Ongeloofwaardig. Topicreport gemaakt.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:03 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Bullshit, ik heb geen enkel belang in die site.
Ik zal nog eens mensen proberen te helpen.
Dan is het helemaal domquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:03 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Bullshit, ik heb geen enkel belang in die site.
nietquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:04 schreef Airlocker het volgende:
[..]
Ongeloofwaardig. Topicreport gemaakt.
Spelbrekerquote:
Overigens is het echt zo, en er zitten gewoon hele normale mannen en vrouwen.quote:
Goed, dan ga ik even serieus reageren:quote:
Valt wel mee denk ik, die datingssites zitten vol met oppervlakkige ouderen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:18 schreef nummer_zoveel het volgende:
Punten geven om hoe iemand er uit ziet.![]()
Ik vind het een beetje puberaal.
Zeker als je ouder bent, ben je toch geinteresseerd in meer dan alleen een leuk koppie?
a. Ja, maar mensen willen graag populair zijn, dus je vindt er sneller minder enge mensen, of mensen die extreem verlegen zijn ofzo, dan op andere sites.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:17 schreef Ripley het volgende:
[..]
Goed, dan ga ik even serieus reageren:
A) Als internetdatingsites al oppervlakkig zijn, dan is dit de overtreffende trap. Er is meer dan uiterlijk
B) 4 euro voor een berichtje is oplichterij
C) Jij bent niet echt een persoon van wie andere mensen date-advies aannemen. Waarom? Omdat je nogal getroubleerd en obsessief over komt.
Mensen helpen? Je post onder tientallen klonen man.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:21 schreef Lamon. het volgende:
[..]
a. Ja, maar mensen willen graag populair zijn, dus je vindt er sneller minder enge mensen, of mensen die extreem verlegen zijn ofzo, dan op andere sites.
b. 4,- voor een maand onbeperkt berichten sturen naar wie je maar wilt.
c. Jouw mening, ik probeer mensen alleen maar te helpen, en omdat iedereen zo egoistisch is, dat ze zich dat niet kunnen voorstellen, gooien ze het daar maar op. Ik heb een baan, vrienden, vriendinnen, en heel veel mensen die me mogen, dus me afrekenen van wat JIJ op een forum vindt vol anonieme aggressieve lui, is geen juiste maatstaf, sorry.
Omdat iedereen een beetje snel is met oordelen, en PER DEFINITIE op FOK! nooit iets van iemand aan wil nemen, of het een kans wil geven.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:18 schreef Re het volgende:
maar je begrijpt wel dat dit nogal spammerig overkomt...verder natuurlijk niets mis met het delen van je ervaringen
Dus je populariteit hangt af van of je goed de vleeskeuring doorkomt?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:21 schreef Lamon. het volgende:
[..]
a. Ja, maar mensen willen graag populair zijn, dus je vindt er sneller minder enge mensen, of mensen die extreem verlegen zijn ofzo, dan op andere sites.
Vraag maar aan een Administrator hoeveel klonen ik aktief heb, dan zeggen ze 0.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:22 schreef Airlocker het volgende:
[..]
Mensen helpen? Je post onder tientallen klonen man.Je bent 1 grote troll.
Nee, je ziet het verkeerd, die vleeskeuring zorgt ervoor dat er meer mensen komen, die niet wanhopig zijn.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:23 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Dus je populariteit hangt af van of je goed de vleeskeuring doorkomt?
Wat mooie mensen zijn per definitie beter?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:26 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Nee, je ziet het verkeerd, die vleeskeuring zorgt ervoor dat er meer mensen komen, die niet wanhopig zijn.
We leven in een oppervlakkige wereld, maar er gebruik van. Dat bedoel ik.
Posten onder andere IP adressen kan iedereen, dus dat zegt niets. Ook die belachelijke YouTube filmpjes van je, lijkt wel alsof je zelf nog een puber bent. Maar goed, ik laat het hier bij. Re zoekt het maar uit.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:24 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Vraag maar aan een Administrator hoeveel klonen ik aktief heb, dan zeggen ze 0.
Ik vind het behoorlijk wanhopig als je foto's op internet plaatst en jezelf laat beoordelen dmv punten door anderen. Als je daar gelukkig van moet worden...quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:26 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Nee, je ziet het verkeerd, die vleeskeuring zorgt ervoor dat er meer mensen komen, die niet wanhopig zijn.
We leven in een oppervlakkige wereld, maar er gebruik van. Dat bedoel ik.
Nee, mensen die op een site komen die een populair tintje heeft, zijn vaak minder contactgestoord.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:27 schreef Ripley het volgende:
[..]
Wat mooie mensen zijn per definitie beter?
Ik heb echt zó'n moeite jou serieus te nemen, Lamon. Ik probeer het wel, al is het maar omdat jouw username zo op mijn echte naam lijkt, maar damn. Het lukt niet.quote:
Dat is dus een leugen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:28 schreef BeSimple het volgende:
Goede ervaringen met hotornot? wtf der zijn iets van 20 meiden in heel nederland die daar een profiel hebben. Cut de crap!!
Kerel jij zegt serieus dat je goede ervaring met de site heb. Noem dan voorbeelden...quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:29 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Nee, mensen die op een site komen die een populair tintje heeft, zijn vaak minder contactgestoord.
Doe nou niet zo politiek correct, zo is het toch gewoon 9 van de 10 keer?
Kerel ik filter op 'netherlands' en op leefdtijd '18-21'. Dat is namelijk ongeveer mijn leefdtijd. Ik krijg 21 hits... wat denk je nou?quote:
Daar kan ik niets aan doen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:30 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ik heb echt zó'n moeite jou serieus te nemen, Lamon. Ik probeer het wel, al is het maar omdat jouw username zo op mijn echte naam lijkt, maar damn. Het lukt niet.
Als om populair te zijn op internet bevestiging van je uiterlijk zoekt via cijfertjes, ben je minder contactgestoord? Het tegenovergestelde lijkt me waar. Ik denk dat je als je populair bent omdat mensen je een leuke persoon vinden, juist minder contactgestoord bent.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:29 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Nee, mensen die op een site komen die een populair tintje heeft, zijn vaak minder contactgestoord.
Doe nou niet zo politiek correct, zo is het toch gewoon 9 van de 10 keer?
Geeft niet hoor. Jij doet ook maar je best, net als iedereen.quote:
Dan ben je dus geen oudere single.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:32 schreef BeSimple het volgende:
[..]
Kerel ik filter op 'netherlands' en op leefdtijd '18-21'. Dat is namelijk ongeveer mijn leefdtijd. Ik krijg 21 hits... wat denk je nou?
Of een ouwe snoeperquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:34 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dan ben je dus geen oudere single.
Ik krijg er in sectie 18-25 honderd, en 1 daarvan heb ik er 1 gedate, en 1 mail ik mee, lijkt me dus een prima score.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:32 schreef BeSimple het volgende:
[..]
Kerel ik filter op 'netherlands' en op leefdtijd '18-21'. Dat is namelijk ongeveer mijn leefdtijd. Ik krijg 21 hits... wat denk je nou?
Het ging eigenlijk over het punt dat er veelste weinig Nederlanders op die site zitten om het als een goede 'datingsite' te markeren.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:34 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dan ben je dus geen oudere single.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |