hahaha , ...dat is geen lolly , maar een Raket-ijsje ...quote:Op woensdag 28 oktober 2009 09:14 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
![]()
Daar sta je dan, met een lolly in je bek.Christus te paard.
Als ik oudere vrouwen had neergezet, dan had iedereen weer gejankt, zie je nou wel, het zijn allemaal wanhopige losers, nu zeur je weer omdat ik leuke populaire meiden neerzet.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 07:49 schreef Karina het volgende:
Ik begrijp niet helemaal waarom je de die site aanprijst voor oudere singles. Het is nogal een kinderachtig gedoe dat hot-or-not, vind je niet? Het lijkt me juist NIET voor de oudere single.
Ik ben zelf wat ouder en ik zou nooit van mijn leven iemand gaan zoeken op die site, mannen die zichzelf laten keuren zijn toch wel ontzettend sneu. En de voorbeelden die je hierboven geeft, dat zijn nou niet bepaald "oudere" singles, ze zijn allemaal tussen de 19 en 25! Vind jij dat oud(er)?
Of bedoel je dat die site wel handig is voor oudere mannelijke singles die een jong blaadje zoeken?
En ik heb binnenkort weer een date met een leuk meisje, die al veel verteld heeft over wat ze doet en wie ze is enzo, dus we hebben allebei plezier dankzij het topic.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:56 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik moet zeggen, heb meerdere malen gelachen tijdens het lezen van dit topic, dank je TS.
Yep, zo maken we samen een betere wereld.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:59 schreef Lamon. het volgende:
[..]
En ik heb binnenkort weer een date met een leuk meisje, die al veel verteld heeft over wat ze doet en wie ze is enzo, dus we hebben allebei plezier dankzij het topic.
Gelukkig maar.
Hoe oud ben jij eigenlijk?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:59 schreef Lamon. het volgende:
[..]
En ik heb binnenkort weer een date met een leuk meisje, die al veel verteld heeft over wat ze doet en wie ze is enzo, dus we hebben allebei plezier dankzij het topic.
Gelukkig maar.
28.quote:
Wat een toeval, maar ik promoot juist een site die niet om seks gaat als je een beetje oplet, dus not interesting helaas.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:11 schreef Ripley het volgende:
Er staat deze week in de nieuwe revu een groot verhaal over internetdaten en dat met name mannen het gebruiken als een macDrive voor seks.
Misschien interessant voor jou, Lamon
Dat weet ik, maar jij legt het vaak bij de dames, terwijl uit het artikel juist blijkt dat die wel op zoek zijn naar een relatie, maar in de maling genomen worden door de playersquote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:13 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Wat een toeval, maar ik promoot juist een site die niet om seks gaat als je een beetje oplet, dus not interesting helaas.
Dat die site voor jou niet om seks draait betekend niet dat dat voor anderen geldt; als het allemaal om het goede gesprek ging dan hadden er ook geen foto's bij gehoeven.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:13 schreef Lamon. het volgende:
Wat een toeval, maar ik promoot juist een site die niet om seks gaat als je een beetje oplet, dus not interesting helaas.
Je bedoelt dat de goede onder de slechte moeten lijden ofzo?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:16 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar jij legt het vaak bij de dames, terwijl uit het artikel juist blijkt dat die wel op zoek zijn naar een relatie, maar in de maling genomen worden door de players
Dus leek me best interessant voor jou om ook eens over die kant te lezen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |