beebje in je armen

Asy, ik word 's nachts ook steeds wakker de laatste dagen, maar slaap gelukkig daarna ook snel weer in. Beetje was Freecell zegt dus

Oh en vandaag 24 weken mijlpaal
pi_74213760
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 08:49 schreef happyme28 het volgende:

Oh en vandaag 24 weken mijlpaal
Die is zo fijn
Beebje levensvatbaar
pi_74213787
Knuffelbeestje gefeliciteerd en welkom
Wat een drukte hier in het zwangerschapstopic ik kan het nauwelijk bijhouden elke dag valt er hier wel wat te vieren met die mijlpalen, stickers, gezonde echo's ...
pi_74213836
Luna heel veel succes vandaag! Zet hem op!
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 09:04:17 #196
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_74213895
Trixie, wat fijn dat die staalpillen je goed doen!

Knuffelbeestje, gefeliciteerd! wat een prachtige streep!

Lijnloos, voor je oor (hopelijk piept het niet na van he gesnurk van manlief )

Happy 24 weken vandaag!

Asy en freecell, succes met jullie eerste werkloze dag! Waarom jullie dan al om 8u op fok zitten, gaat een beetje langs me heen, maar ach

over een uurtje weer fysio. en we moeten boodschappen doen, en nwe schoenen voor eli, alweer zo'n drukke dag!

hebben jullie trouwens ook dat jullie krom gaan lopen? ik loop soms helemaal bol, beetje irritant. dus iedere keer weer corrigeren, maar dat gaat me ook weer in mn rug zitten straks maar f raad vragen aan fysio madam.
pi_74214216
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 09:04 schreef DaviniaHR het volgende:

Asy en freecell, succes met jullie eerste werkloze dag! Waarom jullie dan al om 8u op fok zitten, gaat een beetje langs me heen, maar ach
Mijn dreumes staat nog op zomertijd
pi_74214345
Ik kan niet meer helemaal volgen, vrees ik En ik weet eigenlijk niet meer wie ik al gefeliciteerd heb en wie niet Bij deze dus:
Voor alle nieuwe zwangeren: een dikke proficiat en hartelijk welkom

Freubelmuts uit de kast Ik wist helemaal niet dat je een kloon was, maar draculettetje wat fijn dat jij achter de kloon zit Die had ik niet zien aankomen

Freecell en Asyniur: valt het wat mee, de eerste dag thuis? (dat is vandaag toch, hé?)

Hier zit ik eigenlijk echt in een dipje Ik zit weeral over mijn normaal aantal uren te werken (ja, I know, het mag eigenlijk niet, maar de mensen die hier het beleid uitstippelen houden helemaal geen rekening met zo'n zaken als ze deadlines opleggen ) en lig al heel de week 's nachts te piekeren over al het werk dat ik nog moet doen waardoor ik gemiddeld 2.5u per nacht wakker lig. Ik ben gewoon een beetje op, vrees ik en het wenen staat me vandaag echt nader dan het lachen. En dan kijk ik naar mijn overuren en verlof dat ik nog staan heb en zou ik eigenlijk zomaar even vijf weken verlof kunnen nemen, maar dat laat het werk niet toe... En daarnet belde er een technieker die mijn wasmachine moet herstellen dat hij voor de deur stond. Ik viel uit de lucht en nu weet ik ook waarom... ik ben helemaal vergeten terug te bellen naar de winkel toen ze mij begin deze week hadden opgebeld. Hoogstwaarschijnlijk was dat om te zeggen wanneer de technieker kwam
Een baaldag dus eigenlijk...
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 09:32:04 #199
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_74214435
leo, let je wel een beetje op jezelf? echt, hoor! straks zit je met vroegtijdige weeën hee dagen thuis, of nog erger, in het zkh...

hebben ze in belgië niet een soort instantie die mensen in dit soort situaties ondersteunt? die je kan verplichten minder te werken, zodat je met zo'n bericht naar je werkgever kan gaan en zeggen dat je niet meer MAG werken?
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 09:36:06 #200
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_74214499
goedemorgen dames!

@davinia 31 weken vandaag

@Sindell; 25 weken jeujjjj

@Happy ook alweer 24 weken, wat gaat dat vlot joh!

@Knuffelbeestje, welkom en gefeliciteerd!!

@as Paps (ben ff de naam kwijt) ook enorm welkom, en gefeliciteerd met een goede 20 weken echo! weet nog hoe heerlijk dat gevoel was!

@Trix; ook alweer aan het nachtbraken zie ik... ik heb van8 ook maar zeeeeeer matig geslapen; veel eruit geweest en veel wakker gelegen...
werken ging gister gelukkig nog vrij redelijk. Scheelt een heel eind dat ik met erg gezellige collega's aan het werk was.... (en we veel hebben gelachen).
hoop dat komende avond ook een beetje door te komen is....
Veel plezier met je babywasjes! (vond ik ook erg leuk om te doen)

@Luna; succes met je CTG. Ik ga vast duimen voor een vers beebje!

@Vlindur; ik ga nu nog om de 3 weken naar de VK, moet komende maandag weer heen. Geloof dat ik dan nog 1 keer over 3 weken mag komen, dus bij 34 en dan bij 36 weer dacht ik... (maar weet het niet helemaal meer zeker).

en een knuffel voor het dipje van Leo natuurlijk...

en nu ga ik eerst maar eens ff wat eten...
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')