http://link.marktplaats.nl/279989607quote:Op maandag 19 oktober 2009 19:02 schreef s3wage het volgende:
Ja ik vind ze ook prachtig !
Ik hoop dat het even stevig is als met de normale hoeveelheid kleppen idd !
Weet iemand dit ?
Die booskijkers!quote:Op maandag 19 oktober 2009 20:41 schreef IJsblock het volgende:
[..]
http://link.marktplaats.nl/279989607
Bijna 280.000 km gelopen op gas en nog steeds niet kapot, dus ik denk dat het met de kwaliteit wel goed zit.
Het is een 96er, dus M52B20 6 in lijn blok, 24 klepper met 150pkquote:Op maandag 19 oktober 2009 20:42 schreef s3wage het volgende:
Het is er een uit 1999 met 6 airbags dus of dat dan een m50 of m52 blok is ?
Whehehe daar heb je schroevedraaiers en beitels voor.quote:Op maandag 19 oktober 2009 20:44 schreef s3wage het volgende:
Gehehe die kleur is wel mooi maar die booskijkers verpesten heel die auto !
quote:Op maandag 19 oktober 2009 20:42 schreef s3wage het volgende:
Het is er een uit 1999 met 6 airbags dus of dat dan een m50 of m52 blok is ?(wat is et verschil trouwens?)
Bijde m52 blokken.quote:Op maandag 19 oktober 2009 20:47 schreef IJsblock het volgende:
[..]
Het is een 96er, dus M52B20 6 in lijn blok, 24 klepper met 150pk
Na 1998 is het blok gemodificeerd en zitten er vanaf dat bouwjaar M52TUB20 blokken in.
Dan moet je het oude type 5 serie kopen of een E36.quote:Op maandag 19 oktober 2009 20:59 schreef s3wage het volgende:
Oke wel jammer want hyperdude zij dat m50 blokken sterken zijn dan m52 blokken.
Ja, maar tot modeljaar 1996 dacht ik, maar de coupe is goed te doen hoor, vooral in een M-uitvoering en onderstel.quote:Op maandag 19 oktober 2009 21:10 schreef s3wage het volgende:
Die zijn lang zo mooi niet,e36 cabrio gaat nog wel maar hebtie ook een m50 blok ?
Geen idee, maar als je al ziet dat een m52 bijna 3 ton haalt op lpg, dan vind ik het absoluut geen zwakke motorblokken.quote:Op maandag 19 oktober 2009 21:43 schreef s3wage het volgende:
wat maakt een m52 blok eigenlijk zwakker ? want meestal gaat techniek juist vooruit ?
Waarom vraag je deze informatie niet op een BMW forum?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 01:29 schreef s3wage het volgende:
Ja bij bmw weten ze dat natuurlijk wel.
Hebben e39jes eigenlijk hydrolische of vaste klepstoters ?
Nietus! Zie M40 vs M20quote:Op maandag 19 oktober 2009 20:55 schreef IJsblock het volgende:
Verder is er weinig verschil, het is gewoon het verbeteren van motorblokken wat BMW doet, dus meer vermogen of minder verbruik, en dan wordt het cijfertje achter de "M" hoger.
Hydraulischquote:Op woensdag 21 oktober 2009 01:29 schreef s3wage het volgende:
Ja bij bmw weten ze dat natuurlijk wel.
Hebben e39jes eigenlijk hydrolische of vaste klepstoters ?
Die booskijkers zijn echt zonde bij zo'n auto.quote:Op maandag 19 oktober 2009 20:41 schreef IJsblock het volgende:
[..]
http://link.marktplaats.nl/279989607
Bijna 280.000 km gelopen op gas en nog steeds niet kapot, dus ik denk dat het met de kwaliteit wel goed zit.
Funfers zijn juist goedkoper in aanschaf...quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:58 schreef Mikkie het volgende:
Het kan dan wel een BMW zijn, het blijft een oude auto die gewoon, vooral met zo'n kilometerstand, het nodige onderhoud nodig zal hebben. Voor 5k kun je veel nieuwer rijden met minder onderhoud. Misschien geen Fünfer, maar nog steeds geen armoe.
quote:Op maandag 2 november 2009 01:02 schreef s3wage het volgende:
Zo,n e39 is bij 500.000km,s pas ingereje schijnt het !
Jij bent niet in staat zulke uitspraken te doen.quote:Op maandag 2 november 2009 22:36 schreef s3wage het volgende:![]()
Dat is dan weer niet raar want jij jij ben niet in staat om dat degelijk te onderzoeken
wat ik niet snap is dat er vrij veel bmw's te koop staan (ook in belgie) waar de lpg er nog maar 1 tot 2 jaar in steektquote:Op maandag 2 november 2009 22:46 schreef Catch22- het volgende:
zijn er ook in dld niet veel.
Maar als je zoveel km's hebt gemaakt verkoop je hem nooit, dan zit er genoeg geld in
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |