abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 28 oktober 2009 @ 09:20:14 #101
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_74139345
dubb0l!!
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
pi_74150205
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 09:14 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

Daar sta je dan, met een lolly in je bek. Christus te paard.
hahaha , ...dat is geen lolly , maar een Raket-ijsje ...

anyway ...

voor iedereen die zegt dat internet-daten niks is , ...die missen heeeeel wat hoor ...

ik zelf heb al heel wat dates in REAL-LIFE door die internet-date sites achter de rug , en de meeste dates

waren geslaagd ....meestal relaties langer dan 3 maanden...

Tis alleen dat de meeste jongere dames liegen over hun leeftijd , zo is het wel eens gebeurd dat ik via de

site (bestaat helaas niet meer) "SexyLikeUs"" een paar dates heb gehad met meiden die zeiden dat ze 18

waren , maar waarvan ik er later pas achter kwam dat de jongste 15 was .....

ach ja ,

Beter van een ouwe lul goed geleerd , dan gestuntel met een jonge "lul" zeg ik maar ...

ps. als ik eerder had geweten dat sommigen zo jong waren , had ik het tuuuuurlijk niet gedaan ( aanmelding bij die site was trouwens vanaf 18).

Anyway ,

twas fUN voor zolang als het duurde ...

kben nu flink op RP bezig , maar die wijven daaro zijn bijna allemaal fakers ( Russhische nep-zooi ) ...

pi_74150750
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 07:49 schreef Karina het volgende:
Ik begrijp niet helemaal waarom je de die site aanprijst voor oudere singles. Het is nogal een kinderachtig gedoe dat hot-or-not, vind je niet? Het lijkt me juist NIET voor de oudere single.

Ik ben zelf wat ouder en ik zou nooit van mijn leven iemand gaan zoeken op die site, mannen die zichzelf laten keuren zijn toch wel ontzettend sneu. En de voorbeelden die je hierboven geeft, dat zijn nou niet bepaald "oudere" singles, ze zijn allemaal tussen de 19 en 25! Vind jij dat oud(er)?

Of bedoel je dat die site wel handig is voor oudere mannelijke singles die een jong blaadje zoeken?
Als ik oudere vrouwen had neergezet, dan had iedereen weer gejankt, zie je nou wel, het zijn allemaal wanhopige losers, nu zeur je weer omdat ik leuke populaire meiden neerzet.
Zo verlies je de discussie dus altijd.
pi_74150841
Ik moet zeggen, heb meerdere malen gelachen tijdens het lezen van dit topic, dank je TS.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_74150954
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 14:56 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik moet zeggen, heb meerdere malen gelachen tijdens het lezen van dit topic, dank je TS.
En ik heb binnenkort weer een date met een leuk meisje, die al veel verteld heeft over wat ze doet en wie ze is enzo, dus we hebben allebei plezier dankzij het topic.
Gelukkig maar.
pi_74151031
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 14:59 schreef Lamon. het volgende:

[..]

En ik heb binnenkort weer een date met een leuk meisje, die al veel verteld heeft over wat ze doet en wie ze is enzo, dus we hebben allebei plezier dankzij het topic.
Gelukkig maar.
Yep, zo maken we samen een betere wereld.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_74151098
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 14:59 schreef Lamon. het volgende:

[..]

Gelukkig maar.
Hoe oud ben jij eigenlijk?
pi_74151285
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 15:03 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Hoe oud ben jij eigenlijk?
28.

Ik heb wel even gedaan op dit forum of ik 34 was trouwens.
Maar dat was geen leuk experiment.
pi_74151376
Er staat deze week in de nieuwe revu een groot verhaal over internetdaten en dat met name mannen het gebruiken als een macDrive voor seks.

Misschien interessant voor jou, Lamon
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_74151495
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 15:11 schreef Ripley het volgende:
Er staat deze week in de nieuwe revu een groot verhaal over internetdaten en dat met name mannen het gebruiken als een macDrive voor seks.

Misschien interessant voor jou, Lamon
Wat een toeval, maar ik promoot juist een site die niet om seks gaat als je een beetje oplet, dus not interesting helaas.
pi_74151578
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 15:13 schreef Lamon. het volgende:

[..]

Wat een toeval, maar ik promoot juist een site die niet om seks gaat als je een beetje oplet, dus not interesting helaas.
Dat weet ik, maar jij legt het vaak bij de dames, terwijl uit het artikel juist blijkt dat die wel op zoek zijn naar een relatie, maar in de maling genomen worden door de players

Dus leek me best interessant voor jou om ook eens over die kant te lezen
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
  woensdag 28 oktober 2009 @ 15:29:20 #112
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_74152124
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 15:13 schreef Lamon. het volgende:
Dat die site voor jou niet om seks draait betekend niet dat dat voor anderen geldt; als het allemaal om het goede gesprek ging dan hadden er ook geen foto's bij gehoeven.
The Hick from French Lick
The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.
pi_74152286
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 15:16 schreef Ripley het volgende:

[..]

Dat weet ik, maar jij legt het vaak bij de dames, terwijl uit het artikel juist blijkt dat die wel op zoek zijn naar een relatie, maar in de maling genomen worden door de players

Dus leek me best interessant voor jou om ook eens over die kant te lezen
Je bedoelt dat de goede onder de slechte moeten lijden ofzo?
Ik lees dat soort bladen liever niet, het is allemaal zo oppervlakkig.
Player heeft trouwens ook een hele dubbele betekenis, je kunt relationeel ook een player zijn en meerdere vrouwen tegelijkertijd leuk vinden.
Dat betekent nog niet dat je alleen maar seks wilt hebben, maar gewoon aftast en in meerdere vrouwen iets moois ziet. Dan ben je niet uit op seks, maar wel iemand die zich niet meteen aan 1 iemand wil binden.

En zoals ik al eerder zei, echte players die alleen maar seks willen gaan wel in Rotterdam een paar breezers kopen voor iemand, en dan is seks gegarandeerd, daar heb je geen site voor nodig.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')