Wie is het dan?quote:Op maandag 26 oktober 2009 22:19 schreef Silvanovisch het volgende:
Die bekende zit links achter v/d gijp?
Ik zal het 'm eens vragen. Dit is live toch? Ik ga 'm bellen. Hopen dat 'ie z'n telefoon aanheeft.quote:Op maandag 26 oktober 2009 22:20 schreef Omnifacer het volgende:
Ik vraag me af: als je in het publiek zit, mag je dan onbeperkt Jupiler drinken?
Zo ja, dan houden ze zich daar behoorlijk netjesquote:Op maandag 26 oktober 2009 22:20 schreef Omnifacer het volgende:
Ik vraag me af: als je in het publiek zit, mag je dan onbeperkt Jupiler drinken?
Ben er eens geweest toen ik Johan had geinterviewdquote:Op maandag 26 oktober 2009 22:20 schreef DrDentzz het volgende:
Iedereen moet eigenlijk eens de reis naar VI maken. Het Mekka van de Johan/Gijp/Hansie kijkers.
Hahaha, houd ons op de hoogtequote:Op maandag 26 oktober 2009 22:21 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Ik zal het 'm eens vragen. Dit is live toch? Ik ga 'm bellen. Hopen dat 'ie z'n telefoon aanheeft.
Is dit live?quote:Op maandag 26 oktober 2009 22:21 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Ik zal het 'm eens vragen. Dit is live toch? Ik ga 'm bellen. Hopen dat 'ie z'n telefoon aanheeft.
Maar jij bent dan ook een keurige leraar uit Nijmegen.quote:Op maandag 26 oktober 2009 22:21 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Ben er eens geweest toen ik Johan had geinterviewd
Jup.quote:
quote:Op maandag 26 oktober 2009 22:23 schreef DrDentzz het volgende:
[..]
Maar jij bent dan ook een keurige leraar uit Nijmegen.
Haha, ben wel eens bij hem op de redactie geweest als 17-jarig scholiertje van de SvJquote:Op maandag 26 oktober 2009 22:21 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Ben er eens geweest toen ik Johan had geinterviewd
Wilde net ongeveer hetzelfde typen.quote:Op maandag 26 oktober 2009 22:50 schreef Adelante het volgende:
Die voetballer moet niet over statistiek gaan praten
Geldt voor alle VBL topics, maar het credo is nog steeds dat iedereen vanzelf weer terugkeert.quote:Op maandag 26 oktober 2009 22:51 schreef Svnn het volgende:
Opvallend weinig mensen in dit topic, voorheen kon ik niet eens op f5 drukken of ik moest alweer 2 pagina's doorlezen.
"Je beroep zie je altijd als je werk."quote:Op maandag 26 oktober 2009 22:52 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Wilde net ongeveer hetzelfde typen.
"Eeeh ze moeten die bovenste erafhalen want die trekken het gemiddelde naar eh boven en ehh"
Klopt in principe wel. Voor een goed gemiddelde moet je de uitschieters normaal de bovenste en onderste 5% eraf halen.quote:Op maandag 26 oktober 2009 22:52 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Wilde net ongeveer hetzelfde typen.
"Eeeh ze moeten die bovenste erafhalen want die trekken het gemiddelde naar eh boven en ehh"
Ze kunnen zich beter richten op de modus, de meest voorkomende salariscategorie. Toppers verdienen nu eenmaal erg goed, en terecht. Ze kunnen hun verontwaardiging beter richten op de modale clubvoetballers van RKC, Willem II en Vitesse die zich in 4 jaar binnenspelen.quote:Op maandag 26 oktober 2009 23:04 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Klopt in principe wel. Voor een goed gemiddelde moet je de uitschieters normaal de bovenste en onderste 5% eraf halen.
Hahaha, ja, hééééééérlijk.quote:Op maandag 26 oktober 2009 23:01 schreef Zero2Nine het volgende:
Hans weer afgekapten dan Genee wel nog even voor de sier een leuk nieuwtje strooien.
Inderdaad je kan beter gewoon het gemiddelde nemen van ploegen als Heerenveen/ Utrecht / Nec etc en daar mee gaan vergelijken.quote:Op maandag 26 oktober 2009 23:07 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Ze kunnen zich beter richten op de modus, de meest voorkomende salariscategorie. Toppers verdienen nu eenmaal erg goed, en terecht. Ze kunnen hun verontwaardiging beter richten op de modale clubvoetballers van RKC, Willem II en Vitesse die zich in 4 jaar binnenspelen.
Dat is nu juist cult, net als de TOTOquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:35 schreef Whiteguy het volgende:
Leuk trouwens dat gamma wil sponsoren, maar dat onderdeel met die dug-out waar elke notoire dorpsidioot zijn zegje kan doen mogen ze ook wel schrappen.
Ik heb juist het idee dat Hans weer eens te ver doordraafde. Opnieuw dat verhaal dat meneer vlak voor de Supercup tegen Heerenveen wat jongens had gesproken die lovend waren over Koeman. En dat Kraaij maar niet snapt dat diezelfde gasten nu van mening zijn veranderd. Kraaij houdt het erop dat die jongens moedwillig hun mening verdraaien en de boel voorliegen, maar die spelers kunnen toch gewoon in drie maanden tijd een ander beeld van de man hebben gekregen?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 08:08 schreef Madhouse11 het volgende:
Ik ben halverwege afgehaakt. Ik vond Kraay wel goede punten hebben, terwijl de anderen alleen maar aan het bashen waren. Daar moeten ze niet te ver in doorslaan.
Maandag 9 november!quote:Op maandag 26 oktober 2009 22:20 schreef DrDentzz het volgende:
Iedereen moet eigenlijk eens de reis naar VI maken. Het Mekka van de Johan/Gijp/Hansie kijkers.
Je mag er helemaal niks en de telefoon moet uit zijn. Ben er pas geleden nog geweest. Alleen in de pauze krijg je een biertjequote:Op maandag 26 oktober 2009 22:20 schreef Omnifacer het volgende:
Wat had je dan verwacht dat je rustig bij hun aan mocht schuiven met een biertje?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:56 schreef De_Slagert het volgende:
[..]
Je mag er helemaal niks en de telefoon moet uit zijn. Ben er pas geleden nog geweest. Alleen in de pauze krijg je een biertje
Dat je na de uitzending nog rustig een biertje kon doenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:07 schreef SwitSok het volgende:
[..]
Wat had je dan verwacht dat je rustig bij hun aan mocht schuiven met een biertje?
Of dat iemand aan de andere kant van de studio tijdens de uitzending roept: Berdien!!! 3 bier aub en geef René er ook maar eentje!
Ik zit nu zelf inderdaad ook elke wedstrijd extra op die aftrap te lettenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:49 schreef PabloLopez het volgende:
De aftrap is nu aardig legendarisch aan het worden. AZ-Ajax was weer een klassiekertje.
Verder: Hulde voor de OP!!!!
Mag binnenkort wel. Dan kun je naast de studio ook Jupiler drinken, waar nu nog, ik meen Bavaria, wordt geschonken.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:27 schreef De_Slagert het volgende:
[..]
Dat je na de uitzending nog rustig een biertje kon doen
Heerlijk!quote:Op maandag 26 oktober 2009 22:25 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Haha, ben wel eens bij hem op de redactie geweest als 17-jarig scholiertje van de SvJKwam zijn secretaresse binnen.
'Wil je wat drinken, Johan?'
-'(5 seconden stilte) Wat zie je er lekker uit vandaag Peggy'
''
-'Heb je nieuwe laarzen?'
''
Ik zat daar echt zo van:
Eigenlijk wel ja! Ach, het zou sowieso wel tof zijn om een keer bij te wonen. Wie weet nog een keer. Het kan iig weer vanaf dit seizoen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:07 schreef SwitSok het volgende:
[..]
Wat had je dan verwacht dat je rustig bij hun aan mocht schuiven met een biertje?
Of dat iemand aan de andere kant van de studio tijdens de uitzending roept: Berdien!!! 3 bier aub en geef René er ook maar eentje!
En met van Hanegem. Genee had al die columns in zijn hoofd opgeslagen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:55 schreef Veerboot het volgende:
Genee heeft zeker minder vrije tijd ofzo, dat hij Johan nooit meer met oude citaten om de oren slaat? Dat was altijd genieten.
Toen Van Hanegem er nog zat was Genee altijd een beetje het lulletje. Nu is Hansie dat.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 00:06 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
En met van Hanegem. Genee had al die columns in zijn hoofd opgeslagen.
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:30 schreef Adelante het volgende:
Johan in de kleedkamer over Prem: "het kan nooit erger zijn dan Hans Kraaij junior"
'en onder die mantel ben ik helemaal bloot he!?!" in het bijzijn van een lekkere grimeuse![]()
Hij irriteert zich er overduidelijk aan...quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:43 schreef Drassss het volgende:
Gijp gaat Prem nog een vuistslag geven denk ik
Prem gedraagt zich als René t.o.v. de gasten somsquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:44 schreef Adelante het volgende:
[..]
Hij irriteert zich er overduidelijk aan...
Prem gaat gewoon doorquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:48 schreef DrDentzz het volgende:
Leuk dat schreeuwen naar elkaar toe over de band heen.
Ja vaag.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:48 schreef Rucebo het volgende:
Waar sloeg dat op?
Wilfred vroeg ook of Prem last had van z'n stem ofzo.
zijn Rene en Johan er nog ?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:53 schreef Rucebo het volgende:
Als je echt van voetbal houdt, houd je van Feyenoord. Nu is hij niet meer serieus te nemen
.
ging het maar ergens over dan, maar dat ook nooitquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:01 schreef Adelante het volgende:
Echt overal waar die kerel verschijnt wordt het de Prem show
Had hij beter bij leven van Michels kunnen zeggen. Weet niet of hij dat ook gedaan heeft trouwens. Heb het hem wel al eens eerder horen zeggen...quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:38 schreef DrDentzz het volgende:
Dat is een stokpaardje van Johan hč, dat Michels een naar mens was. Maarja die man kan zich niet meer verdedigen.
Heeft ie idd gedaan all meer dan 10 jaar geleden zelfsquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:40 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Had hij beter bij leven van Michels kunnen zeggen. Weet niet of hij dat ook gedaan heeft trouwens. Heb het hem wel al eens eerder horen zeggen...
Dan mag hij het nu best herhalen.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:43 schreef tong80 het volgende:
[..]
Heeft ie idd gedaan all meer dan 10 jaar geleden zelfs
Maar toen was Derksen nog niet op tvquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:44 schreef tong80 het volgende:
Het was ook schandalig in 1990. De spelers wilden Cruijff en wie werd het leo Beenhakker het begin van het einde
Ik las toen al de VIquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:45 schreef DrDentzz het volgende:
[..]
Maar toen was Derksen nog niet op tv
Verbaast me niksquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:51 schreef ikweethetookniet het volgende:
Prem is alcoholisten is uit zijn ambt gezet [advocaat] omdat zijn financieele administratie niet deugde tot vervelens aan toe
![]()
Jep:quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:22 schreef HaagsPietje het volgende:
clown verhaal heeft ie al eens verteld...
Ik hoop dat hij zo'n Holleeder-ding heeft. Ik zie Gijp al als zo'n halve maffia door Dordrecht scheuren.quote:
kwam volgens mij omdat hij teveel pro-deo zaken deed. Dan ga je als advocatenkantoor wel fallietquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:51 schreef ikweethetookniet het volgende:
Prem is alcoholisten is uit zijn ambt gezet [advocaat] omdat zijn financieele administratie niet deugde tot vervelens aan toe
![]()
Ik speelde gisteren Fifa10 op mijn PSP en toen nam Vitesse een aftrap die gelijk uit ging toen dacht ik er zelfs aan.quote:Op maandag 2 november 2009 11:18 schreef Zero2Nine het volgende:
Heeft iemand op de aftrappen gelet?
tering, de laatste weken is ie behoorlijk goed....respect! ik speelde vroeger wel es toto maar had dan zelfs ajax feyenoord psv vaak fout....quote:Op zondag 1 november 2009 23:07 schreef -J-D- het volgende:
Derksen had 8 vd 9 goed in de toto deze week
De 2ehelft aftrap was drama tochquote:Op maandag 2 november 2009 11:27 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ik speelde gisteren Fifa10 op mijn PSP en toen nam Vitesse een aftrap die gelijk uit ging toen dacht ik er zelfs aan.
Bij Ajax- Feyenoord viel niets aan te merken op de aftrappen
Ja precies, ik lette er ook op.quote:Op maandag 2 november 2009 15:01 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
De 2ehelft aftrap was drama toch
Hij moest gewoon nog even telefoneren.quote:Op maandag 2 november 2009 15:24 schreef -J-D- het volgende:
Die kans is groot, maar het was niet helemaal zeker of hij zou komen. Maar goed, dat was het een maand geleden ook niet en toen kwam hij 10 min voor het begin gewoon binnen wandelen.
Hollandiejeee, Hollandiejoooquote:Op maandag 2 november 2009 16:18 schreef Zipportal het volgende:
[Derksen modus]Ik heb Hans toevallig nog vanmiddag gesproken.[/Derksen modus]
In het begin:
quote:
Johan heeft wel voor hetere vuren gestaan. Die werd achtervolgd door een priester een travestiet en een clown.quote:Op maandag 2 november 2009 21:37 schreef DrDentzz het volgende:
Och jee, Hansie heeft versterking meegenomen.
Dat krijg je hč als je een mening hebt over de plaatselijke linksbuiten.quote:Op maandag 2 november 2009 21:39 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Johan heeft wel voor hetere vuren gestaan. Die werd achtervolgd door een priester een travestiet en een clown.
quote:Op maandag 2 november 2009 11:12 schreef Droopie het volgende:
Vanavond zal Rene waarschijnlijk de volgende opmerking maken:
"Ik zie Slory eerder als keeper dan centrum spits"
en weer goedquote:Op maandag 2 november 2009 21:52 schreef Droopie het volgende:
[..]
![]()
en straks bij Babovic ik snap niet waarom die springt tegen een speler met zo'n lengte gok ik zo maar even
quote:Op maandag 2 november 2009 21:52 schreef Droopie het volgende:
[..]
![]()
en straks bij Babovic ik snap niet waarom die springt tegen een speler met zo'n lengte gok ik zo maar even
quote:Op maandag 2 november 2009 21:52 schreef Droopie het volgende:
[..]
![]()
Tijd voor een bingokaartje?quote:Op maandag 2 november 2009 21:52 schreef Droopie het volgende:
[..]
![]()
Veel te opzichtig voor Santoni toch?quote:
Nouu ze hebben af en toe van die modellen dat je denkt...quote:Op maandag 2 november 2009 22:15 schreef Adelante het volgende:
[..]
Veel te opzichtig voor Santoni toch?
quote:Op maandag 2 november 2009 22:17 schreef Adelante het volgende:
Ondertussen bij VI:
Johan hangt aan tafel
Rene is pissen
Hans deelt handtekeningen uit aan z'n drie fans
Even een correctie.quote:Op maandag 2 november 2009 22:21 schreef Droopie het volgende:
Nou nog een poging..
NEC speelt zo slecht, dat kan niet, daar moet een bepaalde basis, ondergrens zitten
Hij zat wel in het stadion zondag zag ik.quote:Op maandag 2 november 2009 22:32 schreef qonmann het volgende:
Interessante cijfers
..Van Basten, wat heeft die man Ajax een geld gekost..
Ja, dat welquote:Op maandag 2 november 2009 22:33 schreef DrDentzz het volgende:
[..]
Hij zat wel in het stadion zondag zag ik.
Ik had er een beetje op gelet, het viel me wel op dat Rene niet Psv-vitesse er bij gepakt had. Niet zozeer om de aftrap, maar wat er voor gebeurde.quote:
Daar kan ik me wel in vinden. De laatste paar vrijdaguitzendingen vond ik best vermakelijk met een leuke sfeer.quote:Op maandag 2 november 2009 23:56 schreef Nieuwschierig het volgende:
Tegenwoordig is vrijdag leuker dan maandag
De magic is hier voor een groot deel uit
Hier nog een.quote:Op dinsdag 3 november 2009 00:11 schreef DrDentzz het volgende:
Ik houd toch nog het meest van de maandaguitzending, al moet ik nu wel afkicken van 'Beste Johan'. Wachten tot woensdag.
quote:Op dinsdag 3 november 2009 12:28 schreef Zapper het volgende:
Die had 'ie dus al bij Radio Veronica gemaakt?
niet slechtquote:
Is al geweest, ze zaten nog gewoon aan tafelquote:Op vrijdag 6 november 2009 21:57 schreef DrDentzz het volgende:
Krijgen we nog een "ondertussen bij VI" ?
1x per week Hansie is meer dan genoeg hčquote:Op vrijdag 6 november 2009 22:23 schreef ikweethetookniet het volgende:
Waar is Hansie?Zit die op een krukje aan de bar ?
quote:Op vrijdag 6 november 2009 22:24 schreef DrDentzz het volgende:
[..]
1x per week Hansie is meer dan genoeg hč
Hansiequote:Op vrijdag 6 november 2009 22:24 schreef DrDentzz het volgende:
[..]
1x per week Hansie is meer dan genoeg hč
Snor bijgeknipt ?quote:Op vrijdag 6 november 2009 22:26 schreef Adelante het volgende:
Johan werd even bijgestyled door de coupeuse in de pauze
Alweerquote:Op vrijdag 6 november 2009 23:21 schreef Adelante het volgende:
Lotte de nieuwe bardame, omdat Berdine geblesseerd is geraakt met het paaldansen![]()
Tja in Theo Maasen zijn wel mensen in geintreseerdquote:Op zaterdag 7 november 2009 12:59 schreef Adelante het volgende:
VOETBAL INTERNATIONAL 365.000
Kijkcijfers op vrijdag groeien
En over Wout Brama.quote:Op maandag 9 november 2009 19:21 schreef Zipportal het volgende:
Ik durf bijna voor 99,99% te wedden, dat een VI journalist het straks over FC Twente gaat hebben.
Hoe kan het verschil nou gelijk zijn als je maar 1 subject hebtquote:Op maandag 9 november 2009 19:24 schreef D_skilled het volgende:
Kan je op wedden. Gaan ze weer Twente verheerlijken, terwijl het krachtsverschil afgelopen zondag gelijk was.
Sorry, ik wist dat je dat bedoelde.quote:Op maandag 9 november 2009 19:29 schreef D_skilled het volgende:
Ik moet me zelf verduidelijken. Het krachtsverschil was afgelopen zondag nauwelijks aanwezig.
Maar Hansie heeft met Jol gebeld en die krijgt het echt wel op de railsquote:Op maandag 9 november 2009 19:33 schreef Roberto258 het volgende:
Ach en ze zullen nog wel even herhalen dat Ajax 71 contractspelers heeft en dat men 144 miljoen heeft weggegooid aan slechte transfers.
Hansie durft zijn interessante telefoongesprekken echt niet meer aan te halen.quote:Op maandag 9 november 2009 19:38 schreef DrDentzz het volgende:
[..]
Maar Hansie heeft met Jol gebeld en die krijgt het echt wel op de rails
quote:Op maandag 9 november 2009 19:48 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Hansie durft zijn interessante telefoongesprekken echt niet meer aan te halen.
Zoveel valt er toch niet op de rails te krijgen? Verloren van Twente en PSV, beiden uit. 1x verloren in deze lastige reeks met oa 2x Dinamo, AZ en Feyenoord.quote:Op maandag 9 november 2009 19:38 schreef DrDentzz het volgende:
[..]
Maar Hansie heeft met Jol gebeld en die krijgt het echt wel op de rails
Die Twenteverheerlijking begint een beetje irritant te worden idd. McLaren is geweldig, iedereen loopt met hem weg, opent deuren die anders gesloten blijven, alle spelers zijn gelukkig etc. Logisch, want ze staan 1e maar het blijft irriant, net als met AZ vorig jaar. Waar Dirk alles zo geweldig voor mekaar had.quote:Op maandag 9 november 2009 19:24 schreef D_skilled het volgende:
Kan je op wedden. Gaan ze weer Twente verheerlijken, terwijl het krachtsverschil afgelopen zondag gelijk was.
Onzin, dit programma is gewoon een kijkcijferkanonquote:Op zondag 8 november 2009 10:12 schreef maril het volgende:
[..]
Tja in Theo Maasen zijn wel mensen in geintreseerd
Naar Studio Voetbal kijken alleen meer mensen omdat ze achter Boer Zoekt Vrouw zitten.quote:Op maandag 9 november 2009 20:44 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Onzin, dit programma is gewoon een kijkcijferkanon
Als je anderhalf uur blijft zitten, komt het idd erna.quote:Op maandag 9 november 2009 20:45 schreef DrDentzz het volgende:
[..]
Naar Studio Voetbal kijken alleen meer mensen omdat ze achter Boer Zoekt Vrouw zitten.
Zet Johan en Wilfred op die plek en ze scoren het dubbele.
Inderdaad,, wordt steeds leuker;)quote:Op maandag 9 november 2009 20:44 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Onzin, dit programma is gewoon een kijkcijferkanon
In een land waar Boer Zoekt Vrouw 4 miljoen kijkers trekt is het niet verwonderlijk dat Studio Voetbal beter scoort dan VI. Nederland is een smakeloos land.quote:Op maandag 9 november 2009 20:45 schreef DrDentzz het volgende:
[..]
Naar Studio Voetbal kijken alleen meer mensen omdat ze achter Boer Zoekt Vrouw zitten.
Zet Johan en Wilfred op die plek en ze scoren het dubbele.
De vorige keer had je ze akelig goed, weer naar Veronica geluisterd?quote:Op maandag 9 november 2009 20:54 schreef Droopie het volgende:
De Gijp-voorspelling voor vanavond:
1. Gijp had tegen Ricky van de Berg gezegd: pleur jij effe snel op naar de kleedkamer
2. Sulemani die een lieve huisgenoot nodig heeft
3. Als Wenger Enoh had zien voetballen: alsof ie net is begonnen met voetballen
Meh.quote:Op maandag 9 november 2009 21:23 schreef Zero2Nine het volgende:
Hoe was de aftrap van Twente - Ajax trouwens?
Niet zo erg als bij AZ-FEYquote:Op maandag 9 november 2009 21:23 schreef Zero2Nine het volgende:
Hoe was de aftrap van Twente - Ajax trouwens?
yepquote:Op maandag 9 november 2009 21:18 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
De vorige keer had je ze akelig goed, weer naar Veronica geluisterd?
Dat zei hij niet letterlijk, maar de strekking is hetzelfde.quote:Op maandag 9 november 2009 20:58 schreef DrDentzz het volgende:
Mijn voorspelling: Johan vindt dat ADO Immers moet bestraffen omdat zo'n speler de club ernstig in diskrediet brengt en dat net nu de keurige Wetzel bezig was met een charmeoffensief.
"Dan moet je naam en toenaam noemen"quote:Op maandag 9 november 2009 21:47 schreef Adelante het volgende:
Een kerel verft zijn haar niet... En dan Willem weer ff pakken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |