Hij moest gewoon nog even telefoneren.quote:Op maandag 2 november 2009 15:24 schreef -J-D- het volgende:
Die kans is groot, maar het was niet helemaal zeker of hij zou komen. Maar goed, dat was het een maand geleden ook niet en toen kwam hij 10 min voor het begin gewoon binnen wandelen.
Hollandiejeee, Hollandiejoooquote:Op maandag 2 november 2009 16:18 schreef Zipportal het volgende:
[Derksen modus]Ik heb Hans toevallig nog vanmiddag gesproken.[/Derksen modus]
In het begin:
quote:
Johan heeft wel voor hetere vuren gestaan. Die werd achtervolgd door een priester een travestiet en een clown.quote:Op maandag 2 november 2009 21:37 schreef DrDentzz het volgende:
Och jee, Hansie heeft versterking meegenomen.
Dat krijg je hè als je een mening hebt over de plaatselijke linksbuiten.quote:Op maandag 2 november 2009 21:39 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Johan heeft wel voor hetere vuren gestaan. Die werd achtervolgd door een priester een travestiet en een clown.
quote:Op maandag 2 november 2009 11:12 schreef Droopie het volgende:
Vanavond zal Rene waarschijnlijk de volgende opmerking maken:
"Ik zie Slory eerder als keeper dan centrum spits"
quote:Op maandag 2 november 2009 11:12 schreef Droopie het volgende:
Vanavond zal Rene waarschijnlijk de volgende opmerking maken:
"Ik zie Slory eerder als keeper dan centrum spits"
en weer goedquote:Op maandag 2 november 2009 21:52 schreef Droopie het volgende:
[..]
![]()
en straks bij Babovic ik snap niet waarom die springt tegen een speler met zo'n lengte gok ik zo maar even
quote:Op maandag 2 november 2009 21:52 schreef Droopie het volgende:
[..]
![]()
en straks bij Babovic ik snap niet waarom die springt tegen een speler met zo'n lengte gok ik zo maar even
quote:Op maandag 2 november 2009 21:52 schreef Droopie het volgende:
[..]
![]()
Tijd voor een bingokaartje?quote:Op maandag 2 november 2009 21:52 schreef Droopie het volgende:
[..]
![]()
Veel te opzichtig voor Santoni toch?quote:
Nouu ze hebben af en toe van die modellen dat je denkt...quote:Op maandag 2 november 2009 22:15 schreef Adelante het volgende:
[..]
Veel te opzichtig voor Santoni toch?
quote:Op maandag 2 november 2009 22:17 schreef Adelante het volgende:
Ondertussen bij VI:
Johan hangt aan tafel
Rene is pissen
Hans deelt handtekeningen uit aan z'n drie fans
Even een correctie.quote:Op maandag 2 november 2009 22:21 schreef Droopie het volgende:
Nou nog een poging..
NEC speelt zo slecht, dat kan niet, daar moet een bepaalde basis, ondergrens zitten
Hij zat wel in het stadion zondag zag ik.quote:Op maandag 2 november 2009 22:32 schreef qonmann het volgende:
Interessante cijfers
..Van Basten, wat heeft die man Ajax een geld gekost..
Ja, dat welquote:Op maandag 2 november 2009 22:33 schreef DrDentzz het volgende:
[..]
Hij zat wel in het stadion zondag zag ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |