lol neequote:Op vrijdag 16 april 2010 16:40 schreef ErwinEHVNL het volgende:
was je voor een dubbele pijp aan het kijken... in carparts?
Dat geeft het niveau van booskijkers(gebruikers) wel aan.quote:De booskijkers worden geleverd in zwart en is in elke kleur te spuiten.
Ik had booskijkers op mijn auto zitten:quote:Op vrijdag 16 april 2010 16:39 schreef ErwinRommel het volgende:
Wie heeft er zgn "booskijkers" op hun automobiel zitten?
Zie hier voor voorbeelden lol: http://www.carpartstuning.nl/booskijkers.htm
Ikzelf vind het er maar oerlelijk uitzien.
Waarom doen mensen hun auto dat aan?
Is het zgn macho/stoer? Denken ze dat het mooier is? Denken ze dat ze daarmee indruk maken op andere weggebruikers?
Gelukkig verschillen de smaken idd.quote:Op vrijdag 16 april 2010 18:44 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik had booskijkers op mijn auto zitten:
[ afbeelding ]
Maar later niet meer vanwege een carbon motorkap, anders hadden ze er zeker nog op gezeten:
[ afbeelding ]
En de enige reden waarom ik ze heb gehad is omdat ik het mooi vond.
En ik denk ook niet dat andere mensen een andere reden zouden hebben.
Smaken verschillen, zeggen ze dan hè.
Oké, en nou? Wat wil je nu met dit topic?quote:Op vrijdag 16 april 2010 18:56 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Gelukkig verschillen de smaken idd.
Maar ik persoonlijk vind het een verkrachting van je auto.
Een ieder moet het voor zich weten. Misschien ben ik wel gewoon te ouderwets, maar het is echt niks voor mij en ik moet er wel eens om lachen.
Booskijkers in "the picture" zetten en de meningen van users weten. Ook het waarom. genoeg redenen eigenlijk.quote:Op vrijdag 16 april 2010 18:58 schreef Anne het volgende:
[..]
Oké, en nou? Wat wil je nu met dit topic?
Nee, daar hou ik mij niet meer mee bezig.quote:Op vrijdag 16 april 2010 19:02 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Booskijkers in "the picture" zetten en de meningen van users weten. Ook het waarom. genoeg redenen eigenlijk.
Zo te zien hou jij je bezig met het "tunen" van auto's?
meeste auto's van mij hebben een dubbele uitlaat met 34pk orgineel...quote:Op vrijdag 16 april 2010 16:42 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
lol nee![]()
Ook zoiets ja, een dubbele uitlaat stukje erop schroeven
Leg nou eens uit, wat daar voor iemand als jij (volgens mij ben je best een liefhebber) voor leuks aan is om een niet-originele regenpijp er onder te leggen.quote:Op vrijdag 16 april 2010 19:38 schreef T42 het volgende:
[..]
meeste auto's van mij hebben een dubbele uitlaat met 34pk orgineel...
uitlaatje passat jah daar past je vuist in
[ link | afbeelding ]
Ik heb reeds jaren een hele fijne hobbyquote:
Is zeker mooi geworden met die nieuwe kap+Bumper!!quote:Op vrijdag 16 april 2010 18:44 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik had booskijkers op mijn auto zitten:
[ afbeelding ]
Maar later niet meer vanwege een carbon motorkap, anders hadden ze er zeker nog op gezeten:
[ afbeelding ]
En de enige reden waarom ik ze heb gehad is omdat ik het mooi vond.
En ik denk ook niet dat andere mensen een andere reden zouden hebben.
Smaken verschillen, zeggen ze dan hè.
Ik wou zeggen, die bovenste was niet bepaald mijn smaak maar de 'update' ziet er strak uit!quote:Op vrijdag 16 april 2010 22:27 schreef RikkertBiemans het volgende:
[..]
Is zeker mooi geworden met die nieuwe kap+Bumper!!
Waar ligt de grens tussen serieus en kinderspeelplaats ?quote:Op vrijdag 16 april 2010 20:45 schreef Pas259 het volgende:
Iemand die ook maar iets van die rommel op zijn auto heeft, neem ik niet serieus.
Autorijden is serieus en geen kinderspeelplaats.
Dat zie ik gelijk, iemand die zijn auto gewoon er tof uit wilt zien en smaak heeft die koopt items van zijn merk auto. Als ik een sportiever uitstraling wil dan koop ik in plaats van een autostyle een AMG bumper.quote:Op vrijdag 16 april 2010 23:16 schreef 2cv het volgende:
[..]
Waar ligt de grens tussen serieus en kinderspeelplaats ?
Waarom zou je van je bejaarde Volvo een Amerikaan willen maken ?quote:Op zaterdag 17 april 2010 10:04 schreef Pas259 het volgende:
[..]
Dat zie ik gelijk, iemand die zijn auto gewoon er tof uit wilt zien en smaak heeft die koopt items van zijn merk auto. Als ik een sportiever uitstraling wil dan koop ik in plaats van een autostyle een AMG bumper.
Want een tweede partij kan naar mijn mening nooit mooiere spulletjes maken dan de eerste.
Zelfde als heldere glas voor oudere auto, het ziet er gewoon niet uit (op een zeldzame uitzondering na) en het ziet er gelijk kinderachtig uit.
Bovendien valt het op dat zulke gasten heel vaak idioot rijden zoals pas op het laatste moment over het verdrijf vak invoegen, links inhalen en dan op het laatst helemaal naar rechts omdat ze daar moeten uitvoegen, etc etc.
En dit is voorbeeld van serieus:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
(eigenaar van auto en foto is Micheal van Volvoforum)
En dit is kinderachtig.
[ afbeelding ]
dat is een orginele uitlaat voor een audi (d8 80) quatro en aangezien mijn passat de vw versie daarvan is heb ik die er onder gezet. maakt niet meer herrie alleen een lagere bromquote:Op vrijdag 16 april 2010 19:49 schreef El_Liberaliste het volgende:
[..]
Leg nou eens uit, wat daar voor iemand als jij (volgens mij ben je best een liefhebber) voor leuks aan is om een niet-originele regenpijp er onder te leggen.
serieus en illegaal! deze auto mag geen us kenteken platen voeren..quote:Op zaterdag 17 april 2010 10:04 schreef Pas259 het volgende:
[..]
Dat zie ik gelijk, iemand die zijn auto gewoon er tof uit wilt zien en smaak heeft die koopt items van zijn merk auto. Als ik een sportiever uitstraling wil dan koop ik in plaats van een autostyle een AMG bumper.
Want een tweede partij kan naar mijn mening nooit mooiere spulletjes maken dan de eerste.
Zelfde als heldere glas voor oudere auto, het ziet er gewoon niet uit (op een zeldzame uitzondering na) en het ziet er gelijk kinderachtig uit.
Bovendien valt het op dat zulke gasten heel vaak idioot rijden zoals pas op het laatste moment over het verdrijf vak invoegen, links inhalen en dan op het laatst helemaal naar rechts omdat ze daar moeten uitvoegen, etc etc.
En dit is voorbeeld van serieus:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
(eigenaar van auto en foto is Micheal van Volvoforum)
En dit is kinderachtig.
[ afbeelding ]
Dikker = minder weerstand van het uitlaatgas = meer PKquote:Op vrijdag 16 april 2010 19:49 schreef El_Liberaliste het volgende:
[..]
Leg nou eens uit, wat daar voor iemand als jij (volgens mij ben je best een liefhebber) voor leuks aan is om een niet-originele regenpijp er onder te leggen.
quote:Op zaterdag 17 april 2010 19:39 schreef Yoda87 het volgende:
[..]
Dikker = minder weerstand van het uitlaatgas = meer PK
Maar dan moet ie wel door en door zijn.
Lekker belangrijk.quote:Op zaterdag 17 april 2010 18:41 schreef T42 het volgende:
[..]
serieus en illegaal! deze auto mag geen us kenteken platen voeren..
nope maar omdat die gratis was op de sloop en de mijne rot was zag ik ++quote:Op zaterdag 17 april 2010 19:50 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
alsof dat uitmaakt bij een passat 1.6
Even hierop reageren.... waarom in hemelsnaam een carbon motorkap?!?quote:Op vrijdag 16 april 2010 18:44 schreef Anne het volgende:
RICE - Race Inspired Cosmetic Enhancementsquote:Op zondag 18 april 2010 00:50 schreef Faxie het volgende:
en dat soort mensen willen ook graag denken dat ze in een snelle auto zitten, en dan willen ze dat dus ook, onder het mom van 'gewichtsbesparing' want dat scheelt echt veel met 80 pk hoor.
Zeg, betwetertje. Je praat voor je beurt.quote:Op zondag 18 april 2010 00:50 schreef Faxie het volgende:
Dat is omdat carbon gebruikt wordt in snelle auto's, en dat soort mensen willen ook graag denken dat ze in een snelle auto zitten, en dan willen ze dat dus ook, onder het mom van 'gewichtsbesparing' want dat scheelt echt veel met 80 pk hoor. En dan wel 2 15 inchers in de kofferbak van 30 kilo de stuk.
En overspuiten wordt dus nooit gedaan, want dan kan je niet meer zien dat het carbon is he, en daar gaat het nou eenmaal om![]()
Tja ik snap het verder ook niet zo....
Een woord: Roest.quote:Op zaterdag 17 april 2010 23:27 schreef retuow82 het volgende:
[..]
Even hierop reageren.... waarom in hemelsnaam een carbon motorkap?!?
Iedere keer als ik iemand daarmee zie denk ik dat ze op de sloop een motorkap hebben gekocht maar ze hadden hem niet in de juiste kleur, pas op een meter afstand zie je dat ze honderden euro's hebben uitgegeven aan een carbon motorkap...
Om hier maar even offtopic op in te haken.quote:Op zondag 18 april 2010 10:22 schreef Anne het volgende:
[..]
Een woord: Roest.
Ik had ook een carbon schuifdakje, gewoonweg omdat er bijna geen te vinden zijn/waren zonder roest.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |