Waarom vraag je deze informatie niet op een BMW forum?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 01:29 schreef s3wage het volgende:
Ja bij bmw weten ze dat natuurlijk wel.
Hebben e39jes eigenlijk hydrolische of vaste klepstoters ?
Nietus! Zie M40 vs M20quote:Op maandag 19 oktober 2009 20:55 schreef IJsblock het volgende:
Verder is er weinig verschil, het is gewoon het verbeteren van motorblokken wat BMW doet, dus meer vermogen of minder verbruik, en dan wordt het cijfertje achter de "M" hoger.
Hydraulischquote:Op woensdag 21 oktober 2009 01:29 schreef s3wage het volgende:
Ja bij bmw weten ze dat natuurlijk wel.
Hebben e39jes eigenlijk hydrolische of vaste klepstoters ?
Die booskijkers zijn echt zonde bij zo'n auto.quote:Op maandag 19 oktober 2009 20:41 schreef IJsblock het volgende:
[..]
http://link.marktplaats.nl/279989607
Bijna 280.000 km gelopen op gas en nog steeds niet kapot, dus ik denk dat het met de kwaliteit wel goed zit.
Funfers zijn juist goedkoper in aanschaf...quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:58 schreef Mikkie het volgende:
Het kan dan wel een BMW zijn, het blijft een oude auto die gewoon, vooral met zo'n kilometerstand, het nodige onderhoud nodig zal hebben. Voor 5k kun je veel nieuwer rijden met minder onderhoud. Misschien geen Fünfer, maar nog steeds geen armoe.
quote:Op maandag 2 november 2009 01:02 schreef s3wage het volgende:
Zo,n e39 is bij 500.000km,s pas ingereje schijnt het !
Jij bent niet in staat zulke uitspraken te doen.quote:Op maandag 2 november 2009 22:36 schreef s3wage het volgende:![]()
Dat is dan weer niet raar want jij jij ben niet in staat om dat degelijk te onderzoeken
wat ik niet snap is dat er vrij veel bmw's te koop staan (ook in belgie) waar de lpg er nog maar 1 tot 2 jaar in steektquote:Op maandag 2 november 2009 22:46 schreef Catch22- het volgende:
zijn er ook in dld niet veel.
Maar als je zoveel km's hebt gemaakt verkoop je hem nooit, dan zit er genoeg geld in
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |