4 stokjes kipsate met stokbrood, kruidenboter, salade en kroepoekquote:
Heb je erin staan de baas betaald?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:43 schreef Greys het volgende:
Uw ordernummer is XXXXXXXXXX
Uw bestelling is verwerkt en wordt nu aangeboden aan Spare Rib Express Zoetermeer
Houd uw e-mail en telefoon in de gaten, het kan zijn dat Spare Rib Express Zoetermeer contact met u opneemt.
Thuisbezorgd.NL wenst u smakelijk eten!
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:49 schreef Greys het volgende:
[..]
4 stokjes kipsate met stokbrood, kruidenboter, salade en kroepoek
Kan niet geloven dat het gelukt is. Echt suf. Heb ook helemaal geen honger meer
Zou ik niet doen nee. Ik zou alles opetenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:49 schreef Harajuku. het volgende:
Je kunt salade toch niet tot morgen bewaren?
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:49 schreef Qwea het volgende:
[..]
Heb je erin staan de baas betaald?
PICS ALS HET BINNEN IS
Held
En ik zal een pic maken als het binnen is!quote:U heeft het volgende besteld:
1x
[Kipsate] Kipsaté, geen drankje, salade, niets extra
¤14,75
Bezorging: GRATIS
Totale prijs: ¤14,75
Tijdstip bezorging: zo snel mogelijk
Gekozen betaalmethode: De Baas Betaalt
De salade van de Spare-Rib Express is vaak een pastasalade, ik gooi 'm ook wel 'ns een dag in de koelkast als ik na de ribs geen trek meer heb en ik leef ook nogquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:49 schreef Harajuku. het volgende:
Je kunt salade toch niet tot morgen bewaren?
Ik denk dat ik nog wel een stukkie stokbrood met pindasaus neem en de saladequote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:00 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
De salade van de Spare-Rib Express is vaak een pastasalade, ik gooi 'm ook wel 'ns een dag in de koelkast als ik na de ribs geen trek meer heb en ik leef ook nog
Oh ja dat wil ik ook zien.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:59 schreef Greys het volgende:
Ik ga Floor Faber kijken straks, kijken of het wat is
Die nieuwe serie met Dzjordzjina.
Die ga ik ook kijken. De promos zagen er leuk uit.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:59 schreef Greys het volgende:
Ik ga Floor Faber kijken straks, kijken of het wat is
Die nieuwe serie met Dzjordzjina.
Tuurlijk wel, een beetje laten afkoelen, dan in de koelkast gooien en smakeljk eten morgen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik denk dat ik nog wel een stukkie stokbrood met pindasaus neem en de salade
De saté, kipsaté, kan je die bewaren eigenlijk?
Oh die foto met de vuurtoren he?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:01 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh ja dat wil ik ook zien.
Dr is goffertomme voetbal op, geen pfaffs![]()
![]()
Vriendinnetje is mn kerstkaart aan het maken, ik kan ze tot 31 oktober cheap bestellen
Moet je me even je postcode geven, even kijken dan!quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:09 schreef oh-oh het volgende:
Damn, sommige mensen kunnen nog steeds gratis bestellen, ik wil ook maar ik kom dr niet op.
Greys , kun je bij mij nog gratis ben en jerry;s laten bezorgen?
Heb je een account daar?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:09 schreef oh-oh het volgende:
Damn, sommige mensen kunnen nog steeds gratis bestellen, ik wil ook maar ik kom dr niet op.
Greys , kun je bij mij nog gratis ben en jerry;s laten bezorgen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |