Mazzelaar!quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:22 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Jaeen pizza 4 stagioni en een lahmacun
Doe ik! Dat zal wel even durenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:25 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Mazzelaar!Laat je het even als het brommertje er is?
Er zijn mensen wiens bestelling nu al binnen is!quote:
Ja in het mailtje stond bezorgtijd 45-60 minuten dusquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Er zijn mensen wiens bestelling nu al binnen is!
Serieus, foto's gezien!
Dat vind ik altijd het nadeel van laten bezorgen. Als ik eten wil, dan wil ik het NU. Of zelf in de keuken gaan prutsen zodat de neus iig al denkt dat hij eten krijgt. Ik trek het niet om dan nog een uur te gaan wachten.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:29 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja in het mailtje stond bezorgtijd 45-60 minuten dusmaar dat is wel heel snel als t nu binnen is bij sommigen
Ik wil een foto.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:29 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja in het mailtje stond bezorgtijd 45-60 minuten dusmaar dat is wel heel snel als t nu binnen is bij sommigen
+3quote:
JAAAAAAAA DOEEEEEEEENquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:41 schreef Greys het volgende:
Als ik nu bestel staat er nog steeds "Deze bestelling is gratis".
Bij een heleboel anderen ook nog!
Fuck, ik doe het nu ook gewoon!
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:41 schreef Greys het volgende:
Als ik nu bestel staat er nog steeds "Deze bestelling is gratis".
Bij een heleboel anderen ook nog!
Fuck, ik doe het nu ook gewoon!
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:43 schreef Greys het volgende:
Uw ordernummer is XXXXXXXXXX
Uw bestelling is verwerkt en wordt nu aangeboden aan Spare Rib Express Zoetermeer
Houd uw e-mail en telefoon in de gaten, het kan zijn dat Spare Rib Express Zoetermeer contact met u opneemt.
Thuisbezorgd.NL wenst u smakelijk eten!
You go get'em Greys!quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:44 schreef Greys het volgende:
Hatsee! En ik heb een printscreen gemaakt van het "deze bestelling is gratis" stukje
Moeten ze het maar niet zo lang laten duren
Nu kon ik het echt niet meer weigeren!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |