Ongeloofwaardig. Topicreport gemaakt.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:03 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Bullshit, ik heb geen enkel belang in die site.
Ik zal nog eens mensen proberen te helpen.
Dan is het helemaal domquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:03 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Bullshit, ik heb geen enkel belang in die site.
nietquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:04 schreef Airlocker het volgende:
[..]
Ongeloofwaardig. Topicreport gemaakt.
Spelbrekerquote:
Overigens is het echt zo, en er zitten gewoon hele normale mannen en vrouwen.quote:
Goed, dan ga ik even serieus reageren:quote:
Valt wel mee denk ik, die datingssites zitten vol met oppervlakkige ouderen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:18 schreef nummer_zoveel het volgende:
Punten geven om hoe iemand er uit ziet.![]()
Ik vind het een beetje puberaal.
Zeker als je ouder bent, ben je toch geinteresseerd in meer dan alleen een leuk koppie?
a. Ja, maar mensen willen graag populair zijn, dus je vindt er sneller minder enge mensen, of mensen die extreem verlegen zijn ofzo, dan op andere sites.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:17 schreef Ripley het volgende:
[..]
Goed, dan ga ik even serieus reageren:
A) Als internetdatingsites al oppervlakkig zijn, dan is dit de overtreffende trap. Er is meer dan uiterlijk
B) 4 euro voor een berichtje is oplichterij
C) Jij bent niet echt een persoon van wie andere mensen date-advies aannemen. Waarom? Omdat je nogal getroubleerd en obsessief over komt.
Mensen helpen? Je post onder tientallen klonen man.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:21 schreef Lamon. het volgende:
[..]
a. Ja, maar mensen willen graag populair zijn, dus je vindt er sneller minder enge mensen, of mensen die extreem verlegen zijn ofzo, dan op andere sites.
b. 4,- voor een maand onbeperkt berichten sturen naar wie je maar wilt.
c. Jouw mening, ik probeer mensen alleen maar te helpen, en omdat iedereen zo egoistisch is, dat ze zich dat niet kunnen voorstellen, gooien ze het daar maar op. Ik heb een baan, vrienden, vriendinnen, en heel veel mensen die me mogen, dus me afrekenen van wat JIJ op een forum vindt vol anonieme aggressieve lui, is geen juiste maatstaf, sorry.
Omdat iedereen een beetje snel is met oordelen, en PER DEFINITIE op FOK! nooit iets van iemand aan wil nemen, of het een kans wil geven.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:18 schreef Re het volgende:
maar je begrijpt wel dat dit nogal spammerig overkomt...verder natuurlijk niets mis met het delen van je ervaringen
Dus je populariteit hangt af van of je goed de vleeskeuring doorkomt?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:21 schreef Lamon. het volgende:
[..]
a. Ja, maar mensen willen graag populair zijn, dus je vindt er sneller minder enge mensen, of mensen die extreem verlegen zijn ofzo, dan op andere sites.
Vraag maar aan een Administrator hoeveel klonen ik aktief heb, dan zeggen ze 0.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:22 schreef Airlocker het volgende:
[..]
Mensen helpen? Je post onder tientallen klonen man.Je bent 1 grote troll.
Nee, je ziet het verkeerd, die vleeskeuring zorgt ervoor dat er meer mensen komen, die niet wanhopig zijn.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:23 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Dus je populariteit hangt af van of je goed de vleeskeuring doorkomt?
Wat mooie mensen zijn per definitie beter?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:26 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Nee, je ziet het verkeerd, die vleeskeuring zorgt ervoor dat er meer mensen komen, die niet wanhopig zijn.
We leven in een oppervlakkige wereld, maar er gebruik van. Dat bedoel ik.
Posten onder andere IP adressen kan iedereen, dus dat zegt niets. Ook die belachelijke YouTube filmpjes van je, lijkt wel alsof je zelf nog een puber bent. Maar goed, ik laat het hier bij. Re zoekt het maar uit.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:24 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Vraag maar aan een Administrator hoeveel klonen ik aktief heb, dan zeggen ze 0.
Ik vind het behoorlijk wanhopig als je foto's op internet plaatst en jezelf laat beoordelen dmv punten door anderen. Als je daar gelukkig van moet worden...quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:26 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Nee, je ziet het verkeerd, die vleeskeuring zorgt ervoor dat er meer mensen komen, die niet wanhopig zijn.
We leven in een oppervlakkige wereld, maar er gebruik van. Dat bedoel ik.
Nee, mensen die op een site komen die een populair tintje heeft, zijn vaak minder contactgestoord.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:27 schreef Ripley het volgende:
[..]
Wat mooie mensen zijn per definitie beter?
Ik heb echt zó'n moeite jou serieus te nemen, Lamon. Ik probeer het wel, al is het maar omdat jouw username zo op mijn echte naam lijkt, maar damn. Het lukt niet.quote:
Dat is dus een leugen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:28 schreef BeSimple het volgende:
Goede ervaringen met hotornot? wtf der zijn iets van 20 meiden in heel nederland die daar een profiel hebben. Cut de crap!!
Kerel jij zegt serieus dat je goede ervaring met de site heb. Noem dan voorbeelden...quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:29 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Nee, mensen die op een site komen die een populair tintje heeft, zijn vaak minder contactgestoord.
Doe nou niet zo politiek correct, zo is het toch gewoon 9 van de 10 keer?
Kerel ik filter op 'netherlands' en op leefdtijd '18-21'. Dat is namelijk ongeveer mijn leefdtijd. Ik krijg 21 hits... wat denk je nou?quote:
Daar kan ik niets aan doen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:30 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ik heb echt zó'n moeite jou serieus te nemen, Lamon. Ik probeer het wel, al is het maar omdat jouw username zo op mijn echte naam lijkt, maar damn. Het lukt niet.
Als om populair te zijn op internet bevestiging van je uiterlijk zoekt via cijfertjes, ben je minder contactgestoord? Het tegenovergestelde lijkt me waar. Ik denk dat je als je populair bent omdat mensen je een leuke persoon vinden, juist minder contactgestoord bent.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:29 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Nee, mensen die op een site komen die een populair tintje heeft, zijn vaak minder contactgestoord.
Doe nou niet zo politiek correct, zo is het toch gewoon 9 van de 10 keer?
Geeft niet hoor. Jij doet ook maar je best, net als iedereen.quote:
Dan ben je dus geen oudere single.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:32 schreef BeSimple het volgende:
[..]
Kerel ik filter op 'netherlands' en op leefdtijd '18-21'. Dat is namelijk ongeveer mijn leefdtijd. Ik krijg 21 hits... wat denk je nou?
Of een ouwe snoeperquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:34 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dan ben je dus geen oudere single.
Ik krijg er in sectie 18-25 honderd, en 1 daarvan heb ik er 1 gedate, en 1 mail ik mee, lijkt me dus een prima score.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:32 schreef BeSimple het volgende:
[..]
Kerel ik filter op 'netherlands' en op leefdtijd '18-21'. Dat is namelijk ongeveer mijn leefdtijd. Ik krijg 21 hits... wat denk je nou?
Het ging eigenlijk over het punt dat er veelste weinig Nederlanders op die site zitten om het als een goede 'datingsite' te markeren.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:34 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dan ben je dus geen oudere single.
Van die honderd hits vind jij ze alle honderd leuk op eerste gezichtquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:36 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik krijg er in sectie 18-25 honderd, en 1 daarvan heb ik er 1 gedate, en 1 mail ik mee, lijkt me dus een prima score.
Waarom moet je de keuze hebben uit 10000 mensen dan? In de disco, zie je ook maar 10 meisjes die je leuk vindt op het eerste gezicht...
Nou, als door jouw promotie alle geile fokkertjes nu in dezelfde vijver gaan vissen, krijgen die meiskes het nog beredruk.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:36 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik krijg er in sectie 18-25 honderd, en 1 daarvan heb ik er 1 gedate, en 1 mail ik mee, lijkt me dus een prima score.
Waarom moet je de keuze hebben uit 10000 mensen dan? In de disco, zie je ook maar 10 meisjes die je leuk vindt op het eerste gezicht...
Het gaat juist niet om geilheid, neukertjes zoek je maar in Rotterdam op de hoek van een willekeurige straat, het gaat om relatie-potentie.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:38 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nou, als door jouw promotie alle geile fokkertjes nu in dezelfde vijver gaan vissen, krijgen die meiskes het nog beredruk.
En hoezo zou zo'n site meer dames met hoge relatiepotentie hebben dan de gemiddelde winkelstraat in Nederland?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:41 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Het gaat juist niet om geilheid, neukertjes zoek je maar in Rotterdam op de hoek van een willekeurige straat, het gaat om relatie-potentie.
Nou, als door jouw promotie alle relatiezoekende fokkertjes nu in dezelfde vijver gaan vissen, krijgen die meiskes het nog beredruk.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:41 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Het gaat juist niet om geilheid, neukertjes zoek je maar in Rotterdam op de hoek van een willekeurige straat, het gaat om relatie-potentie.
Goed, maar ze woonde aan de rand van Belgie, ver dus, en daarom werd het niets. Ze heeft wel lang getwijfeld, wat ik jammer vond, want ze had de knoop ook eerder kunnen doorhakken.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:40 schreef Ripley het volgende:
Hoe ging de eerste date eigenlijk, Lamon?
We hebben het hier nog niet over liegen of betrouwbaarheid gehad hoorquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:45 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Goed, maar ze woonde aan de rand van Belgie, ver dus, en daarom werd het niets. Ze heeft wel lang getwijfeld, wat ik jammer vond, want ze had de knoop ook eerder kunnen doorhakken.
Maar het was gewoon een meisje, gewoon de leeftijd die ze zei, gewoon een eerlijke foto, en gewoon een echte date en echt contact.
Ik vind het iedere keer weer grappig dat mensen schrikken van eerlijkheid en gebrek aan terughoudendheid op dit forum.
"Dat klinkt te makkelijk, dus je MOET wel liegen." Of zoiets....
Jij niet, enkele anderen al weer wel.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:47 schreef BeSimple het volgende:
[..]
We hebben het hier nog niet over liegen of betrouwbaarheid gehad hoor
Lamon doet, niet gehinderd door enige kennis van zaken, graag een voorschot op de manier waarop wij mindere goden denken.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:47 schreef BeSimple het volgende:
We hebben het hier nog niet over liegen of betrouwbaarheid gehad hoor
iig als ik naar een datingsite zou willen gaan dan neem ik wel paiq (dat is beetje voor pubers enzo) of Relatieplanet, lexa weet ik veel hoe de rest allemaal heet. Niet een site waar echt gewoon te weinig keus is. Beetje kritisch mag ook wel!quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:50 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Jij niet, enkele anderen al weer wel.
Jouw keuze, het was enkel maar een tip, niets meer, niets minder.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:53 schreef BeSimple het volgende:
[..]
iig als ik naar een datingsite zou willen gaan dan neem ik wel paiq (dat is beetje voor pubers enzo) of Relatieplanet, lexa weet ik veel hoe de rest allemaal heet. Niet een site waar echt gewoon te weinig keus is. Beetje kritisch mag ook wel!
Dat zal per persoon verschillen, ik kan me voorstellen dat als je nog lekker in het nachtleven zit, dat de beste manier is.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:56 schreef Ripley het volgende:
Er staan nog wat vragen van mij open Lamon
Overigens ben ik uberhaupt geen fan van internetdaten - ik heb het gevoel dat het de omgekeerde volgorde is. Ik wil graag een persoon tegenkomen en dan denken "wat een leuke jongen, met hem wil ik wel een relatie". En niet deerst denken dat ik een relatie wil en daar een persoon bij zoeken.
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 12:03 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Maar ik wil geen sletje die uit is op seks,
Maar ik ben benieuwd waarom jij denkt dat een meisje op zo;n site minder gauw een sletje is dat uit is op seks. Ik hoor wel andere verhalen namelijkquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 12:03 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Dat zal per persoon verschillen, ik kan me voorstellen dat als je nog lekker in het nachtleven zit, dat de beste manier is.
Maar ik wil geen sletje die uit is op seks, en aangezien dat toch wel erg vaak het geval is, doe ik het anders.
Als het niet your way is dat ook prima, maar dan heeft het ook weinig zin om op dit topic te blijven reageren.
Ervaring. Jij hoort verhalen, ik heb er ervaring mee.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 12:12 schreef Ripley het volgende:
[..]
Maar ik ben benieuwd waarom jij denkt dat een meisje op zo;n site minder gauw een sletje is dat uit is op seks. Ik hoor wel andere verhalen namelijk
Dus de verhalen die jouw versie ondersteunen doen er wel toe en alle gericht en beargumenteerde vragen die ik stel en andere ervaringen die ik aankaart doen er niet toe?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 12:14 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ervaring. Jij hoort verhalen, ik heb er ervaring mee.
Ik geef niet zoveel om verhalen..
Kijk naar de puber boven je post.
Totdat iemand zegt: "Ik heb het ook geprobeerd op die site, maar ik heb hele andere ervaringen.", niet nee.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 12:15 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dus de verhalen die jouw versie ondersteunen doen er wel toe en alle gericht en beargumenteerde vragen die ik stel en andere ervaringen die ik aankaart doen er niet toe?
Nee, en op elke redelijke vraag die ik stel geef je geen antwoord. Omdat je redeneringen aan alle kanten rammelenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 12:18 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Totdat iemand zegt: "Ik heb het ook geprobeerd op die site, maar ik heb hele andere ervaringen.", niet nee.
Jullie lullen je een slag in de rondte, maar feitelijke voorbeelden zie ik niet...
Noem de vragen eens waar ik geen antwoord op gaf?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 12:19 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nee, en op elke redelijke vraag die ik stel geef je geen antwoord. Omdat je redeneringen aan alle kanten rammelen
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:33 schreef Ripley het volgende:
[..]
Als om populair te zijn op internet bevestiging van je uiterlijk zoekt via cijfertjes, ben je minder contactgestoord? Het tegenovergestelde lijkt me waar. Ik denk dat je als je populair bent omdat mensen je een leuke persoon vinden, juist minder contactgestoord bent.
Verder zegt uiterlijk niets over de sociale krachten van mensen hoor
Tuurlijk is het verder voor daten wel belangrijk dat je iemand aantrekkelijk vindt, dat zal ik niet ontkennen. Maar dat ik iemand aantrekkelijk vindt wil niet zeggen dat andere mensen die persoon ook een 10 voor uiterlijk geven
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:42 schreef Ripley het volgende:
[..]
En hoezo zou zo'n site meer dames met hoge relatiepotentie hebben dan de gemiddelde winkelstraat in Nederland?
Omdat ze knap gevonden worden door wat treurige internetnerds?
1. Ja, uiterlijk is belangrijk, zeker voor de jongere generatie. Het is een kut-verschijnsel, maar kijk maar naar de bushok-posters en de reclames op tv, uiterlijk is zo belangrijk, en niet alleen je natuurlijke uiterlijk, ook make-up/gewicht/huid, mensen zijn er dagelijks mee geobserdeerd, sorry, maar het is gewoon zo.quote:
1) Ik zeg ook niet dat uiterlijk onbelangrijk is maar A) is mijn smaak niet gelijk aan die van een hoop andere mensen B) zegt uiterlijk niet veel over karakter.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 12:45 schreef Lamon. het volgende:
[..]
1. Ja, uiterlijk is belangrijk, zeker voor de jongere generatie. Het is een kut-verschijnsel, maar kijk maar naar de bushok-posters en de reclames op tv, uiterlijk is zo belangrijk, en niet alleen je natuurlijke uiterlijk, ook make-up/gewicht/huid, mensen zijn er dagelijks mee geobserdeerd, sorry, maar het is gewoon zo.
2. Omdat je weet dat iemand naar een relatie op zoek is, en het begint veiliger, je kunt makkelijker aftasten, en er zitten nog geen echte consequenties aan. In die winkelstraat heb je direct contact en voor je het weet zit je in een situatie waar je helemaal niet op zat te wachten, zeker als je wat gedronken of geblowd of andere drugs gebruikt hebt.
Heb je ervaringen om te delen, of zeg je maar wat. Ik heb ervaringen namelijk.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 12:50 schreef Ripley het volgende:
2) HotorNot is ingestoken met een heel ander doel, het lijkt me waarschijnlijker dat veel mensen daar juist niet op zoek zijn naar een relatie. Dan kun je beter naar een reguliere datingsite gaan. En het voordeel van direct contact is dat je kan zien of er een vonk is of niet. Gemiddeld loop ik niet stoned of dronken door een winkelstraat trouwens
Nooit, maar ik heb geen enkel probleem met het vinden van een leuke relatie buiten datingsites om. Ik heb nu een leuk vriendje, maar ook eerder heb ik als 32-jarige vrouw echt nooit problemen gehad om onder normale omstandigheden mannen tegen te komen via werk, uitgaan en vrienden, die meer wilden dan sexquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 12:53 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Heb je ervaringen om te delen, of zeg je maar wat. Ik heb ervaringen namelijk.
Hoevaak heb jij een man opgepikt in een winkelstraat dan?
Waarom denk je er dan over te kunnen oordelen?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 12:55 schreef Ripley het volgende:
Nooit
Omdat de winkelstraat een willekeurig voorbeeld wasquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 12:58 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Waarom denk je er dan over te kunnen oordelen?
Ieder zijn ding, omdat het bij jou wel werkt, betekent dat nog niet dat mijn tip slecht is.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:02 schreef Ripley het volgende:
[..]
Omdat de winkelstraat een willekeurig voorbeeld wasIk had ook uit mijn ervaringen kunnen putten: de 5 serieuze relaties die ik heb gehad ben ik tegengekomen op een sportvereniging, via vrienden, tijdens het uitgaan, op reis, op een fokmeet. Allemaal relaties die langer dan een jaar hebben geduurd
Dan moet je naar andere feesten gaan, ik zie er elke keer minimaal 100.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:36 schreef Lamon. het volgende:
Het is GEEN spam, want ik verdien er niets aan, anders had het topic toch allang op slot gezeten? *zucht*quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:28 schreef Maanvis het volgende:
Wat een nutteloos topic en wat een kansloos persoon die dit post zeg. Flikkert eens op met je kutspam.
Hoe kun je daar dan zelfvertrouwen aan ontlenen?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:43 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Wel goed voor iemands zelfvertrouwen misschien, al wil hij/zij er geen date uit halen, dus dat is sowieso winst, en daar hoef je helemaal niets voor te betalen, al is het zo krom en nep als de pest.
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:35 schreef Stali het volgende:
[..]
Hoe kun je daar dan zelfvertrouwen aan ontlenen?
Niet om flauw te doen maar ik begrijp dat dus echt niet.
Yep , ksta er ook bij ... (lol , ben met mijn pic blijkbaar Hotter dan die chickquote:
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:38 schreef Cappy het volgende:
[..]
Ja je weet nooit wie er stemt50 mensen .. 49 gays en 1 blinde dame in een rolstoel
you dont know
![]()
Sorry snap het allemaal wel en hang ook rond op lexa en RP, maar als ik alle kopjes erbij moet plakken waar in interesse dingen van krijg dan zakt het lood me in de schoenen vaak
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:48 schreef Stali het volgende:
[..]
Het gaat me nog niet eens om wie en wat er achter zijn pc zit te stemmen. Jullie moeten dat uiteraard allemaal lekker zelf weten. Maar hoe je aan zoiets zelfvertrouwen kunt ontlenen, dat begrijp ik niet zo goed.
Je kunt ook gewoon op straat lopen om te weten of je nog een beetje gezien wordt.
En dan is er een totaalbeeld, interactie. Ik vind niet dat je alles van iemand kunt zien aan de hand van een foto.
En daar is een topic over he? Verdorie, weet de naam niet meer.
Maar het kwam er op neer dat er foto's geplukt waren van een datingsite met eronder de foto's van diezelfde meisjes waar ze dan helemaal op stonden. En dan zagen die meisjes er op zijn zachtst gezegd héél anders uit.
Dat was om mensen extra motivatie te geven, de echte handigheid zit hem in het Meet Me gedeelte.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:35 schreef Stali het volgende:
[..]
Hoe kun je daar dan zelfvertrouwen aan ontlenen?
Niet om flauw te doen maar ik begrijp dat dus echt niet.
Wat houdt dat "Meet Me" dan eigenlijk in?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:53 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Dat was om mensen extra motivatie te geven, de echte handigheid zit hem in het Meet Me gedeelte.
Die cijfers zijn vrij random, ik stemde alleen op vrouwen, dus stemmen alleen vrouwen terug en heb ik een hoog cijfer.
Als ik op mannen zou stemmen, krijgen mannen mijn foto te zien en geven ze een 1.
Maar de Meet Me sectie is echt een manier om aan serieuze dates te komen, als je niet ieder weekend de dancing meer onveilig durft te maken.
Het sterft van de datingsites, alleen zit er toch veel wanhoop tussen, da's niet leuk voor mensen die niet wanhopig zijn, maar gewoon eisen hebben, daarom is dat populaire tintje aan Hotornot net ff handig om te zorgen dat populaire mensen zich ook aanmelden.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 00:08 schreef Stali het volgende:
[..]
Wat houdt dat "Meet Me" dan eigenlijk in?
Wat wel leuk zou zijn is dat je een soort datingforum zou hebben.
Niet op FOK! uiteraard. Hoewel, er zijn op ook FOK! succesvolle relaties ontstaan. Maar de m/v verhouding is niet optimaal.
Dus wel met profielen maar dan ook dat je leuk een paar avonden algemeen wat lol kunt trappen en kijken of iemand je ligt of niet.
En dan hoef je ook niet weer een hele poos met iemand op MSN te gaan hangen om tot een afspraak te komen.
Dating, maar dan kiest 1 een ander uit, ziet de ander dat, en kan dat negeren of erop ingaan.quote:
OMFG.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:41 schreef CP69 het volgende:
[..]
Yep , ksta er ook bij ... (lol , ben met mijn pic blijkbaar Hotter dan die chick)
[ afbeelding ]
Is wel geinig , maar de meeste chicks daar komen toch echt wel van de andere kant van de wereld hoor ...
nah , geef mij RP maar ...
(relatieplanet)
Inderdaad, viel me ook al op.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 07:49 schreef Karina het volgende:
Ik begrijp niet helemaal waarom je de die site aanprijst voor oudere singles. Het is nogal een kinderachtig gedoe dat hot-or-not, vind je niet? Het lijkt me juist NIET voor de oudere single.
Ik ben zelf wat ouder en ik zou nooit van mijn leven iemand gaan zoeken op die site, mannen die zichzelf laten keuren zijn toch wel ontzettend sneu. En de voorbeelden die je hierboven geeft, dat zijn nou niet bepaald "oudere" singles, ze zijn allemaal tussen de 19 en 25! Vind jij dat oud(er)?
Of bedoel je dat die site wel handig is voor oudere mannelijke singles die een jong blaadje zoeken?
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:41 schreef CP69 het volgende:
Yep , ksta er ook bij ... (lol , ben met mijn pic blijkbaar Hotter dan die chick)
[ afbeelding ]
Is wel geinig , maar de meeste chicks daar komen toch echt wel van de andere kant van de wereld hoor ...
nah , geef mij RP maar ...
(relatieplanet)
En een bionisch oog ...quote:Op woensdag 28 oktober 2009 09:14 schreef Garisson72 het volgende:
![]()
Daar sta je dan, met een lolly in je bek.Christus te paard.
hahaha , ...dat is geen lolly , maar een Raket-ijsje ...quote:Op woensdag 28 oktober 2009 09:14 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
![]()
Daar sta je dan, met een lolly in je bek.Christus te paard.
Als ik oudere vrouwen had neergezet, dan had iedereen weer gejankt, zie je nou wel, het zijn allemaal wanhopige losers, nu zeur je weer omdat ik leuke populaire meiden neerzet.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 07:49 schreef Karina het volgende:
Ik begrijp niet helemaal waarom je de die site aanprijst voor oudere singles. Het is nogal een kinderachtig gedoe dat hot-or-not, vind je niet? Het lijkt me juist NIET voor de oudere single.
Ik ben zelf wat ouder en ik zou nooit van mijn leven iemand gaan zoeken op die site, mannen die zichzelf laten keuren zijn toch wel ontzettend sneu. En de voorbeelden die je hierboven geeft, dat zijn nou niet bepaald "oudere" singles, ze zijn allemaal tussen de 19 en 25! Vind jij dat oud(er)?
Of bedoel je dat die site wel handig is voor oudere mannelijke singles die een jong blaadje zoeken?
En ik heb binnenkort weer een date met een leuk meisje, die al veel verteld heeft over wat ze doet en wie ze is enzo, dus we hebben allebei plezier dankzij het topic.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:56 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik moet zeggen, heb meerdere malen gelachen tijdens het lezen van dit topic, dank je TS.
Yep, zo maken we samen een betere wereld.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:59 schreef Lamon. het volgende:
[..]
En ik heb binnenkort weer een date met een leuk meisje, die al veel verteld heeft over wat ze doet en wie ze is enzo, dus we hebben allebei plezier dankzij het topic.
Gelukkig maar.
Hoe oud ben jij eigenlijk?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:59 schreef Lamon. het volgende:
[..]
En ik heb binnenkort weer een date met een leuk meisje, die al veel verteld heeft over wat ze doet en wie ze is enzo, dus we hebben allebei plezier dankzij het topic.
Gelukkig maar.
28.quote:
Wat een toeval, maar ik promoot juist een site die niet om seks gaat als je een beetje oplet, dus not interesting helaas.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:11 schreef Ripley het volgende:
Er staat deze week in de nieuwe revu een groot verhaal over internetdaten en dat met name mannen het gebruiken als een macDrive voor seks.
Misschien interessant voor jou, Lamon
Dat weet ik, maar jij legt het vaak bij de dames, terwijl uit het artikel juist blijkt dat die wel op zoek zijn naar een relatie, maar in de maling genomen worden door de playersquote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:13 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Wat een toeval, maar ik promoot juist een site die niet om seks gaat als je een beetje oplet, dus not interesting helaas.
Dat die site voor jou niet om seks draait betekend niet dat dat voor anderen geldt; als het allemaal om het goede gesprek ging dan hadden er ook geen foto's bij gehoeven.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:13 schreef Lamon. het volgende:
Wat een toeval, maar ik promoot juist een site die niet om seks gaat als je een beetje oplet, dus not interesting helaas.
Je bedoelt dat de goede onder de slechte moeten lijden ofzo?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:16 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar jij legt het vaak bij de dames, terwijl uit het artikel juist blijkt dat die wel op zoek zijn naar een relatie, maar in de maling genomen worden door de players
Dus leek me best interessant voor jou om ook eens over die kant te lezen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |