Had hij beter bij leven van Michels kunnen zeggen. Weet niet of hij dat ook gedaan heeft trouwens. Heb het hem wel al eens eerder horen zeggen...quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:38 schreef DrDentzz het volgende:
Dat is een stokpaardje van Johan hè, dat Michels een naar mens was. Maarja die man kan zich niet meer verdedigen.
Heeft ie idd gedaan all meer dan 10 jaar geleden zelfsquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:40 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Had hij beter bij leven van Michels kunnen zeggen. Weet niet of hij dat ook gedaan heeft trouwens. Heb het hem wel al eens eerder horen zeggen...
Dan mag hij het nu best herhalen.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:43 schreef tong80 het volgende:
[..]
Heeft ie idd gedaan all meer dan 10 jaar geleden zelfs
Maar toen was Derksen nog niet op tvquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:44 schreef tong80 het volgende:
Het was ook schandalig in 1990. De spelers wilden Cruijff en wie werd het leo Beenhakker het begin van het einde
Ik las toen al de VIquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:45 schreef DrDentzz het volgende:
[..]
Maar toen was Derksen nog niet op tv
Verbaast me niksquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:51 schreef ikweethetookniet het volgende:
Prem is alcoholisten is uit zijn ambt gezet [advocaat] omdat zijn financieele administratie niet deugde tot vervelens aan toe
![]()
Jep:quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:22 schreef HaagsPietje het volgende:
clown verhaal heeft ie al eens verteld...
Ik hoop dat hij zo'n Holleeder-ding heeft. Ik zie Gijp al als zo'n halve maffia door Dordrecht scheuren.quote:
kwam volgens mij omdat hij teveel pro-deo zaken deed. Dan ga je als advocatenkantoor wel fallietquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:51 schreef ikweethetookniet het volgende:
Prem is alcoholisten is uit zijn ambt gezet [advocaat] omdat zijn financieele administratie niet deugde tot vervelens aan toe
![]()
Ik speelde gisteren Fifa10 op mijn PSP en toen nam Vitesse een aftrap die gelijk uit ging toen dacht ik er zelfs aan.quote:Op maandag 2 november 2009 11:18 schreef Zero2Nine het volgende:
Heeft iemand op de aftrappen gelet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |