Hot Rod Cars [pics] !quote:Op zaterdag 6 februari 2010 17:43 schreef FP128 het volgende:
Kan iemand mij even de topic tonen waar men over Hotrods praat? Dank je wel.
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 15:44 schreef 2cv het volgende:
Ik weet dat aftermarket xenon een waardeloos lichtbeeld kan geven. Maar de enige manier om daar achter te komen is door het te monteren en te testen
Dat ben ik om een aantal redenen niet met je eens en dat heb ik ook duidelijk gemotiveerd in mijn post.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 16:21 schreef 2cv het volgende:
Volgens mij was ik eerder in dat topic duidelijk genoeg:
[..]
Ik hoopte je met meerdere argumenten te overtuigen het gewoon niet te doen, dat je met "wat testen" dus geen zak opschiet en je de zoveelste beunhaas bent die mensen verblindt. Enfin lees mijn reactie maar.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 16:27 schreef 2cv het volgende:
Jammer dat je het er niet mee eens bent. Daarbij ging het daar helemaal niet om.
Het is een reeksquote:Op woensdag 24 februari 2010 09:42 schreef Dangel het volgende:
Wat achterlijk veel 'ik zoek een auto maar ik weet niet wat'-topics de laatste tijd!
En als er een FA meeleest: doe eens ff mn wachtwoord van mn andere account fiksen
1 |
Half april 2010 is het nu, wat denk je zelf?quote:Op vrijdag 16 april 2010 21:17 schreef Alexxxxx het volgende:
Waar is oxy zijn pet en kleur gebleven, hebben we een nieuwe randjosti gouden pet?
Hoelang heeft ie die pet nu op gehad trouwens?quote:Op zaterdag 17 april 2010 09:01 schreef yvonne het volgende:
[..]
Half april 2010 is het nu, wat denk je zelf?
Mag wel eens weg.
Goh, wie zou die nou gaan winnenquote:Op zaterdag 17 april 2010 09:05 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Hoelang heeft ie die pet nu op gehad trouwens?Jaar of zo?
![]()
Tijd voor een nieuwe verkiezing?
quote:Op maandag 26 april 2010 21:24 schreef Anne het volgende:
Als we allemaal een topic gaan openen over welke auto we hebben gekocht lever ik mijn blauwe kleurtje in.
MED staat, het werkte niet tussen ons en 2cv, dequote:Op zondag 2 mei 2010 23:16 schreef Alexxxxx het volgende:
2cv zwart maar geen MED of andere mod, en nog wel in de index? Watskeburt?
Die is er eigenlijk al!quote:Op maandag 3 mei 2010 12:12 schreef sk888er het volgende:
Aangezien het motorseizoen is begonnen, is mijn vraag of er de mogelijkheid is tot een centraal motor topic?
Of had je iets anders in gedachte?quote:Ook voor een gezellig praatje over motoren kun je hier terecht
Ah dank je, helemaal over het hoofd gezienquote:Op maandag 3 mei 2010 12:16 schreef Anne het volgende:
[..]
Die is er eigenlijk al!
FOK!mc deeltje 127 - lekker crossen op Zandvoort
Uit de OP:
[..]
Of had je iets anders in gedachte?
Ik kom nooit in STA, maar als ik de topiclijst bekijk is PTA toch wel drukker.quote:Op maandag 3 mei 2010 22:47 schreef Alexxxxx het volgende:
Misstique doet STA alleen, dat gaat goed, en zo veel drukker is PTA niet toch?
quote:Op maandag 3 mei 2010 22:57 schreef Alexxxxx het volgende:
Echt niet, alleen de moeilijke dingen!TTtje aanpasen en zo kon ik ook wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |