tering, de laatste weken is ie behoorlijk goed....respect! ik speelde vroeger wel es toto maar had dan zelfs ajax feyenoord psv vaak fout....quote:Op zondag 1 november 2009 23:07 schreef -J-D- het volgende:
Derksen had 8 vd 9 goed in de toto deze week
De 2ehelft aftrap was drama tochquote:Op maandag 2 november 2009 11:27 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ik speelde gisteren Fifa10 op mijn PSP en toen nam Vitesse een aftrap die gelijk uit ging toen dacht ik er zelfs aan.
Bij Ajax- Feyenoord viel niets aan te merken op de aftrappen
Ja precies, ik lette er ook op.quote:Op maandag 2 november 2009 15:01 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
De 2ehelft aftrap was drama toch
Hij moest gewoon nog even telefoneren.quote:Op maandag 2 november 2009 15:24 schreef -J-D- het volgende:
Die kans is groot, maar het was niet helemaal zeker of hij zou komen. Maar goed, dat was het een maand geleden ook niet en toen kwam hij 10 min voor het begin gewoon binnen wandelen.
Hollandiejeee, Hollandiejoooquote:Op maandag 2 november 2009 16:18 schreef Zipportal het volgende:
[Derksen modus]Ik heb Hans toevallig nog vanmiddag gesproken.[/Derksen modus]
In het begin:
quote:
Johan heeft wel voor hetere vuren gestaan. Die werd achtervolgd door een priester een travestiet en een clown.quote:Op maandag 2 november 2009 21:37 schreef DrDentzz het volgende:
Och jee, Hansie heeft versterking meegenomen.
Dat krijg je hè als je een mening hebt over de plaatselijke linksbuiten.quote:Op maandag 2 november 2009 21:39 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Johan heeft wel voor hetere vuren gestaan. Die werd achtervolgd door een priester een travestiet en een clown.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |