abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74189297
BJ, succes vanavond met werken en uiteraard ook feli met de 31 weken!
Sindell ook een voor de 25 weken en het bericht van je lief!
Draculettetje (mag ik gewoon draakje zeggen, want dit ga ik ben ik bang niet onthouden) gefeliciteerd met de goede echo! En er is best wat te zien hoor
Guess, Mozerella mag gewoon hoor!!! (veel te lekker om te laten staan )
Trix je kerel is gewoon geslaagd voor zijn theorie!.. en gaat natuurlijk volgende week ook slagen
Happy, wat balen van die test! Bah zeg dat het weer terug kwam en dat je nu misschien nog een keer moet
  donderdag 29 oktober 2009 @ 16:53:27 #152
152968 egg-bird
zo goed als nieuw
pi_74192947
hey mensen.
Ook ik ga jullie vergezellen.
M'n vrouw is nu 21 weken zwanger en sinds gisteren weten we dat we een zoontje krijgen.
We zijn uitgeteld op 10 maart 2010.
pi_74193024
guess hoop dat je snel weer wat beter voelt, volgens mij kan mozarella gewoon!

sindell wat fijn ook een jaarcontract erbij!

lijnloos, draakje is prima zeg ik zelf ook altijd ha ha

egg-bird welkom hier en gefeliciteerd!
pi_74193080
Egg-bird welkom en jullie allebei een fijne zwangerschap gewenst! En gefeliciteerd natuurlijk! Gaat het goed met je vrouw?
  donderdag 29 oktober 2009 @ 17:05:50 #155
152968 egg-bird
zo goed als nieuw
pi_74193515
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 16:56 schreef Lijnloos het volgende:
Egg-bird welkom en jullie allebei een fijne zwangerschap gewenst! En gefeliciteerd natuurlijk! Gaat het goed met je vrouw?
met de vrouw gaat alles goed. ze heeft eigenlijk van die hele typerende kenmerken gehad wat je altijd van een zwangerschap hoort.
de eerste 3 maand was ze wat futloos en misselijk. nu gaat t allemaal goed. ze heeft wel meer zin in een big mac haha.
met de kleine is ook alles goed.
ze hebben die hele checklist afgewerkt bij de 20 weken echo en daar was alles goed.
met de buik omtrek en lengte zit hij iets boven t gemiddelde maar dat was allemaal goed dus verder een vrij voorspoedige zwangerschap tot nu toe haha. (en bedankt natuurlijk voor de felicitaties).
pi_74194045
Zo, lief volk, ik ben er ook weer

Draculettetje! Wat leuk!
Inca, feli met je vriend!
Freecell en Asy, hoe was jullie laatste werkdag?
Beessie ook 31 weken!!

Hier op controle weer alles goed! Tinus is gedraaid en ligt met zn koppie naar beneden! Verder geen afwijkingen en over 3 weken weer terug.

Voor de 30/31week dames, hoevaak moeten jullie op controle? Ik vind elke 3 weken best wel weinig? Of ligt dat aan mij?

Edit: Egg-Bird, welkom!

[ Bericht 4% gewijzigd door Vlinder op 29-10-2009 17:27:15 ]
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_74195186
Haha, lieve meiden, jullie hebben me verkeerd begrepen. Had gisteren de afspraak gemaakt, voor 23 november. Dus het duurt nog even! Helaas

Fijn dat de echo goed is Draculettetje! Freubelmuts vond ik wel makkelijker, hahaha.
  donderdag 29 oktober 2009 @ 18:18:39 #158
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_74195833
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 17:21 schreef Vlindur het volgende:

Freecell en Asy, hoe was jullie laatste werkdag?
Een beetje dubbel: an de ene kant opgelucht maar ook een beetje verdrietig...
pi_74196026
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 18:18 schreef Asyniur het volgende:

[..]

Een beetje dubbel: an de ene kant opgelucht maar ook een beetje verdrietig...
Ach meissie Mocht je ze erg missen dan kun je altijd even langs wippen toch?
  donderdag 29 oktober 2009 @ 18:40:15 #160
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_74196500
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 18:25 schreef Vlindur het volgende:

[..]

Ach meissie Mocht je ze erg missen dan kun je altijd even langs wippen toch?
ze boden zelfs aan om me te komen halen als ik zelf niet meer kon rijden
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 29 oktober 2009 @ 18:46:32 #161
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_74196691
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 12:39 schreef draculettetje het volgende:

[..]

dat klopt als een bus!

@borra deze echo is vandaag met 11wk 2 gemaakt, maar is zo wazig door de dikke buikwand en een enorm beweeglijk kind
fam is grotendeels ingelicht nu ja!
gefeliciteerd !!!
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_74196822
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 18:40 schreef Asyniur het volgende:

[..]

ze boden zelfs aan om me te komen halen als ik zelf niet meer kon rijden
Dat is ook wel erg tof zeg Komt wel goed joh
pi_74196826
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 17:57 schreef MinnieMin het volgende:
Haha, lieve meiden, jullie hebben me verkeerd begrepen. Had gisteren de afspraak gemaakt, voor 23 november. Dus het duurt nog even! Helaas

Fijn dat de echo goed is Draculettetje! Freubelmuts vond ik wel makkelijker, hahaha.
Krijg je dan je echo of alleen de eerste afspraak met de verloskundige..? Ik zou namelijk graag 20 november een afspraak willen met echo zodat ik in het weekend mijn moeder kan verassen op haar verjaardag.. maar misschien komt die echo later en ga ik het met kerst vertellen. Ik heb vrijdag een afspraak met de huisarts.
pi_74196959
Het ligt er een beetje aan of je verloskundige zelf echo's maakt, of dat je dat bij een andere instantie moet doen. Bij ons was dat laatste het geval. De eerste echo's (termijn, nekplooimeting en 20-weken) moesten wij bij een prenataal screening centrum (laten) doen. Onze vk heeft geen echo-apparaat...

Asy, wat lief dat ze dat nog aanboden zeg... en kan me heel goed voorstellen hoe dubbel het is. Zo voel ik nu ook richting volgende week... lijkt me best lekker om thuis te kunnen blijven en lekker beginnen met coconnen, maar aan de andere kant weet ik zeker dat ik mijn collega's heel erg ga missen die periode. Gelukkig mag ik 3,5 week de auto van mijn moeder lenen zodat ik wat mobieler ben in die periode.
pi_74198729
quote:

Voor de 30/31week dames, hoevaak moeten jullie op controle? Ik vind elke 3 weken best wel weinig? Of ligt dat aan mij?

Hier was dat ook zo, ik was met 32 weken geweest, toen met 35 weken. Volgende keer is wel na 2 weken dus bij 37 weken en vanaf dan iedere week.
En fijn dat Tinus gedraaid is! Haha het is wel de week van de draaikonten
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  donderdag 29 oktober 2009 @ 19:57:34 #166
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_74199214
Lijnloos, wat balen van je auto, zeg! –O-

Trixie, fijn dat het vooronderzoek goed ging! Geeft vast veel rust!

Ymme, wat goed van je man! opties hebben is heel fijn!

Minniemin, afspraak bij de vlos is gewoon doktersafspraak

Asy en freecell, voor jullie dubbele gevoelens op de laatste werkdag voorlopig!

Trixie, heeft vriendlief zijn theorie gehaald?

Vlindur, balen van je maagzuur! Dat lijkt de laatste tijd bij mij weer wat minder te zijn * klopt hard af en vreest voor morgen *

Draculettetje / freubelmuts, gefeliciteerd! mooie echo

Happy, wat naar dat die glucosemeuk er zo weer uitkwam! Hoe gaan ze nu je suiker testen?

Egg-bird gefeliciteerd en welkom!

Vlindur, Tinus gedraaid, wat fijn! wel zo blijven liggen, hoor!

Ik heb hier een superdruk dagje gehad Eerst gedaan bij mijn vader, toen naar huis, fotosessie met Ynske (die prompt 4 uur duurde, was veel te gezellig ) hele huis overhoop gehaald op zoek naar slofjes die ik nog van mijn moeder had gekregen, maar wel gevonden Dus ik liggen, slofjes op buik, krijg ik zowaar commentaar van binnen-madam, die dus gewoon 2 sec ervoor nog sliep. wel jammer dat we niet konden filmen, maar die slofjes hebben geen halve seconde stil gelegen slofjes eraf en mevrouw tukte weer verder beetje last van personal space of zo
En daarna bijles scheikunde gegeven en daarna meteen door om Eli op te halen. Heb hem nu achter de teletubbies gedumpt en ik ga zo plat.
Nou maar hopen dat ik morgen nog wat kan
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  donderdag 29 oktober 2009 @ 19:59:15 #167
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_74199262
Pfff, ik ben zo moe dat ik scheel zie gewoon, maar we moeten nog eten (lief heeft nu rijles). De voorlichtingsbijeenkomst bij het ziekenhuis was wel interessant, maar het meeste wisten we eigenlijk al. Was wel weer leuk dat we een tasje met goodies meekregen

Minnie, hoe voel je je nu? Al last aan het krijgen van kwaaltjes, of is alles nog helemaal rustig?

BJ 31 weken, woohoo! Ménsen, wat gaat dat hard.. Hoop dat jij minder moe bent als ik nu, anders heb je het nu heel zwaar op je werk

Vlindur, bij mij is het van eens in de 4 weken naar eens in de 2 weken overgeschakeld, omdat mijn moeder hoge bloeddruk heeft en ik dus meer risico loop op een hogere bloeddruk ook, en ik vind het eigenlijk wel fijn dat ik nu op eens in de 2 weken zit. Kan me best voorstellen dat eens in de 3 weken best weinig is eigenlijk..

Heej Poppejans, relatief weinig gezien de laatste tijd, hoe is het met jou? Nog zo veel last van maagzuur ook?

Davinia, hoei, da's best een drukke dag inderdaad, ik help je hopen dat er morgen nog wat in het vat zit zeg maar Lief is inderdaad geslaagd! En ik ben sowieso nog in jubelstemming doordat dat vooronderzoek inderdaad goed ging, op de één of andere manier geeft dat superveel vertrouwen
3!
  donderdag 29 oktober 2009 @ 19:59:52 #168
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_74199287
verder niks te melden van mijn kant ...
pi_74200344
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 19:59 schreef Incantrix het volgende:

Heej Poppejans, relatief weinig gezien de laatste tijd, hoe is het met jou? Nog zo veel last van maagzuur ook?

Alles goed hier, heb behalve vk bezoekjes nooit zoveel te melden eigenlijk. Maagzuur is echt heel wisselend, volgens mij hangt het toch wel samen met wat ik gegeten heb. Soms dagen achter elkaar dat het op komt zetten, en nu al een hele tijd nergens last van.
Moeheid herken ik ook wel, maar het lukt me gewoon niet een middagtukje te doen, vind ik zo zonde van de dag op 1 of andere manier dus ik ben nog vrij actief met winkelen enzo maar kan ook heerlijk rust nemen met boekje op de bank.
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_74200463
quote:
Ik moet nu (30 weken) om de twee weken. En vanaf 36 weken elke week.

Nieuwe zwangeren welkom!!!
  donderdag 29 oktober 2009 @ 20:31:53 #171
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_74200613
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 19:57 schreef DaviniaHR het volgende:
Happy, wat naar dat die glucosemeuk er zo weer uitkwam! Hoe gaan ze nu je suiker testen?
Ja, dat weet ik dus ook nog niet. Volgens die mevrouw zal de vk daar contact over opnemen met mij. Ligt ook een beetje aan de waardes die ze nu wel nuchter hebben kunnen meten. Een optie zou zijn om een 'reguliere' test te doen dus met prikken 2 uur na de maaltijd (eerst nuchter, dan eten en na 2 uur weer prikken). Maar de kans dat ik die glucose meuk nog een keer moet drinken is wel klein want dan gebeurd waarschijnlijk weer hetzelfde.

Egg-bird, welkom hier! Gezellig, weer een aanstaande papa!

Wat klink je heerlijk vrolijk Incantrix

Oh trouwens vandaag ook een afspraak gemaakt voor 4d pretecho op 27 november Ben benieuwd!

(oh, weer happyme onder account van )
pi_74201213
wij gaan zondag alvast kijken/shoppen. Vel te vroeg i know maar vanastenbabysuperstore in tilburg heeft magazijnopruiming met best leuke kortingen volgens mij. Kijken kan geen kwaad (alhoewel het meestal niet bij kijken blijft)
  donderdag 29 oktober 2009 @ 21:14:56 #173
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_74202392
BJ, een tip voor je bedden probleem: als je een 2e matras op je bed legt kan het wat zacht worden waardoor je weg kan zakken en niet lekker ligt. Je zou er dan een deur tussen kunnen leggen (als je die ergens anders in je huis een paar weken missen kan. Dat is vaak precies de juiste lengte en breedte en geeft je bed dan weer wa meer steun om op te liggen. Wel even het handvat eraf halen.

Oh, en even heel flauw algemeen een dikke voor iederee in dit topic.
Nieuwelingen, oud gediendes en halverwege dames en... papa's ook uiteraard.
pi_74202408
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 20:46 schreef harley het volgende:
wij gaan zondag alvast kijken/shoppen. Vel te vroeg i know maar vanastenbabysuperstore in tilburg heeft magazijnopruiming met best leuke kortingen volgens mij. Kijken kan geen kwaad (alhoewel het meestal niet bij kijken blijft)
Succes daarmee
Grapje, heel veel plezier natuurlijk. En aanbiedingen checken is nooit weg, maar wellicht wel handig om ook alvast een beetje te inventariseren wat andere shops doen zodat je weet of je een goede deal hebt of dat het alleen maar zo lijkt.
pi_74202561
ja zat net ook bij gardo te kijken en zij hebben zelfs exact dezelfde aanbiedingen..... maar toch ff kijken.
We hadden al een leuke kamer op de site van baby-dump gezien maar we proberen ook een beetje op de centen te letten. Mijn motor is nog niet verkocht dus zit nog een beetje krap bij kas.
Neem gewoon de folder van Gardo(pdfje ff uitprinten morgen op het werk) mee (en mijn iphone met internet) om de prijzen te vergelijken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')