Iedereen in dat topic doet baas betaalt, en dan krijgen ze t gratis?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee!
Wachten of er staat 'deze bestelling is gratis'.
Dat baas betaald moet er automatisch komen te staan op je bevestigingsmail.
Maar als je dat zelf kiest heb je een probleem, want dan moet je je bedrijf opgeven
Echt welquote:
Bij mij ook niet, staat gewoon een bedrag wat ik moet betalen.quote:
Ja, dat kan je wel gaan kiezen, maar dan heb je geen poot om op te staan volgensmij.quote:
Wat gebeurt er dan als jij de baas betaalt doet?quote:
Ja, die krijgen het dus allemaal nog gratis met die optiequote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:37 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, dat kan je wel gaan kiezen, maar dan heb je geen poot om op te staan volgensmij.
Jawel, dat deden zo na 19.09, heus waar!quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:37 schreef Greys het volgende:
Nee, ik zweer het.
Ik koos dat ook niet, want er VALT niets te kiezen als je het gratis krijgt.
Je hoeft geen optie te kiezen.
Er staat dan gewoon DEZE BESTELLING IS GRATIS.
Pas in je bevestigingsmail staat dan bij betalingsmethode: de baas betaalt.
Maar niemand heeft dat zelf aangevinkt.
Nou dan blijft gewoon de prijs staan en moet je de gegevens van je baas invullen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:37 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Wat gebeurt er dan als jij de baas betaalt doet?
Ik denk inderdaad dat het zo gaat als Greys in de post boven jou beschrijft.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:37 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, die krijgen het dus allemaal nog gratis met die optie
Ik heb om 19.40 uur besteld en ik niet.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:38 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Jawel, dat deden zo na 19.09, heus waar!
Zal ik het doenquote:DEZE BESTELLING IS GRATIS!
Vanwege het 9 jarig bestaan van Thuisbezorgd.NL bieden wij een GRATIS pizza/bestelling t.w.v. max. 15 EUR, 1 per adres, aan! klik hier voor de voorwaarden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |