Je hebt het nu over wat andere weggebruikers (niet meer kunnen) zien, he?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 15:44 schreef 2cv het volgende:
Ik weet dat aftermarket xenon een waardeloos lichtbeeld kan geven. Maar de enige manier om daar achter te komen is door het te monteren en te testen
Ja.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 15:44 schreef BillsGate het volgende:
Je hebt het nu over wat andere weggebruikers (niet meer kunnen) zien, he?
Ga je nog wel enigszins aan het feit voorbij dat 2cv zijn systeem in een auto monteert met een uitstekende automatische niveauregeling en niet in het eerste de beste slecht verlaagde Golfje.quote:Op woensdag 10 februari 2010 14:43 schreef iteejer het volgende:
Geen idee of 2cv het wel of niet goed doet, daar gaat het me niet om. Maar ik heb zelf vaak last van onjuist gemonteerde xeons. Levensgevaarlijk! Je ziet echt geen zak meer. Dat dit wat extra aandacht krijgt vind ik zeer terecht.
prima dat hij het goed doetquote:Op woensdag 10 februari 2010 14:44 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ga je nog wel enigszins aan het feit voorbij dat 2cv zijn systeem in een auto monteert met een uitstekende automatische niveauregeling en niet in het eerste de beste slecht verlaagde Golfje.
Nou wees gerust..daar zijn al 26234 topics over geopendquote:Op woensdag 10 februari 2010 14:46 schreef iteejer het volgende:
[..]
prima dat hij het goed doetwil ik graag geloven.
maar heel veel mensen doen dat dus niet goed, en dat mag best gezegd worden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |