Je mag er helemaal niks en de telefoon moet uit zijn. Ben er pas geleden nog geweest. Alleen in de pauze krijg je een biertjequote:Op maandag 26 oktober 2009 22:20 schreef Omnifacer het volgende:
Ik vraag me af: als je in het publiek zit, mag je dan onbeperkt Jupiler drinken?
Wat had je dan verwacht dat je rustig bij hun aan mocht schuiven met een biertje?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:56 schreef De_Slagert het volgende:
[..]
Je mag er helemaal niks en de telefoon moet uit zijn. Ben er pas geleden nog geweest. Alleen in de pauze krijg je een biertje
Dat je na de uitzending nog rustig een biertje kon doenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:07 schreef SwitSok het volgende:
[..]
Wat had je dan verwacht dat je rustig bij hun aan mocht schuiven met een biertje?
Of dat iemand aan de andere kant van de studio tijdens de uitzending roept: Berdien!!! 3 bier aub en geef René er ook maar eentje!
Ik zit nu zelf inderdaad ook elke wedstrijd extra op die aftrap te lettenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:49 schreef PabloLopez het volgende:
De aftrap is nu aardig legendarisch aan het worden. AZ-Ajax was weer een klassiekertje.
Verder: Hulde voor de OP!!!!
Mag binnenkort wel. Dan kun je naast de studio ook Jupiler drinken, waar nu nog, ik meen Bavaria, wordt geschonken.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:27 schreef De_Slagert het volgende:
[..]
Dat je na de uitzending nog rustig een biertje kon doen
Heerlijk!quote:Op maandag 26 oktober 2009 22:25 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Haha, ben wel eens bij hem op de redactie geweest als 17-jarig scholiertje van de SvJKwam zijn secretaresse binnen.
'Wil je wat drinken, Johan?'
-'(5 seconden stilte) Wat zie je er lekker uit vandaag Peggy'
''
-'Heb je nieuwe laarzen?'
''
Ik zat daar echt zo van:
Eigenlijk wel ja! Ach, het zou sowieso wel tof zijn om een keer bij te wonen. Wie weet nog een keer. Het kan iig weer vanaf dit seizoen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:07 schreef SwitSok het volgende:
[..]
Wat had je dan verwacht dat je rustig bij hun aan mocht schuiven met een biertje?
Of dat iemand aan de andere kant van de studio tijdens de uitzending roept: Berdien!!! 3 bier aub en geef René er ook maar eentje!
En met van Hanegem. Genee had al die columns in zijn hoofd opgeslagen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:55 schreef Veerboot het volgende:
Genee heeft zeker minder vrije tijd ofzo, dat hij Johan nooit meer met oude citaten om de oren slaat? Dat was altijd genieten.
Toen Van Hanegem er nog zat was Genee altijd een beetje het lulletje. Nu is Hansie dat.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 00:06 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
En met van Hanegem. Genee had al die columns in zijn hoofd opgeslagen.
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:30 schreef Adelante het volgende:
Johan in de kleedkamer over Prem: "het kan nooit erger zijn dan Hans Kraaij junior"
'en onder die mantel ben ik helemaal bloot he!?!" in het bijzijn van een lekkere grimeuse![]()
Hij irriteert zich er overduidelijk aan...quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:43 schreef Drassss het volgende:
Gijp gaat Prem nog een vuistslag geven denk ik
Prem gedraagt zich als René t.o.v. de gasten somsquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:44 schreef Adelante het volgende:
[..]
Hij irriteert zich er overduidelijk aan...
Prem gaat gewoon doorquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:48 schreef DrDentzz het volgende:
Leuk dat schreeuwen naar elkaar toe over de band heen.
Ja vaag.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:48 schreef Rucebo het volgende:
Waar sloeg dat op?
Wilfred vroeg ook of Prem last had van z'n stem ofzo.
zijn Rene en Johan er nog ?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:53 schreef Rucebo het volgende:
Als je echt van voetbal houdt, houd je van Feyenoord. Nu is hij niet meer serieus te nemen
.
ging het maar ergens over dan, maar dat ook nooitquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:01 schreef Adelante het volgende:
Echt overal waar die kerel verschijnt wordt het de Prem show
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |