Wilde net ongeveer hetzelfde typen.quote:Op maandag 26 oktober 2009 22:50 schreef Adelante het volgende:
Die voetballer moet niet over statistiek gaan praten
Geldt voor alle VBL topics, maar het credo is nog steeds dat iedereen vanzelf weer terugkeert.quote:Op maandag 26 oktober 2009 22:51 schreef Svnn het volgende:
Opvallend weinig mensen in dit topic, voorheen kon ik niet eens op f5 drukken of ik moest alweer 2 pagina's doorlezen.
"Je beroep zie je altijd als je werk."quote:Op maandag 26 oktober 2009 22:52 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Wilde net ongeveer hetzelfde typen.
"Eeeh ze moeten die bovenste erafhalen want die trekken het gemiddelde naar eh boven en ehh"
Klopt in principe wel. Voor een goed gemiddelde moet je de uitschieters normaal de bovenste en onderste 5% eraf halen.quote:Op maandag 26 oktober 2009 22:52 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Wilde net ongeveer hetzelfde typen.
"Eeeh ze moeten die bovenste erafhalen want die trekken het gemiddelde naar eh boven en ehh"
Ze kunnen zich beter richten op de modus, de meest voorkomende salariscategorie. Toppers verdienen nu eenmaal erg goed, en terecht. Ze kunnen hun verontwaardiging beter richten op de modale clubvoetballers van RKC, Willem II en Vitesse die zich in 4 jaar binnenspelen.quote:Op maandag 26 oktober 2009 23:04 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Klopt in principe wel. Voor een goed gemiddelde moet je de uitschieters normaal de bovenste en onderste 5% eraf halen.
Hahaha, ja, hééééééérlijk.quote:Op maandag 26 oktober 2009 23:01 schreef Zero2Nine het volgende:
Hans weer afgekapten dan Genee wel nog even voor de sier een leuk nieuwtje strooien.
Inderdaad je kan beter gewoon het gemiddelde nemen van ploegen als Heerenveen/ Utrecht / Nec etc en daar mee gaan vergelijken.quote:Op maandag 26 oktober 2009 23:07 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Ze kunnen zich beter richten op de modus, de meest voorkomende salariscategorie. Toppers verdienen nu eenmaal erg goed, en terecht. Ze kunnen hun verontwaardiging beter richten op de modale clubvoetballers van RKC, Willem II en Vitesse die zich in 4 jaar binnenspelen.
Dat is nu juist cult, net als de TOTOquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:35 schreef Whiteguy het volgende:
Leuk trouwens dat gamma wil sponsoren, maar dat onderdeel met die dug-out waar elke notoire dorpsidioot zijn zegje kan doen mogen ze ook wel schrappen.
Ik heb juist het idee dat Hans weer eens te ver doordraafde. Opnieuw dat verhaal dat meneer vlak voor de Supercup tegen Heerenveen wat jongens had gesproken die lovend waren over Koeman. En dat Kraaij maar niet snapt dat diezelfde gasten nu van mening zijn veranderd. Kraaij houdt het erop dat die jongens moedwillig hun mening verdraaien en de boel voorliegen, maar die spelers kunnen toch gewoon in drie maanden tijd een ander beeld van de man hebben gekregen?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 08:08 schreef Madhouse11 het volgende:
Ik ben halverwege afgehaakt. Ik vond Kraay wel goede punten hebben, terwijl de anderen alleen maar aan het bashen waren. Daar moeten ze niet te ver in doorslaan.
Maandag 9 november!quote:Op maandag 26 oktober 2009 22:20 schreef DrDentzz het volgende:
Iedereen moet eigenlijk eens de reis naar VI maken. Het Mekka van de Johan/Gijp/Hansie kijkers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |