Als iemand het mee wil nemen, dan is dit veul goedkoper. Kan dit niet, dan heb je gelijk natuulk!quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Gelukkig kost een retourtje boot ook niets
Dat laatste bedoelde ik jaquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 @ 17:06 schreef Greys het volgende:
MB, wel de kortingscode 'GEZIENOPTV' invullen he? Voor 15% korting op je album.
En je kunt idd alleen je eigen foto's over twee pagina's zetten automatisch.
Niet die standaard achtergronden die er al in zitten (weinig zijn dat er he?)
Sorry als je dat laatste bedoelde
Omdat je het had over 'ik moet er voor naar Texel'.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 17:06 schreef Qwea het volgende:
[..]
Als iemand het mee wil nemen, dan is dit veul goedkoper. Kan dit niet, dan heb je gelijk natuulk!
Ja, maar toen had ik me nog niet bedacht dat de boot ook 6 nog wat kostquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 17:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Omdat je het had over 'ik moet er voor naar Texel'.
Maar idd, als iemand het mee kan nemen scheelt het veel! Waarom zou het zoveel schelen?
Ik ken hetquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 17:10 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik hoop dat Baloe zich snel weer beter voelt.
Gisteravond was ie weer als vanouds na die injectie met pijnstiller.
Deze pillen moeten binnen 2 uur werken, maar dan zit ik inmiddels al in vergadering.
Stom he? Het liefst zit ik dan de hele tijd naast die kat op de bank, terwijl je daar helemaal niets mee opschiet
www.albelli.nlquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 17:09 schreef Harajuku. het volgende:
Wat voor fotoboek is dat nu weer dan
Er zijn zat biertjes die bij AH meer dan een euro per flesje kosten hoor!quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 17:10 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, maar toen had ik me nog niet bedacht dat de boot ook 6 nog wat kost
Volgens de AH scheelt het zoveel omdat AH vindt dat bier geen 1,40 hoort te kosten per flesje. Ah is een beetje de vreemde eend, want de rest vindt van wel
Oh, zo'n digitaal album. Ik wil normale fotoalbumsquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 17:12 schreef Greys het volgende:
[..]
www.albelli.nl
Leuk hoor! Ik heb er ook al eentje gemaakt van Madeira!
Blijkbaar niet bij de AH op texelquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 17:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Er zijn zat biertjes die bij AH meer dan een euro per flesje kosten hoor!
Maar je krijgt het dan als gedrukt album thuis he?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 17:13 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Oh, zo'n digitaal album. Ik wil normale fotoalbums.
Maar dan ben je er wel bij.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 17:10 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik hoop dat Baloe zich snel weer beter voelt.
Gisteravond was ie weer als vanouds na die injectie met pijnstiller.
Deze pillen moeten binnen 2 uur werken, maar dan zit ik inmiddels al in vergadering.
Stom he? Het liefst zit ik dan de hele tijd naast die kat op de bank, terwijl je daar helemaal niets mee opschiet
Why Greys? Nou, omdat ik vandaag vrij heb. En eigenlijk in bad wilde. En toen de F&F SC ontdekte en het opeens middag was en ik nog een film wilde kijken en het toen opeens 5 uur was.quote:
hihihi 'spuit me vol'.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 17:23 schreef Harajuku. het volgende:
Zulks een overdreven gedoeOMG DE GRIEEEEEEEEEP, NOEEEEEEEEES, WERE ALL GONNA DIEEEEEEE, SPUIT ME VOL.
Dat doen we hier dus mooi niet hè.
Gatverquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 17:22 schreef Ingetje79 het volgende:
http://www.rtl.nl/(/actue(...)et-botte-naalden.xml
Ja, dat snap ikquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 17:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar je krijgt het dan als gedrukt album thuis he?
Is toch keilekker om in je pyjama rond te lopen,quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 17:25 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Maar dan ben je er wel bij.Hopelijk voelt hij zich snel weer beter.
[..]
Why Greys? Nou, omdat ik vandaag vrij heb. En eigenlijk in bad wilde. En toen de F&F SC ontdekte en het opeens middag was en ik nog een film wilde kijken en het toen opeens 5 uur was.
En nu is het niet meer de moeite me om te kleden.
En ik hoef inderdaad ook geen honden uit te laten.![]()
Zelfs Naartjie zit al de hele dag binnen, totaal geen belangstelling voor katteluik en tuin. En Yoko moet telkens komen knuffelen, net als Satsu.
Doe je daarna ook je pyjama aan?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 17:26 schreef Greys het volgende:
Lekker dagje zo dan Cat!Enjoy!
Ik denk dat ik ook even in bad ga nu. Heb alleen geen Lush meer
En ook geen fout Bouquetreeks boekje![]()
Ik heb geen pyama, maar wel zo'n zwart velours huispakkie.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 17:27 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Doe je daarna ook je pyjama aan?
* gooit bruisbal naar Greys*quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 17:26 schreef Greys het volgende:
Lekker dagje zo dan Cat!Enjoy!
Ik denk dat ik ook even in bad ga nu. Heb alleen geen Lush meer
En ook geen fout Bouquetreeks boekje![]()
Uhuh.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 17:26 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Is toch keilekker om in je pyjama rond te lopen,.
En een pyJama dan, heb je die?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 17:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb geen pyama, maar wel zo'n zwart velours huispakkie.
Dan trek ik dat wel aan.
Met roze puppelsokken!
Oh, die is leuk!quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 17:29 schreef Cat22 het volgende:
Oh, Greys, ik heb nu een van jouw flicks als badliteratuur!Die met jouw naam!
Nee, ook nietquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 17:29 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
En een pyJama dan, heb je die?.
Dat kindje IS al niet zo mooi....quote:
Ik voel me ook een enorm slecht mens maar I can't help myselfquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 17:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh, die is leuk!
Ik heb nog een ENORME flick, 3-in-1. Maar die is veel te groot om vast te houden in bad
[..]
Nee, ook niet![]()
[..]
Dat kindje IS al niet zo mooi....![]()
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 17:23 schreef Harajuku. het volgende:
Zulks een overdreven gedoeOMG DE GRIEEEEEEEEEP, NOEEEEEEEEES, WERE ALL GONNA DIEEEEEEE, SPUIT ME VOL.
Dat doen we hier dus mooi niet hè.
Da's dus het probleem met mijn bedliteratuur op dit moment. Te groot om vast te houden.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 17:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh, die is leuk!
Ik heb nog een ENORME flick, 3-in-1. Maar die is veel te groot om vast te houden in bad
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 17:38 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Da's dus het probleem met mijn bedliteratuur op dit moment. Te groot om vast te houden.
[insert dubbelzinnig commentaar]
Nietes, gister niet!quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 17:43 schreef Greys het volgende:
Kweej is wel koest he, met het dubbelzinnig commentaar, lately!
Laat me je voorhoofd eens voelen, Q?
Kweej was koken heej!quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 17:43 schreef Greys het volgende:
Kweej is wel koest he, met het dubbelzinnig commentaar, lately!
Laat me je voorhoofd eens voelen, Q?
pics?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 17:38 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Da's dus het probleem met mijn bedliteratuur op dit moment. Te groot om vast te houden.
[insert dubbelzinnig commentaar]
Hee Goodbyequote:
NINJA QUOTES BEATS NINJA EDIT (AGAIN)quote:
Liposuctie heet dat.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 17:56 schreef Qwea het volgende:
Mijn buikje doet vandaag weer vervelend
Ik ga hem laten amputeren
Ik zat nog te twijfelen, maar ik denk dat ik gewoon ga kokenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 18:03 schreef Greys het volgende:
Nog een uur te gaan voor de Thuisbezorgd.nl actie en de site ligt nu al plat
Dat was ook een vrij dom idee eigk. Springen is way overrated.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 18:02 schreef Harajuku. het volgende:
Ik ging net even springen, want dat heb ik immers al jaren niet meer gedaan. Het vervelende aan dit leuke idee was dat ik het zonder bh deed, wat deed dat pijn.
Kut, en ik was al zo snel.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 17:54 schreef Qwea het volgende:
[..]
NINJA QUOTES BEATS NINJA EDIT (AGAIN)
Sowee, jij had echt zin in chinees. Dat zijn geen halve maatregelen!quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 18:20 schreef Phaidra het volgende:
Ik ga zo chinees halen. De keuken is er vandaag uitgesloopt, dus koken zit er even niet in.
Hier doet ie het nu weer gewoon!quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 18:16 schreef Stali het volgende:
Ik hoop dat jullie allemaal eten in huis hebben want de site van Thuisbezorgd.nl ligt er al uit..
Je moet er wat voor over hebben he!quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 18:23 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Sowee, jij had echt zin in chinees. Dat zijn geen halve maatregelen!
Kun je geen zuurvlees gaan eten bij oh-oh?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 18:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Hier doet ie het nu weer gewoon!
Ik zou bijjjjjjjjna....... Neh. Ik doe het niet
DOe nou gewoon!quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 18:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat ik daar ben is het vlees zéker zuur!quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 18:33 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Kun je geen zuurvlees gaan eten bij oh-oh?
Mamma!quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 18:33 schreef ElisaB het volgende:
Fritzje holt rond alsof er vandaag helemnaal niemand zijn balletjes verwijderd heeft
Zojuist liep ie bovenop de krabpaal rondjes te hollen. En hij heef ook al weer gegeten
Hi allen, moeders is thuis!
Jouw vleesch is toch altijd zuur?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 18:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat ik daar ben is het vlees zéker zuur!
Hoe zou het vandaag met MrSubtle gegaan zijn?
Nee joh, ik weet uit ervaringquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 18:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat ik daar ben is het vlees zéker zuur!
Wat fijn!quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 18:33 schreef ElisaB het volgende:
Fritzje holt rond alsof er vandaag helemnaal niemand zijn balletjes verwijderd heeft
Zojuist liep ie bovenop de krabpaal rondjes te hollen. En hij heef ook al weer gegeten
Ik zou het bijna doen. Maar hij gaat zo toch plat denk ik hoor.quote:
neem wat je lekker vindt en eet dat morgen, of later vanaafquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 18:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat fijn!En wat een bikkel!
[..]
Ik zou het bijna doen. Maar hij gaat zo toch plat denk ik hoor.
En wat zal ik dan nemen, 3 kippepoten yakitori met gepofte aardappel en salade, of kipsate met pindasaus, salade, stokbruid, kruidenboter en kroepoek? En dan morgen opeten?
Maar ik heb al eten, da's verspillingquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 18:38 schreef Cat22 het volgende:
Die kippepoten klinken lekker en toepasselijk voor hier Greys. Doe maar gewoon.
Ik ben echt verbaasd. Hij was klaarwakker toen ie werd opgehaald en ging meteen aan de wandel bij thuiskomst. Niet dronken, niet misselijk; niets.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 18:35 schreef Cat22 het volgende:
Mamma!![]()
En go Fritzel! Die jonkies zijn toch veerkrachtig he? Heeft hij nog niet verbaasd naar ontbrekende delen gezocht?
Egwelquote:
Ik zeg: doenquote:Ik zou het bijna doen. Maar hij gaat zo toch plat denk ik hoor.
En wat zal ik dan nemen, 3 kippepoten yakitori met gepofte aardappel en salade, of kipsate met pindasaus, salade, stokbruid, kruidenboter en kroepoek? En dan morgen opeten?
Wat een held,quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 18:33 schreef ElisaB het volgende:
Zeik nietquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 18:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar ik heb al eten, da's verspilling
Ik ook niet, heb intussen allemaal lekkere hapjes gemaakt.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 18:25 schreef Greys het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 18:48 schreef Cat22 het volgende:
DOE NOU GREYS!Noooooooooohh, waar haal je het gore lef vandaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
Reigers zien er eigenlijk best wel raar uit.I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
Nee, kun je toch morgen etenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 18:51 schreef Greys het volgende:
Nee ik doe het niet
Moet ik straks eten gaan weggooien. Zonde.
Sorry
En daarbij gaan die servers echt plat zo hoor!
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 18:45 schreef Harajuku. het volgende:
Wij kwamen net een Amerikaanse bulldog of zo tegen van 7 maanden, maar ze speelden zo wild dat ik per ongeluk de riem los liet. Even later loopt die bulldog met de riem van Charlie is zn bek, liepen ze samen rondjes
Ik zag er gisteren een dood naast de snelweg liggen. Dat ziet er ook heel erg raar uitquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 18:51 schreef Harajuku. het volgende:
[ afbeelding ]
Reigers zien er eigenlijk best wel raar uit.
thuisbezorgdquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 18:56 schreef Cat22 het volgende:Bloemkool te lang gekookt.
![]()
Ik HAAT snotterige bloemkool. Maar mijn kniertenhartje zou gaan huilen als ik hem weggooide.
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 18:55 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik zag er gisteren een dood naast de snelweg liggen. Dat ziet er ook heel erg raar uit
Vroeger (oma vertelt) deden wij in de auto altijd het spelletje 'reigers tellen' als we onderweg waren naar oma. Nog steeds zie ik ze heel vaak staan
Ieeeuuw! Snotterige bloemkoolquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 18:56 schreef Cat22 het volgende:Bloemkool te lang gekookt.
![]()
Ik HAAT snotterige bloemkool. Maar mijn kniertenhartje zou gaan huilen als ik hem weggooide.
Ik woon in net zo'n gat als jij, remember.quote:
Weet je zeker dat je geen lintworm hebt of zo?quote:
Bullshitquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:12 schreef Muis006 het volgende:
Gelukt hee.
I dunno. Ik weet wel dat mijn bord zuurkool + rookworst mij geen vol gevoel heeft gegevenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:12 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je geen lintworm hebt of zo?
echt gelukt?quote:
Dan eet je gewoon altijd teveel me dunkt. Kleinere porties gaan nemen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:14 schreef Qwea het volgende:
[..]
I dunno. Ik weet wel dat mijn bord zuurkool + rookworst mij geen vol gevoel heeft gegeven
Mazzelaar!quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:22 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Jaeen pizza 4 stagioni en een lahmacun
Doe ik! Dat zal wel even durenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:25 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Mazzelaar!Laat je het even als het brommertje er is?
Er zijn mensen wiens bestelling nu al binnen is!quote:
Ja in het mailtje stond bezorgtijd 45-60 minuten dusquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Er zijn mensen wiens bestelling nu al binnen is!
Serieus, foto's gezien!
Dat vind ik altijd het nadeel van laten bezorgen. Als ik eten wil, dan wil ik het NU. Of zelf in de keuken gaan prutsen zodat de neus iig al denkt dat hij eten krijgt. Ik trek het niet om dan nog een uur te gaan wachten.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:29 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja in het mailtje stond bezorgtijd 45-60 minuten dusmaar dat is wel heel snel als t nu binnen is bij sommigen
Ik wil een foto.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:29 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja in het mailtje stond bezorgtijd 45-60 minuten dusmaar dat is wel heel snel als t nu binnen is bij sommigen
+3quote:
JAAAAAAAA DOEEEEEEEENquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:41 schreef Greys het volgende:
Als ik nu bestel staat er nog steeds "Deze bestelling is gratis".
Bij een heleboel anderen ook nog!
Fuck, ik doe het nu ook gewoon!
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:41 schreef Greys het volgende:
Als ik nu bestel staat er nog steeds "Deze bestelling is gratis".
Bij een heleboel anderen ook nog!
Fuck, ik doe het nu ook gewoon!
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:43 schreef Greys het volgende:
Uw ordernummer is XXXXXXXXXX
Uw bestelling is verwerkt en wordt nu aangeboden aan Spare Rib Express Zoetermeer
Houd uw e-mail en telefoon in de gaten, het kan zijn dat Spare Rib Express Zoetermeer contact met u opneemt.
Thuisbezorgd.NL wenst u smakelijk eten!
You go get'em Greys!quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:44 schreef Greys het volgende:
Hatsee! En ik heb een printscreen gemaakt van het "deze bestelling is gratis" stukje
Moeten ze het maar niet zo lang laten duren
Nu kon ik het echt niet meer weigeren!
4 stokjes kipsate met stokbrood, kruidenboter, salade en kroepoekquote:
Heb je erin staan de baas betaald?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:43 schreef Greys het volgende:
Uw ordernummer is XXXXXXXXXX
Uw bestelling is verwerkt en wordt nu aangeboden aan Spare Rib Express Zoetermeer
Houd uw e-mail en telefoon in de gaten, het kan zijn dat Spare Rib Express Zoetermeer contact met u opneemt.
Thuisbezorgd.NL wenst u smakelijk eten!
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:49 schreef Greys het volgende:
[..]
4 stokjes kipsate met stokbrood, kruidenboter, salade en kroepoek
Kan niet geloven dat het gelukt is. Echt suf. Heb ook helemaal geen honger meer
Zou ik niet doen nee. Ik zou alles opetenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:49 schreef Harajuku. het volgende:
Je kunt salade toch niet tot morgen bewaren?
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:49 schreef Qwea het volgende:
[..]
Heb je erin staan de baas betaald?
PICS ALS HET BINNEN IS
Held
En ik zal een pic maken als het binnen is!quote:U heeft het volgende besteld:
1x
[Kipsate] Kipsaté, geen drankje, salade, niets extra
¤14,75
Bezorging: GRATIS
Totale prijs: ¤14,75
Tijdstip bezorging: zo snel mogelijk
Gekozen betaalmethode: De Baas Betaalt
De salade van de Spare-Rib Express is vaak een pastasalade, ik gooi 'm ook wel 'ns een dag in de koelkast als ik na de ribs geen trek meer heb en ik leef ook nogquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:49 schreef Harajuku. het volgende:
Je kunt salade toch niet tot morgen bewaren?
Ik denk dat ik nog wel een stukkie stokbrood met pindasaus neem en de saladequote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:00 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
De salade van de Spare-Rib Express is vaak een pastasalade, ik gooi 'm ook wel 'ns een dag in de koelkast als ik na de ribs geen trek meer heb en ik leef ook nog
Oh ja dat wil ik ook zien.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:59 schreef Greys het volgende:
Ik ga Floor Faber kijken straks, kijken of het wat is
Die nieuwe serie met Dzjordzjina.
Die ga ik ook kijken. De promos zagen er leuk uit.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:59 schreef Greys het volgende:
Ik ga Floor Faber kijken straks, kijken of het wat is
Die nieuwe serie met Dzjordzjina.
Tuurlijk wel, een beetje laten afkoelen, dan in de koelkast gooien en smakeljk eten morgen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik denk dat ik nog wel een stukkie stokbrood met pindasaus neem en de salade
De saté, kipsaté, kan je die bewaren eigenlijk?
Oh die foto met de vuurtoren he?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:01 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh ja dat wil ik ook zien.
Dr is goffertomme voetbal op, geen pfaffs![]()
![]()
Vriendinnetje is mn kerstkaart aan het maken, ik kan ze tot 31 oktober cheap bestellen
Moet je me even je postcode geven, even kijken dan!quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:09 schreef oh-oh het volgende:
Damn, sommige mensen kunnen nog steeds gratis bestellen, ik wil ook maar ik kom dr niet op.
Greys , kun je bij mij nog gratis ben en jerry;s laten bezorgen?
Heb je een account daar?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:09 schreef oh-oh het volgende:
Damn, sommige mensen kunnen nog steeds gratis bestellen, ik wil ook maar ik kom dr niet op.
Greys , kun je bij mij nog gratis ben en jerry;s laten bezorgen?
Vistaprint, dead cheapquote:
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:17 schreef Greys het volgende:
Nee hoor, je hoeft geen account. Het inloggen is voor de restaurants zelf.
Ik kom er nu ff niet door (wel kop vd pagina maar verder wit) maar ik blijf het proberen oh-oh!
PM je adres/postcode anders es. Ga ik het ook voor je proberenquote:
F5quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:15 schreef Muis006 het volgende:
Foto komt eraan, even een punt pizza naar binnen werken
das kutquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:25 schreef Greys het volgende:
Ik ben er door, maar 'gratis' staat nu niet meer bij de opties.
Sorry oh-oh! Ik nog panieken omdat ik niet wist welke smaken ik moest kiezen![]()
Aaaaaw, nou thnx voor het proberen hoor!quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:25 schreef Greys het volgende:
Ik ben er door, maar 'gratis' staat nu niet meer bij de opties.
Sorry oh-oh! Ik nog panieken omdat ik niet wist welke smaken ik moest kiezen![]()
Ik ben dr nu zelf op, ff kijken of het lukt, moet ik baas betaalt kiezen?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:31 schreef Greys het volgende:
Mijn bestelling is binnen!Gratis!
Fooi gegeven uiteraard.
Ik ga nogmaals voor oh-oh proberen, want ik zie nu dat door de cookie mijn adres er nog in stond.
En dan heb je al gratis gehad vanaf dat adres natuurlijk. Dus ff interwebzzz geschiedenis weggooien en nog een poging. (Eten mag koud worden)
picsquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:31 schreef Greys het volgende:
Fooi gegeven uiteraard.
Ik ga nogmaals voor oh-oh proberen, want ik zie nu dat door de cookie mijn adres er nog in stond.
En dan heb je al gratis gehad vanaf dat adres natuurlijk. Dus ff interwebzzz geschiedenis weggooien en nog een poging. (Eten mag koud worden)
Woei!quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:31 schreef Greys het volgende:
Fooi gegeven uiteraard.
jaquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:31 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik ben dr nu zelf op, ff kijken of het lukt, moet ik baas betaalt kiezen?
Nee!quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:31 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik ben dr nu zelf op, ff kijken of het lukt, moet ik baas betaalt kiezen?
Iedereen in dat topic doet baas betaalt, en dan krijgen ze t gratis?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee!
Wachten of er staat 'deze bestelling is gratis'.
Dat baas betaald moet er automatisch komen te staan op je bevestigingsmail.
Maar als je dat zelf kiest heb je een probleem, want dan moet je je bedrijf opgeven
Echt welquote:
Bij mij ook niet, staat gewoon een bedrag wat ik moet betalen.quote:
Ja, dat kan je wel gaan kiezen, maar dan heb je geen poot om op te staan volgensmij.quote:
Wat gebeurt er dan als jij de baas betaalt doet?quote:
Ja, die krijgen het dus allemaal nog gratis met die optiequote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:37 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, dat kan je wel gaan kiezen, maar dan heb je geen poot om op te staan volgensmij.
Jawel, dat deden zo na 19.09, heus waar!quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:37 schreef Greys het volgende:
Nee, ik zweer het.
Ik koos dat ook niet, want er VALT niets te kiezen als je het gratis krijgt.
Je hoeft geen optie te kiezen.
Er staat dan gewoon DEZE BESTELLING IS GRATIS.
Pas in je bevestigingsmail staat dan bij betalingsmethode: de baas betaalt.
Maar niemand heeft dat zelf aangevinkt.
Nou dan blijft gewoon de prijs staan en moet je de gegevens van je baas invullen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:37 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Wat gebeurt er dan als jij de baas betaalt doet?
Ik denk inderdaad dat het zo gaat als Greys in de post boven jou beschrijft.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:37 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, die krijgen het dus allemaal nog gratis met die optie
Ik heb om 19.40 uur besteld en ik niet.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:38 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Jawel, dat deden zo na 19.09, heus waar!
Zal ik het doenquote:DEZE BESTELLING IS GRATIS!
Vanwege het 9 jarig bestaan van Thuisbezorgd.NL bieden wij een GRATIS pizza/bestelling t.w.v. max. 15 EUR, 1 per adres, aan! klik hier voor de voorwaarden.
DOENquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:43 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Zal ik het doen![]()
Heb een Kapsalonnetje en 4 pils besteld voor 14,75
Ik baal er best wel van dat ik gewoon vol zit.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:43 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Zal ik het doen![]()
Ik kreeg bij de baas betaalt ook geen username/log in enzo, nu trouwens wel, maar net nog niet. En meerdere mensen hebben echt zo besteldquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb om 19.40 uur besteld en ik niet.
Maar oh-oh, geef je achternaam nog eens via PM?
Want ik zie net dat je gratis ijs krijgt geloof ik
quote:
Ew! Doe nou niehiet!quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:43 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Zal ik het doen![]()
Bestellen en voor morgen bewarenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:44 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik baal er best wel van dat ik gewoon vol zit.
Zullen we gaan samenwonen?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:44 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik baal er best wel van dat ik gewoon vol zit.
Bij mij staat er als ik maaltijd kies en dan verder ga meteen al bij betaalmethode een groot vierkant met die tekst die ik net neerpleurde.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:44 schreef Goodbye het volgende:
Ik moet dus zelf 'de baas betaalt' aanvinken, dan werkt 't niet toch?
quote:
quote:U kunt niet meer gratis bestellen. De actie 'Gratis bestellen' liep tot en met 20.30 uur.
Als er bij jou echt dat gratis nog staat moet ie t gewoon gratis doen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:45 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Bij mij staat er als ik maaltijd kies en dan verder ga meteen al bij betaalmethode een groot vierkant met die tekst die ik net neerpleurde.
Ik doe het niet trouwens, zit bomvol en heb geen contact geld in huis, dus als er toch betaald moet worden sta ik mooi voor lul
Kom maar in Zwolle wonen dan. Daar word wel van alles bezorgd. Zelfs de chinees 250m verderop komt brengen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:45 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zullen we gaan samenwonen?Hier wordt er niks thuisbezorgd.nl namelijk.
quote:
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:46 schreef Loveless85 het volgende:
Greys!!!
Te laat, ik F5'en de pagina ff, nu staat er dit:
[..]
Nee doe maar niet volgens mij heb ik niet eens cash in huisquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:49 schreef Greys het volgende:
Ik heb nu een venster met haar adres er in met DEZE BESTELLING IS GRATIS, maar bij betaalmethode: contant.
Fak, ik durf het niet, straks moet ze toch betalen
Ja leuk, dat had ik ook, tot je F5'ed of je bestelling dus gaat bevestigen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:49 schreef Greys het volgende:
Ik heb nu een venster met haar adres er in met DEZE BESTELLING IS GRATIS, maar bij betaalmethode: contant.
The suspense is killing meeee!quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:49 schreef Greys het volgende:
Nee, ik bestel niets als ik het niet zeker weet natuurlijk.quote:
Oke, sorry, ik had echt gewild dat het gelukt was voor jequote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:49 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee doe maar niet volgens mij heb ik niet eens cash in huis
Maar dan zeg je toch gewoon dat je niks besteld hebt en dat het een vuile gemene grap is?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:49 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee doe maar niet volgens mij heb ik niet eens cash in huis
Doe maar niet.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, ik bestel niets als ik het niet zeker weet natuurlijk.
Ga jou niet op kosten jagen.
Maar dit moeten we maar niet durven he?
Er staat dus in mijn venster nu 'Deze bestelling is gratis!' maar wel 'contant' bij betaalmethode.
Dat laatste stond er bij mij niet.
Niet doen maar dan? Ik durf het niet![]()
Printscreen maken?
F5 eerst dan doos.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, ik bestel niets als ik het niet zeker weet natuurlijk.
Ga jou niet op kosten jagen.
Maar dit moeten we maar niet durven he?
Er staat dus in mijn venster nu 'Deze bestelling is gratis!' maar wel 'contant' bij betaalmethode.
Dat laatste stond er bij mij niet.
Niet doen maar dan? Ik durf het niet![]()
Printscreen maken?
Heej!quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:50 schreef MrSubtle het volgende:
Hey allemaal
4 topics om terug te lezenniiiiiiiiice!
Dan zeg ik jaaaaaaaa flikker op met je duur ijs en geef ik Qwea de schuldquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:51 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Maar dan zeg je toch gewoon dat je niks besteld hebt en dat het een vuile gemene grap is?
Het eerste deel klopt al.
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:51 schreef Loveless85 het volgende:
Echt he, gratis eten en hilariteit alom.
HET ESCALEERT UIT DE HAND GREYS
NEEM CONTACT OP, HOE IS HET IN HET THUISBEZORGD COMMANDOCENTRUM DAAR BIJ JOU?
GROUND CONTROL TO GREYS
*jaloers is*quote:
Pesies. The usual suspect.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:52 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dan zeg ik jaaaaaaaa flikker op met je duur ijs en geef ik Qwea de schuld
Jaaaaaaa jij wel hequote:
Daar dacht ik ook al aan, maar het zijn geen pizza'squote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:52 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dan zeg ik jaaaaaaaa flikker op met je duur ijs en geef ik Qwea de schuld
Dan ben je nu precies op tijd om het in de koele kast te zetten voor morgen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:53 schreef Greys het volgende:
En mijn eten is koud (geen punt, had toch geen honger) en Floor Faber is bijna af
Maar het was wel lachen!
Omdatquote:
Floor Faber is niet zo leuk, Georgina is leuker als ze gewoon zichzelf is en niet acteert...quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:53 schreef Greys het volgende:
En mijn eten is koud (geen punt, had toch geen honger) en Floor Faber is bijna af
Maar het was wel lachen!
Nee!quote:
*HAP*quote:
Omdat het gratis is dan, dan is het extra lekkerrrr!quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 11 november 2009 18:10 schreef ElisaB het volgende: Ik ben ElisaB en stiekem verliefd op MrS O+
China verslagje: [sc] 611 Waar Geer een lijk probeert te verbergen...
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:56 schreef Greys het volgende:
Ik zat te gillen van het lachen net om het 'commandocenter, ground control to Greys'![]()
![]()
Jaaaa, die was leukquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:56 schreef Greys het volgende:
Ik zat te gillen van het lachen net om het 'commandocenter, ground control to Greys'![]()
![]()
Ik ook.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:56 schreef Greys het volgende:
![]()
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:56 schreef MrSubtle het volgende:
Ik snap echt niets van de lopende gesprekken![]()
Stress over gratis eten bestellen of zo?
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
Wat is dat voor dildo in dat zakje onderin.quote:
[..]Bij dit zootje ongeregeld moet je ook niet alles willen snappen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kan iemand het in 3 regels proberen samen te vatten?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:57 schreef JJH het volgende:
[..]
Bij dit zootje ongeregeld moet je ook niet alles willen snappen.
Da's nou een stokbrood, cultuurbarbaar.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:57 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wat is dat voor dildo in dat zakje onderin.
Ik bedoel dat ik er achterlangs bij jou in ging hé![]()
Volgens mij heb jij het een beetje verkeerd begrepen![]()
Bij mij gaat er NIETS in hé![]()
Voorlangs niet, achterlangs niet, tussendoor niet, binnenstebuiten niet
[..]Kan ik me voorstellen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Was het wel een mooie uitvaart? (stom woord, maar weet even geen beter).
Samenvatting van de hysterie: je kon een uur lang gratis eten bestellen via een actie van thuisbezorgd.nl. Heel Fok + de rest van NL in actie met vastgelopen websites, stress en hilariteit alom.
In Weert bezorgen ze niet helaas dus ik heb virtueel meegeleefd.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
In sommige culturen wordt dat gegeten met wat kaas en wijnquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:57 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wat is dat voor dildo in dat zakje onderin.
Iets met gratis eten, en toen werd het verlengd en Greys wilde alles onder controle hebben, ik kom er ook pas net ingevallen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:58 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Kan iemand het in 3 regels proberen samen te vatten?het komt behoorlijk gezellig over hier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |