Omdat ik altruist ben, wil ik altijd graag dingen delen als ik merk dat iets werkt.
Als iemand niet helemaal jong, vrolijk en midden in de party-scene zit, is het niet altijd even makkelijk om serieus date-materiaal tegen te komen, en al zijn Lexa en dergelijke sites behoorlijk populair, heeft het toch altijd een taboe-achtig sfeertje.
Voor de mensen die dat niet prettig vinden, of dan het gevoel krijgen dat ze wanhopige mensen zijn die andere wanhopige mensen zoeken, is er Hotornot.
Ik heb er in het verleden veel kritiek op gehad, omdat ze nogal onbetrouwbaar zijn met cijfers en mensen op uiterlijk afrekenen, maar dat is maar een klein onbelangrijk deel van Hotornot, dat je beter kunt negeren.
Ze hebben een uitstekende Meet Me-sectie, waar je steeds meer Nederlandse mannen en vrouwen tegenkomt, in iedere leeftijdsgroep.
En omdat er een populair sfeertje aan hangt vanwege het uiterlijk meten, komen er leuke en knappe mensen, niet enkel mensen die geen andere manier meer weten om makkelijk aan een serieuze date te komen.
Geen kosten, hoogstens 4,- om even een berichtje te zenden, zodat je elkaar via andere wegen zoals mail verder kunt leren kennen.
Ik ben binnenkort aan een tweede date toe via de site, en voor mensen zoals ik alleen nog in kroegen met halve bejaarden komen, of alleen sletten tegenkomen die niet staan te wachten op iets anders dan een one night stand, is het een geweldige uitkomst.
Het is de combinatie van populair willen zijn, maar toch ook de behoefte aan een mogelijke relatie aantrekkelijk vinden, die de site perfect maakt om een ECHT leuke date te zoeken.
En om het topic bestaansrecht te geven:
Anderen ook goede ervaringen met Hotornot?