lol neequote:Op vrijdag 16 april 2010 16:40 schreef ErwinEHVNL het volgende:
was je voor een dubbele pijp aan het kijken... in carparts?
Dat geeft het niveau van booskijkers(gebruikers) wel aan.quote:De booskijkers worden geleverd in zwart en is in elke kleur te spuiten.
Ik had booskijkers op mijn auto zitten:quote:Op vrijdag 16 april 2010 16:39 schreef ErwinRommel het volgende:
Wie heeft er zgn "booskijkers" op hun automobiel zitten?
Zie hier voor voorbeelden lol: http://www.carpartstuning.nl/booskijkers.htm
Ikzelf vind het er maar oerlelijk uitzien.
Waarom doen mensen hun auto dat aan?
Is het zgn macho/stoer? Denken ze dat het mooier is? Denken ze dat ze daarmee indruk maken op andere weggebruikers?
Gelukkig verschillen de smaken idd.quote:Op vrijdag 16 april 2010 18:44 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik had booskijkers op mijn auto zitten:
[ afbeelding ]
Maar later niet meer vanwege een carbon motorkap, anders hadden ze er zeker nog op gezeten:
[ afbeelding ]
En de enige reden waarom ik ze heb gehad is omdat ik het mooi vond.
En ik denk ook niet dat andere mensen een andere reden zouden hebben.
Smaken verschillen, zeggen ze dan hè.
Oké, en nou? Wat wil je nu met dit topic?quote:Op vrijdag 16 april 2010 18:56 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Gelukkig verschillen de smaken idd.
Maar ik persoonlijk vind het een verkrachting van je auto.
Een ieder moet het voor zich weten. Misschien ben ik wel gewoon te ouderwets, maar het is echt niks voor mij en ik moet er wel eens om lachen.
Booskijkers in "the picture" zetten en de meningen van users weten. Ook het waarom. genoeg redenen eigenlijk.quote:Op vrijdag 16 april 2010 18:58 schreef Anne het volgende:
[..]
Oké, en nou? Wat wil je nu met dit topic?
Nee, daar hou ik mij niet meer mee bezig.quote:Op vrijdag 16 april 2010 19:02 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Booskijkers in "the picture" zetten en de meningen van users weten. Ook het waarom. genoeg redenen eigenlijk.
Zo te zien hou jij je bezig met het "tunen" van auto's?
meeste auto's van mij hebben een dubbele uitlaat met 34pk orgineel...quote:Op vrijdag 16 april 2010 16:42 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
lol nee![]()
Ook zoiets ja, een dubbele uitlaat stukje erop schroeven
Leg nou eens uit, wat daar voor iemand als jij (volgens mij ben je best een liefhebber) voor leuks aan is om een niet-originele regenpijp er onder te leggen.quote:Op vrijdag 16 april 2010 19:38 schreef T42 het volgende:
[..]
meeste auto's van mij hebben een dubbele uitlaat met 34pk orgineel...
uitlaatje passat jah daar past je vuist in
[ link | afbeelding ]
Ik heb reeds jaren een hele fijne hobbyquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |