En maar weer een vroege goedemorgen to all! Rekeningen zijn gisternacht al betaald, dus dan maar weer even hiero rondhangen, haha

Echt zo suf, ik ben gisteren gewoon vergeten brood te halen, iets dat ik practisch elke dag doe (zo kom je nog eens ergens

), maar gisteren

Hoe stom is dat? Nouja.. Zaterdag wordt in elk geval onze leen-Maxicosi langsgebracht, heel fijn. Ow, en ik ga maandag maar eens beginnen aan mijn babywasjes, heb besloten dat ik nu wel eens mag

Helemaal leuk, ik heb nog heel veel in de verpakkingen zitten (veel webshop-aankopen) dus nu mag ik maandag ineens een héleboel kleertjes en luiertjes uitpakken en daar verheug ik me nu al helemaal op. Nóg meer goed nieuws: de wieg komt zondag!

Completer als dat gaat het dan niet worden..
Poppejans, ik kan ook een stuk beter zonder middagtukjes sinds ik ijzerpillen heb gekregen, heel handig, want zo heb je ineens een stuk meer dag inderdaad. Ik ben dan alleen in de avond wel echt veel eerder moe, en als je dan een nacht slecht hebt geslapen hakt dat er wel meteen veel meer in. Wel fijn dat je nog lekker kunt winkelen enzo, hopelijk kunnen wij binnenkort ook nog een keertje met de rolstoel (zodra lief zijn examen heeft gehad denk ik, want op dit moment heeft hij zo vaak rijles dat hij echt geen tijd heeft).
Happy, ik hoop eigenlijk gewoon voor jou dat ze tóch genoeg hebben aan de resultaten van gisteren, al zal dat wel niet. Wel beter dat ze je die troep niet nogmaals gaan laten drinken, dat lijkt me idd niet zo'n best plan. Al is een hele ochtend ziekenhuis wellicht ook niet helemaal je ambitie, maarja