1 |
Half april 2010 is het nu, wat denk je zelf?quote:Op vrijdag 16 april 2010 21:17 schreef Alexxxxx het volgende:
Waar is oxy zijn pet en kleur gebleven, hebben we een nieuwe randjosti gouden pet?
Hoelang heeft ie die pet nu op gehad trouwens?quote:Op zaterdag 17 april 2010 09:01 schreef yvonne het volgende:
[..]
Half april 2010 is het nu, wat denk je zelf?
Mag wel eens weg.
Goh, wie zou die nou gaan winnenquote:Op zaterdag 17 april 2010 09:05 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Hoelang heeft ie die pet nu op gehad trouwens?Jaar of zo?
![]()
Tijd voor een nieuwe verkiezing?
quote:Op maandag 26 april 2010 21:24 schreef Anne het volgende:
Als we allemaal een topic gaan openen over welke auto we hebben gekocht lever ik mijn blauwe kleurtje in.
MED staat, het werkte niet tussen ons en 2cv, dequote:Op zondag 2 mei 2010 23:16 schreef Alexxxxx het volgende:
2cv zwart maar geen MED of andere mod, en nog wel in de index? Watskeburt?
Die is er eigenlijk al!quote:Op maandag 3 mei 2010 12:12 schreef sk888er het volgende:
Aangezien het motorseizoen is begonnen, is mijn vraag of er de mogelijkheid is tot een centraal motor topic?
Of had je iets anders in gedachte?quote:Ook voor een gezellig praatje over motoren kun je hier terecht
Ah dank je, helemaal over het hoofd gezienquote:Op maandag 3 mei 2010 12:16 schreef Anne het volgende:
[..]
Die is er eigenlijk al!
FOK!mc deeltje 127 - lekker crossen op Zandvoort
Uit de OP:
[..]
Of had je iets anders in gedachte?
Ik kom nooit in STA, maar als ik de topiclijst bekijk is PTA toch wel drukker.quote:Op maandag 3 mei 2010 22:47 schreef Alexxxxx het volgende:
Misstique doet STA alleen, dat gaat goed, en zo veel drukker is PTA niet toch?
quote:Op maandag 3 mei 2010 22:57 schreef Alexxxxx het volgende:
Echt niet, alleen de moeilijke dingen!TTtje aanpasen en zo kon ik ook wel
hier ???quote:
kaatsen en terug verwachten enzo...quote:Op woensdag 12 mei 2010 20:27 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nu mag het, de huidige mods hadden er vroegah iig geen problemen mee in de FB te SC-en
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:13 schreef PeuRac het volgende:
oeh, k kwam een canadees meisje tegen vandaag, die werd helemaal gek toen ik vertelde dat ik een Alfa had en dr weer een ga kopen
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:10 schreef Alexxxxx het volgende:
Herm mag dan een domme mongool zijn, dit keer heeft ie wel gelijk
quote:Op dinsdag 5 februari 2008 21:48 schreef Alexxxxx het volgende:
Te koop: Joegoslaaf, weinig gebruikt. Ogen onlangs nog gereviseerd, weinig onderhoud, goedkoop in de vaste lasten.
quote:
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:49 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik woon al 3/4 jaar samen.![]()
Ik doe regelmatig de afwas.
En ik ben al 5 maanden van de Gaulies af.
Heb je zin om mee te gaan kijken naar een Vectra station?
vorige deeltjesquote:Op woensdag 27 mei 2009 10:58 schreef PeuRac het volgende:
Geen idee, ik denk nooit. Ik hoef die eigenlijk niet.
Ik koop liever een 2600 Berlina of een Giulia 1600 Spider, of allebei. Maar het bouwen van een Kever met getuned 1.7i 16v Alfa Boxer motor staat ook nog op mn lijstje. Een van die drie heb ik binnen 3-5 jaar wel.
Ohja, wil ook een keer een TR6 hebben, misschien die van mn vader, of dat ik er zelf een koop.
It's a dirty job...quote:
Godverquote:Op zaterdag 22 mei 2010 16:27 schreef Alexxxxx het volgende:
Prachtig. En nu het slotje er nog af? Want ik had zojuist eenheel verhaal getikt over waarom OM niet OMB is
Van wat ik heb kunnen vinden:quote:Op donderdag 27 mei 2010 14:47 schreef Ludwig. het volgende:
Is er een soort "Welke auto is dit topic"?
Je kon aan die grill zo zien dat het een 1938/40 Chevrolet wasquote:Op donderdag 27 mei 2010 15:37 schreef Ludwig. het volgende:
Mijn hartelijke dank Anne, heb hem gelukkig net gevonden na uren googlen.
Die linker.
Hij is weer open na wat aanpassingenquote:Op maandag 31 mei 2010 15:46 schreef Barcaconia het volgende:
Kunnen jullie dat topic over die houten auto even terug openen? Slotje slaat volgens mij nergens op en ik vind het best een geinig onderwerp.
Zoiets ??quote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:29 schreef PiRANiA het volgende:
Top Gear #41 - Back into action: 27 juni '10
die datum, kan die in de TT?
tofquote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:52 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Zoiets ??
*vanuit het bos op m'n foon![]()
Ja hoorquote:Op zondag 27 juni 2010 22:58 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Probleem met motorrijschool, wat zijn de mogelijkheden?
Zou deze een schopje naar WGR mogen hebben?
Iets te enthoudiast, was vergeten dat ik geen mod benquote:
quote:Op zondag 27 juni 2010 22:58 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Probleem met motorrijschool, wat zijn de mogelijkheden?
Zou deze een schopje naar WGR mogen hebben?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |