DOENquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:43 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Zal ik het doen![]()
Heb een Kapsalonnetje en 4 pils besteld voor 14,75
Ik baal er best wel van dat ik gewoon vol zit.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:43 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Zal ik het doen![]()
Ik kreeg bij de baas betaalt ook geen username/log in enzo, nu trouwens wel, maar net nog niet. En meerdere mensen hebben echt zo besteldquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb om 19.40 uur besteld en ik niet.
Maar oh-oh, geef je achternaam nog eens via PM?
Want ik zie net dat je gratis ijs krijgt geloof ik
quote:
Ew! Doe nou niehiet!quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:43 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Zal ik het doen![]()
Bestellen en voor morgen bewarenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:44 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik baal er best wel van dat ik gewoon vol zit.
Zullen we gaan samenwonen?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:44 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik baal er best wel van dat ik gewoon vol zit.
Bij mij staat er als ik maaltijd kies en dan verder ga meteen al bij betaalmethode een groot vierkant met die tekst die ik net neerpleurde.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:44 schreef Goodbye het volgende:
Ik moet dus zelf 'de baas betaalt' aanvinken, dan werkt 't niet toch?
quote:
quote:U kunt niet meer gratis bestellen. De actie 'Gratis bestellen' liep tot en met 20.30 uur.
Als er bij jou echt dat gratis nog staat moet ie t gewoon gratis doen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:45 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Bij mij staat er als ik maaltijd kies en dan verder ga meteen al bij betaalmethode een groot vierkant met die tekst die ik net neerpleurde.
Ik doe het niet trouwens, zit bomvol en heb geen contact geld in huis, dus als er toch betaald moet worden sta ik mooi voor lul
Kom maar in Zwolle wonen dan. Daar word wel van alles bezorgd. Zelfs de chinees 250m verderop komt brengen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:45 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zullen we gaan samenwonen?Hier wordt er niks thuisbezorgd.nl namelijk.
quote:
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:46 schreef Loveless85 het volgende:
Greys!!!
Te laat, ik F5'en de pagina ff, nu staat er dit:
[..]
Nee doe maar niet volgens mij heb ik niet eens cash in huisquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:49 schreef Greys het volgende:
Ik heb nu een venster met haar adres er in met DEZE BESTELLING IS GRATIS, maar bij betaalmethode: contant.
Fak, ik durf het niet, straks moet ze toch betalen
Ja leuk, dat had ik ook, tot je F5'ed of je bestelling dus gaat bevestigen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:49 schreef Greys het volgende:
Ik heb nu een venster met haar adres er in met DEZE BESTELLING IS GRATIS, maar bij betaalmethode: contant.
The suspense is killing meeee!quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:49 schreef Greys het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |