beledigen van mod, banquote:
Misschien kun je je persoonlijkheid en modheid weer een beetje gescheiden houden?quote:
quote:
iehl wat is dat witte ding links onder inquote:Op maandag 26 oktober 2009 19:27 schreef LastRequest het volgende:
Bento das een soort lunch..
Dit is bijvoorbeeld een lunchdoosje van Pheno (of z'n vriendin, weet niet of deze van hem of haar was)
[ afbeelding ]
Lekker
Ik vind het nogal overdreven voor een lunchquote:Op maandag 26 oktober 2009 19:27 schreef LastRequest het volgende:
Dit is bijvoorbeeld een lunchdoosje van Pheno (of z'n vriendin, weet niet of deze van hem of haar was)
[ afbeelding ]
Lekker
quote:Op maandag 26 oktober 2009 19:07 schreef LastRequest het volgende:
[..]Al m'n knoppen waren ineens weg.. zag alleen maar posts.. dacht dat je me op een of andere manier al m'n rechten had ontnomen
Zeg, dat heb je al eens gedaan, hou het even leukquote:
Alleen bij falers werkt 'tquote:Op maandag 26 oktober 2009 20:03 schreef Mikkie het volgende:
Zeg, dat heb je al eens gedaan, hou het even leuk
Keilekker toch als iemand anders dat voor je maaktquote:Op maandag 26 oktober 2009 20:03 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik vind het nogal overdreven voor een lunch.
Je moet ook wel lekker brood kopenquote:Op maandag 26 oktober 2009 20:05 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Keilekker toch als iemand anders dat voor je maakt
Maar misschien is dat omdat ik niet zo van brood houd en dus moeite heb met lunchen
Nogmaals fijne week IB!quote:Op maandag 26 oktober 2009 21:37 schreef IrishBastard het volgende:
Ik ben zo naar bed, tot over 1,5 week mensen![]()
Have funquote:Op maandag 26 oktober 2009 21:37 schreef IrishBastard het volgende:
heel veel plezierquote:Op maandag 26 oktober 2009 21:37 schreef IrishBastard het volgende:
Dat is mijn Totoro lunchboxquote:Op maandag 26 oktober 2009 19:27 schreef LastRequest het volgende:
[ afbeelding ]
Lekker
Voor de rest sojabonen, cherrytomaatjes, japanse noedels en wat walnoten. En waarom dit ipv opwarmprut? Omdat het makkelijk te maken is (als je een eitje kan koken that is) en nog goed vult ookquote:Op maandag 26 oktober 2009 19:43 schreef LastRequest het volgende:
Dat witte links onderin is een ei
Rechtsboven is een snoepje, linksboven is een soort bapaobroodje met mungbonenvulling
Ah. En nu afwachten of het allemaal geholpen heeft?quote:Op maandag 26 oktober 2009 22:39 schreef De_Kardinaal het volgende:
Pijn, overgeven! Maar ik leef!
* Lotusss knuffelt D_Kquote:
sterkte!! *knuffel*quote:
Slapen!quote:Op maandag 26 oktober 2009 23:22 schreef De_Kardinaal het volgende:
net de zuster gepiept! medicatie en dan slapen!
^^ I'm with stupid.quote:
En dan maar uitkijken dat je niet door rood glijdtquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 08:19 schreef Pheno het volgende:
Waarom zetten ze die pleurisdingen nu steeds om kwart voor 7 aan? Er staat verdomme file door die kut-stoplichten. Moet ik weer de wet overtreden om normaal door te rijden.
Zolang je er niet mee gaat bellen in het vliegtuigquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 08:40 schreef IrishBastard het volgende:
En een uit het vliegtuig, gewoon omdat het kan![]()
Enjoyquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 08:46 schreef IrishBastard het volgende:
Vakantievlucht, kinderen. *Zucht*
Want voor jou is het geen vakantie?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 08:46 schreef IrishBastard het volgende:
Vakantievlucht, kinderen. *Zucht*
Nee, hij probeert zichzelf voor te houden dat hij zelf géén kind isquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 08:57 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Want voor jou is het geen vakantie?
Sekstoerist.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 08:57 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Want voor jou is het geen vakantie?
Oh bluh, nou gelukkig maar dat je nog leeft, dat zou wat zijn anders...quote:
Anton Corbijnquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 10:46 schreef PietjePuk007 het volgende:
Thekla Reuten doet het met Clooney
Thekla is de bom.
wat een mooie vrouw is dat tochquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 10:46 schreef PietjePuk007 het volgende:
Thekla Reuten doet het met Clooney
Thekla is de bom.
Ach, het wentquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 12:35 schreef SLP_ het volgende:
Net terug van ziekenhuis, moest ff bloedprikken. Haalt ze er 5 buisjes uit, is 1 niet genoeg. Ik vond het al eng genoeg
dat dusquote:
naja, als die naald er nu eenmaal inzit is t een kwestie van pompenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 12:35 schreef SLP_ het volgende:
Net terug van ziekenhuis, moest ff bloedprikken. Haalt ze er 5 buisjes uit, is 1 niet genoeg. Ik vond het al eng genoeg
Ik heb een paar keer bloed moeten laten prikken.quote:
Heb zelf maar een paar keer problemen gehad met de prikster. Als ze fout prikken kan het wel enorm irritant zijn jaquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:35 schreef royjn het volgende:
[..]
Ik heb een paar keer bloed moeten laten prikken.
En iedere keer liggen ze te kutten met die naald. Je zou hem zo wat zelf erin prikken.
En het went niet
Bij mij blijft het meestal niet bij 1 keer prikken haha.quote:
kijk die blauwe plekken zijn dan weer stoer hequote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:01 schreef royjn het volgende:
[..]
Bij mij blijft het meestal niet bij 1 keer prikken haha.
Laatste keer kregen ze na veel moeite en 5 keer prikken genoeg bloed
Had er toen mooie blauwe plekken aan over gehouden.
Liever jij dan ikquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:15 schreef Laysa het volgende:
[..]
kijk die blauwe plekken zijn dan weer stoer he....maar ik moet elke 3 weken ongeveer bloed prikken dus vandaar dat ik het niet eng vind
dat zou zeker heel mooi zijnquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:21 schreef De_Kardinaal het volgende:
Bloedprikken eng?![]()
Dat hebben ze denk ik in totaal bij mij wel een paar honderd keer gedaan!![]()
En precies waar ik zei dat de pijn zat liep een zenuw! Dus nu ben ik een zenuw (en de zijtakken) als het goed is kwijt! Dat was een gunstig teken! Misschien dat ik nu dan eindelijk van die pijn verlost ben.
Oiquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:29 schreef De_Kardinaal het volgende:
Wel ok eigenlijk. Gisteren en vannacht ziek van de pijnstilling. Ik heb een pleister over de wond en die mag er nog niet af dus hoe het eruit ziet weet ik nog niet. Ik heb alleen last van de wond in de spieren zelf. Maar ja, die pijn had voor de operatie ook dus dat kan wel een paar weekjes hebben. Mag alleen geen pijnstillers gebruiken, omdat men de resultaten wil afwachten van de operatie. En pijnstillers kunnen eventuele symptomen onderdrukken.
Waarom moet ik altijd de kamer delen met een rochelende oude vent met longkwalen waardoor ik niet kan slapen.![]()
Ouchquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:29 schreef De_Kardinaal het volgende:
Mag alleen geen pijnstillers gebruiken, omdat men de resultaten wil afwachten van de operatie.
Ach die pijn had ik toch al dus die kan ik wel redelijk hebben. Maar i.t.t. de 'oude' pijn moet deze pijn helemaal weggaan!quote:
Als ze dat gedaan hebben dan is het niet de eerste keer geweest!quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:45 schreef Dragorius het volgende:
Of ze hebben stiekem wat ground & pound op je geoefend
Of je was alsnog irritant tijdens de operatie en ze hebben je gewoon voor je bek gemeptquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:45 schreef De_Kardinaal het volgende:
En ik heb een hele dikke lip! Moet ik tijdens de narcose maar niet in dingen bijten of zoiets! Want ik ging de OK zonder en kwam terug met een opgezwollen lip. Of ze hebben me gedrogeerd meegenomen naar een illegale bokswedstrijd en mis ik nu een nier i.p.v. een zenuw!
Of ze vonden me voor de operatie irritant en wie weet wat ze met me tijdens de operatie hebben gedaan. Ik had al zo'n vieze smaak in mijn mond toen ik bijkwamquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 17:25 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Of je was alsnog irritant tijdens de operatie en ze hebben je gewoon voor je bek gemept
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 17:28 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Of ze vonden me voor de operatie irritant en wie weet wat ze met me tijdens de operatie hebben gedaan. Ik had al zo'n vieze smaak in mijn mond toen ik bijkwam
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 17:28 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Of ze vonden me voor de operatie irritant en wie weet wat ze met me tijdens de operatie hebben gedaan. Ik had al zo'n vieze smaak in mijn mond toen ik bijkwam
heb je ook zo lekker gegetenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:38 schreef royjn het volgende:
thuisbezorgd aan het lastigvallen
windows 7 aan het installeren
en msnen
Ze moeten nog bezorgen de !@#!@#quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:00 schreef Dj_unkie het volgende:
[..]
heb je ook zo lekker gegeten
pizza was goed te beren
Ik had in de UB moeten zitten leren, maar het koffie drinken bij een vriendin liep enigszins uit.quote:
Zo kut hè. Ik heb die minitentamens vier weken goed gedaan, zul je zien dat ik het morgen ga verkloten. Dan vervloek ik mezelfquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:17 schreef morgane het volgende:
Hier ook...in plaats van leren voor mn tentamen heb ik een kastje in elkaar gezet en zitten forummen
Nee. Het verschil tussen OV en auto is per dag bijna 2,5 uur. Maar dat is niet eens zo belangrijk: ik héb niet eens een OV. Dus die discussie is sowieso gauw voorbijquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:20 schreef morgane het volgende:
![]()
Is het met het OV echt niet te doen dan?
Aaahquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:27 schreef De_Kardinaal het volgende:
Auw! Maar wel mijn eigen bedje (nou ja logeerbed bij ouders)![]()
quote:
was spare rib expres.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:29 schreef Dj_unkie het volgende:
waar heb je besteld dan...bij NY pizza staat er groot boven dat ze geen ijs bezorgen zonder een hoofdgerecht
Leaseauto FTW!quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:19 schreef Mikkie het volgende:
In de categorie 'auw': sinds ik per 1 september begonnen ben met stage, heb ik al voor 500 euro getankt, wat dus voornamelijk op is gegaan aan vervoer voor stage en werk.
Takketyfus dat doet pijn. Dat uitrekenen doe ik dus ook niet meer![]()
Ben je je baan zo zat?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 08:29 schreef Dragorius het volgende:
Heeft er iemand nog ergens een vacature open staan?
Je mag wel komen dweilenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 08:29 schreef Dragorius het volgende:
Heeft er iemand nog ergens een vacature open staan?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 09:13 schreef Dragorius het volgende:
[..]En dan stiekem verwachten ze toch dat je hogere werkzaamheden ook op je neemt als ze dit zo uitkomt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nope, die hoef je niet meer te verwachten danquote:Op woensdag 28 oktober 2009 09:15 schreef AMDB het volgende:
[..]
En dan stiekem verwachten ze toch dat je hogere werkzaamheden ook op je neemt als ze dit zo uitkomt?
dat heb ik ook een hele poos gehad met mn nwe onderburenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 09:52 schreef HostiMeister het volgende:
Ik vraag me echt af wat ze aan het doen zijn in de appartement twee naar benden... Ze zijn volgens mij al sinds vorige weer dinsdag aan het renoveren... Elke ochtend met een klopboor in je hoor wakker worden is ook niet alles
Ben er blij mee, 's nachts is alles veel leukerquote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:21 schreef Californium het volgende:
Eigen schuld hosti! met je achterlijke ritme
trouwens...! goed als we donderdag ER komen kijken?
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:23 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ben er blij mee, 's nachts is alles veel leuker
En ja hoor
De Desi en ik enquote:
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:27 schreef HostiMeister het volgende:
Euhm, blijkbaar morgen geen ER hier... Huisgenoot zegt dat we ergens anders gaan kijken, vrienden van Niels...
Expeditie Robbinson, en ja is altijd een hele happeningquote:
mond erop en heel hard blazenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:06 schreef Dupje het volgende:
Pff mijn achterband van mn fiets is bijna leeg omdat dat wieltje losgedraaid wasEn nu probeer ik m op te pompen maar we hebben geen fatsoenlijke fietspomp hier die op mijn fiets werkt.
Heb ook zo'n 2,5 uur meer geslapen dan gisteren! Nog te weinig maar mag een gegeven paard niet in de bek kijken enzo.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:56 schreef De_Kardinaal het volgende:
Wakker! Slaapmiddelen zijn fijn!
Ik had de nacht ervoor amper geslapen! Ik ga dadelijk eens testen of ik vandaag al sneller dan 2 km per uur kan lopen!quote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:59 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Heb ook zo'n 2,5 uur meer geslapen dan gisteren! Nog te weinig maar mag een gegeven paard niet in de bek kijken enzo.
Ben blij dat jij iig wel goed geslapen hebt
HA heeft maandagmiddag pas tijd voor mequote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:01 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik had de nacht ervoor amper geslapen! Ik ga dadelijk eens testen of ik vandaag al sneller dan 2 km per uur kan lopen!![]()
Jij moet gewoon langs de HA om wat snoepgoed te scoren! Anders in mijn boekenkast, de witte doos, help yourself!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
Ik moet komende 5 dagen leren... normaal alsquote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:42 schreef HostiMeister het volgende:
Mensen die weken vooruit plannen wat ze gaan eten
Ah, verklaart.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:43 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik moet komende 5 dagen leren... normaal alser is doe ik dat ook niet... maar nu ben ik in 1 keer klaar en hoef ik geen pauze van mijn studie in te lassen voor dom naar de winkel gaan en daar wat verzinnen
seksquote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:42 schreef Dragorius het volgende:
Hoe de seks kun je dat zo vooruit plannen? Ik doe elke dag boodschappen
* boksquote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:42 schreef Dragorius het volgende:
Ik kan dat ook absoluut nietquote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:42 schreef Dragorius het volgende:
elke dag boodschappen is zo nutteloos als je geen fatsoenlijke winkel binnen een straal van een kilometer hebtquote:
Liever lui dan moe dusquote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:51 schreef Californium het volgende:
[..]
elke dag boodschappen is zo nutteloos als je geen fatsoenlijke winkel binnen een straal van een kilometer hebtmoet je met de bus (als we met z'n 2-en zijn want
heeft geen fiets) of met de fiets (leuk als het regent) Nee hoor... Tis dat hij het graag wilt... maar van mij hoeft het niet... ik haal liever week of 3 a 4 dagen boodschappen in 1 keer
quote:
kan je voor zo weinig n avondmaaltijd kopen? of gebruik je die kant en klaar bakkenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:56 schreef Sander het volgende:
Heb een AH om de hoek zitten. Dus die zien mij elke dag 3 of 4 euro afrekenen.
Jahquote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:05 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
kan je voor zo weinig n avondmaaltijd kopen? of gebruik je die kant en klaar bakken?
Ik een C1000.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:56 schreef Sander het volgende:
Correct. Een rib uit m'n lijf, zeg maar. Voorheen tankte ik ongeveer de helft van dat bedrag in diezelfde tijd. Da's dus een flinke aanslag op het maandbudget. En dan hebben we het nog niet over extra onderhoud enzoquote:Op woensdag 28 oktober 2009 07:47 schreef Sander het volgende:
500 euro is wel heel wat
Mogguh vanaf stage.
quote:
C1000, elke dag, uurtje of vijf sukkelen ik en mijn huisgenoot naar de C1000.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:08 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Ik een C1000.
Lindenholt de gekste
Ik loop in 2 minuten naar de supermarktquote:
Sleutels uitwisselen? Volgens mij mis ik het helemaalquote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:05 schreef Lotusss het volgende:
[..]
HA heeft maandagmiddag pas tijd voor me![]()
Ja lekker ik heb jouw sleutel niet en heb geen zin om in te breken... heb ik er nog niks aan dat jij een halve apotheek hebt liggen!
* driehoeksboksquote:
Damn da's el cheapo! Ik ben echt altijd minimaal 10 euro kwijt, en da's vaak niet eens voor twee dagenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:56 schreef Sander het volgende:
dat red ik niet...wel 2 min met de auto...en dan kan ik naar Super de Boer, Lidl (2) Spar en de Emtéquote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:12 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Ik loop in 2 minuten naar de supermarkt
Hatert?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:14 schreef Laysa het volgende:
[..]
dat red ik niet...wel 2 min met de auto...en dan kan ik naar Super de Boer, Lidl (2) Spar en de Emté
Als ik vanaf mijn balkon hard een steen zou gooien kan ik mijn super raken. Dus, waarom niet?quote:
nah oke...vooruitquote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:15 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Als ik vanaf mijn balkon hard een steen zou gooien kan ik mijn super raken. Dus, waarom niet?
Meh, ik kan wel met een boogje gooien, en bij weze van spreken natuurlijkquote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:15 schreef Californium het volgende:
Dan zou je het flatgebouw naast jullie raken![]()
je bent zelf een hater !!quote:
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:18 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Meh, ik kan wel met een boogje gooien, en bij weze van spreken natuurlijk
Omdat een vriend van me die krengen een jaar lang verkocht heeft en wist te melden dan plasma over het algemeen veel mooiere kwaliteit geeft dan LCD.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:18 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Meh, ik kan wel met een boogje gooien, en bij weze van spreken natuurlijk
En mikkie waarom een plasma?? waarom geen LCD?
mijne is prima scherp hoorquote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:23 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Lekker onscherp en lomp, ofzo
Omdat de lampen daarvan duur zijn en omdat ik geen muur heb om op te projecteren. Ik wil gewoon een tv, klaarquote:
Plasma? LCD natuurlijk. Checkquote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:15 schreef Mikkie het volgende:
Heeft iemand nog tips voor een goede plasma tv van rond de 500 euro? Ik ga denk ik toch maar een nieuwe kopen. Kan ik tenminste ook weer m'n pc op de tv aansluiten...
Nee hoor. Heb geen sleutels van hem dus die zijn ook niet uitgewisseld.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:12 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Sleutels uitwisselen? Volgens mij mis ik het helemaal.
Plasma geeft misschien diepere kleuren, maar LCD gaat langer mee, heeft geen last van inbranden en LCD kan hogere resoluties aan.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:25 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Omdat een vriend van me die krengen een jaar lang verkocht heeft en wist te melden dan plasma over het algemeen veel mooiere kwaliteit geeft dan LCD.
Heeft hij je ook verteld dat hij over het algemeen mannen mooier vindt dan vrouwen?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:25 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Omdat een vriend van me die krengen een jaar lang verkocht heeft en wist te melden dan plasma over het algemeen veel mooiere kwaliteit geeft dan LCD.
Nou ik denk dat een FullHD LCD scherper beeld geeft, maar dan heb ik ook nog nooit een HD beamer mogen aanschouwen, dus dat is een stukje onwetendheid mijn kant.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:25 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
mijne is prima scherp hooren wat is er lomp aan? t kastje is kleiner dan een tv
t beeld alleen wat groter
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:28 schreef AMDB het volgende:
[..]
Heeft hij je ook verteld dat hij over het algemeen mannen mooier vindt dan vrouwen?
Da's ook weer waar. Zo blijkt maar weer dat ik er geen drol verstand van hebquote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:27 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Plasma geeft misschien diepere kleuren, maar LCD gaat langer mee, heeft geen last van inbranden en LCD kan hogere resoluties aan.
Daar ging het ook niet letterlijk omquote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:27 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Nee hoor. Heb geen sleutels van hem dus die zijn ook niet uitgewisseld.
Je doet niet aan Internet in het weekend?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:29 schreef AMDB het volgende:
Oh, naar huis toe, spreek iedereen na het weekend weer
Niet aan fokken, en eigenlijk weinig internet jaquote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:30 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Je doet niet aan Internet in het weekend?
Gelukkig is het verschil tussen 500 en 1.200 euro niet zo grootquote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:31 schreef Dj_unkie het volgende:
LCD is scherper omdat de pixels kleiner zijn en dichter op elkaar zitten. Zwartweergave van een plasma is veeeeuuuuul beter. Hoewel dat door LED achtergrondverlichting wel beter is geworden. Ik zou nu een LCD met LED pakken van rond de 1200 euries
Ik ben in de winkel geweest om 't verschil te bekijken tussen 40 inch met / zonder LED. Kon 't bij de Philips amper bekijken (op de zeer dure na van > 2.000 euro). Het verschil is toch al gauw 400 euro.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:31 schreef Dj_unkie het volgende:
LCD is scherper omdat de pixels kleiner zijn en dichter op elkaar zitten. Zwartweergave van een plasma is veeeeuuuuul beter. Hoewel dat door LED achtergrondverlichting wel beter is geworden. Ik zou nu een LCD met LED pakken van rond de 1200 euries
ow daar heb ik overheen gelezen...ik heb nu een 32 inch 656 van samsung:quote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:32 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Gelukkig is het verschil tussen 500 en 1.200 euro niet zo groot
Oh?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:30 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Daar ging het ook niet letterlijk om
Die ene winkel in het centrum? Daar hebben ik en mijn huisgenoot zijn tv gehaaldquote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:33 schreef Dj_unkie het volgende:
en inbranden valt tegenwoordig wel mee...tevens is de levensduur van een plasma tegenwoordig ook prima..
* Dj_unkie heeft bij plattetv.nl gewerkt
je ziet het verschil 's avonds pas echt goed. In een wat donkere ruimte als ej film aan het kijken bent. Ik kan me dan storen aan de grijze achtergrond die de tv geeft (terwijl het zwart moet zijn)quote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:33 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik ben in de winkel geweest om 't verschil te bekijken tussen 40 inch met / zonder LED. Kon 't bij de Philips amper bekijken (op de zeer dure na van > 2.000 euro). Het verschil is toch al gauw 400 euro.
Dat heb je toch alleen maar met die oude LCD's? Degene die bij ons thuis staat heeft dat namelijk niet en een superdure was het nou ook weer niet.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:38 schreef Dj_unkie het volgende:
[..]
je ziet het verschil 's avonds pas echt goed. In een wat donkere ruimte als ej film aan het kijken bent. Ik kan me dan storen aan de grijze achtergrond die de tv geeft (terwijl het zwart moet zijn)
is deel van een groter concern Foto Bouw. Ik werkte vanuit Arnhem voor oa platte tv, maar ook voor andere delen van die winkel. Leuke tijd gehad. Collega's waren top, alleen de winkelquote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:38 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Die ene winkel in het centrum? Daar hebben ik en mijn huisgenoot zijn tv gehaald
Wat een winkel
ik ben heul kritischquote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:40 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dat heb je toch alleen maar met die oude LCD's? Degene die bij ons thuis staat heeft dat namelijk niet en een superdure was het nou ook weer niet.
Nou ik ook, moet doeg kijken om daar een grijstint in te ondekken. Misschien maakt Sharp gewoon hele goede LCD' schermenquote:
Nee, ik heb gewoon het geheugen van een vis. (Had ochtend humeur, zal wel net toen ik wakker was ofzo in gereageerd hebben, of ik ben echt gewoon vergeetachtigquote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:15 schreef LastRequest het volgende:
Je hebt vanochtend nog gereageerd
Of was je toen nog wakker?
Gewoon inbreken, ik heb een inboedelverzekering. Die apotheek kan ik wel vervangen en als je het in de verkoop doet kan je er wel een maand huur van betalen! Gewoon de oxazepam voor jezelf houdenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:05 schreef Lotusss het volgende:
[..]
HA heeft maandagmiddag pas tijd voor me![]()
Ja lekker ik heb jouw sleutel niet en heb geen zin om in te breken... heb ik er nog niks aan dat jij een halve apotheek hebt liggen!
Jeuj, ik heb een lotgenootje gevondenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:24 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nee, ik heb gewoon het geheugen van een vis.
Ben geen inbrekert... en sowieso heb ik geen zin in een strafblad. Is niet goed voor mijn carrièrewensen enzo. Heb nu netto zo'n 6 uur geslapen dus dat is nog best netjes.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:26 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Gewoon inbreken, ik heb een inboedelverzekering. Die apotheek kan ik wel vervangen en als je het in de verkoop doet kan je er wel een maand huur van betalen! Gewoon de oxazepam voor jezelf houden
O ja, je carrièrekansen! Nog een uitkeringstrekker moeten we er niet bij hebben! Dat gaat dan straks weer ten koste van de mijne!quote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:29 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ben geen inbrekert... en sowieso heb ik geen zin in een strafblad. Is niet goed voor mijn carrièrewensen enzo. Heb nu netto zo'n 6 uur geslapen dus dat is nog best netjes.
Maar thanks voor het aanbod
Ach, mijn toekomstige baan wordt ook gewoon (indirect) betaald door de belastingbetaler hoor... dus zoveel wijkt dat ook weer niet afquote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:40 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
O ja, je carrièrekansen! Nog een uitkeringstrekker moeten we er niet bij hebben! Dat gaat dan straks weer ten koste van de mijne!
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:29 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ben geen inbrekert... en sowieso heb ik geen zin in een strafblad. Is niet goed voor mijn carrièrewensen enzo. Heb nu netto zo'n 6 uur geslapen dus dat is nog best netjes.
Maar thanks voor het aanbod
GMTA!quote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:43 schreef Dj_unkie het volgende:
[..]
er zijn hier meer mensen met slaapproblemen? Ik heb sinds twee weken een wondermiddel van de dokter gekregen...allergiepillen die je duf maken....slaap weer als een os
Hmmm, die vriend van me raadde Samsung constant af ivm de zeer matige beeldkwaliteit. Weet jij daar iets van?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:37 schreef Dj_unkie het volgende:
[..]
ow daar heb ik overheen gelezen...ik heb nu een 32 inch 656 van samsung:
deze
klein prijsje en zeer goed beeld (fullHD, goede zwartweergave, 24P)
Ik gebruik gewoon wiet, als ik daar genoeg van rook wordt ik ook duf...quote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:47 schreef Lotusss het volgende:
[..]
GMTA!
Dat was dus ook mijn idee.. heb last van een allergie en krab dus ook nog ff mijn benen open 's nachts... en laat ik nu net hypergevoelig zijn en superduf worden voor de meeste allergietabletjes
Mja daar doe ik liever niet aan... laatste 2 keer werkte het ook voor geen ruk, sindsdien geen behoefte aan. Nooit echt gehad ook trouwens.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 16:07 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik gebruik gewoon wiet, als ik daar genoeg van rook wordt ik ook duf...
Tja, in mijn ogen natuurlijker dan je lichaam volproppen met chemische anti-histonen. Maar dat kan natuurlijk ook mijn mening zijn... Als je veel anti allergie pilletjes slikt doet dat wat met je natuurlijke immuunsysteem, wiet heeft minder nadelige effecten mijns inziens.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 16:18 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Mja daar doe ik liever niet aan... laatste 2 keer werkte het ook voor geen ruk, sindsdien geen behoefte aan. Nooit echt gehad ook trouwens.
en als je niet rookt dan kan het ook in thee vormquote:Op woensdag 28 oktober 2009 16:32 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Tja, in mijn ogen natuurlijker dan je lichaam volproppen met chemische anti-histonen. Maar dat kan natuurlijk ook mijn mening zijn... Als je veel anti allergie pilletjes slikt doet dat wat met je natuurlijke immuunsysteem, wiet heeft minder nadelige effecten mijns inziens.
Huu, wietthee... is dat wat?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 16:33 schreef Laysa het volgende:
[..]
en als je niet rookt dan kan het ook in thee vorm...wel met veel melk
Nou ja, het gaat er mij ook om dat ik 's nachts ook mijn benen niet meer openkrab van de jeuk. Twee vliegen, één klap enzo.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 16:32 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Tja, in mijn ogen natuurlijker dan je lichaam volproppen met chemische anti-histonen. Maar dat kan natuurlijk ook mijn mening zijn... Als je veel anti allergie pilletjes slikt doet dat wat met je natuurlijke immuunsysteem, wiet heeft minder nadelige effecten mijns inziens.
Samsung is een prima merk. Goede prijs/kwaliteit verhoudingen & goede service als het misgaat. Maar ja, ik koop zelden, ik krijg die meestal. Mijn 21 inch LCD Samsung was een mooi cadeautje van een bevriende TV-reparateur. Had hij in zijn pauzes aan gewerkt. De originele reparatiekosten zouden veel hoger zijn dan de waarde van een nieuwe tv dus die klant die hem ingeleverd had, had een nieuwe tv gekocht. Maar die monteur werkte voor noppes voor mij dus het repareren was voor nietsquote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:55 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Hmmm, die vriend van me raadde Samsung constant af ivm de zeer matige beeldkwaliteit. Weet jij daar iets van?
Ja, smerig is dat!quote:Op woensdag 28 oktober 2009 16:35 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Huu, wietthee... is dat wat?
Sja....ik mag het niet roken....en ik gebruik het bij pijn.....en ja het werkt want buiten dathet dus de pijn wat wegneemt wordt je er ook lekker relaxed vanquote:Op woensdag 28 oktober 2009 16:35 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Huu, wietthee... is dat wat?
ja zeker smerig...al kan je het mengen met bv een kersentheezakje.....al is het lang niet zo erg met melk....want dan overheerst die smaak....plus...geleerd....aan vet gaan de kristalletjes hechten en aan water weer niet dus werkt het veul beterquote:
Ik gebruik Polaramine werkt super. Ik ben zelf zeer gevoelig voor huisstofmijt, huisdieren en verschillende etenswaren..die triggeren dan weer mijn eczeem....dus lig ook vaak te krabben in bed. Dit helpt echt super!quote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:47 schreef Lotusss het volgende:
[..]
GMTA!
Dat was dus ook mijn idee.. heb last van een allergie en krab dus ook nog ff mijn benen open 's nachts... en laat ik nu net hypergevoelig zijn en superduf worden voor de meeste allergietabletjes
de 6 serie van Samsung heeft een uitstekende beeldkwaliteit voor het geld. Ik heb er verder nog geen problemen mee gehad, dus weet niet of de service verder goed is.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:55 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Hmmm, die vriend van me raadde Samsung constant af ivm de zeer matige beeldkwaliteit. Weet jij daar iets van?
Heb normaal Telfast (omdat die geen dufheid opwekt) maar die is nu op.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 16:43 schreef Dj_unkie het volgende:
[..]
Ik gebruik Polaramine werkt super. Ik ben zelf zeer gevoelig voor huisstofmijt, huisdieren en verschillende etenswaren..die triggeren dan weer mijn eczeem....dus lig ook vaak te krabben in bed. Dit helpt echt super!
High on antihistamine....quote:Op woensdag 28 oktober 2009 16:46 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Heb normaal Telfast (omdat die geen dufheid opwekt) maar die is nu op.
Met mijn slapeloosheid ga ik dus zo naar de drogist/apotheek om antihistamine te halen die me wél duf maakt
http://www.ncsm.nl/artikel/317+volcano+via+NCSM.htmlquote:Op woensdag 28 oktober 2009 16:41 schreef Laysa het volgende:
[..]
Sja....ik mag het niet roken....en ik gebruik het bij pijn.....en ja het werkt want buiten dathet dus de pijn wat wegneemt wordt je er ook lekker relaxed van.....maar geen suiker erin doen he
ik weet dus niet of dat ook mag.....tis dus niet zo schadelijk als roken...maar ik heb een longziekte dus ik denk niet dat dat wat voor mij isquote:Op woensdag 28 oktober 2009 16:50 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
http://www.ncsm.nl/artikel/317+volcano+via+NCSM.html
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 16:53 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik weet dus niet of dat ook mag.....tis dus niet zo schadelijk als roken...maar ik heb een longziekte dus ik denk niet dat dat wat voor mij is
alle morfine geprobeerd....deed niets...zelfs niet nadat ik er met een hete kruik tegen aanzatquote:Op woensdag 28 oktober 2009 16:55 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
![]()
Gewoon aan de morfine. Dat helpt ook tegen benauwdheid!
Wiet is/was ook het enige wat hier hielp, maar tevens het enige wat niet vergoed werd.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 16:59 schreef Laysa het volgende:
[..]
alle morfine geprobeerd....deed niets...zelfs niet nadat ik er met een hete kruik tegen aanzat![]()
Wiet FTW
ook niet via je huisarts of specialist?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 17:04 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Wiet is/was ook het enige wat hier hielp, maar tevens het enige wat niet vergoed werd.
Wietquote:Op woensdag 28 oktober 2009 16:59 schreef Laysa het volgende:
[..]
alle morfine geprobeerd....deed niets...zelfs niet nadat ik er met een hete kruik tegen aanzat![]()
Wiet FTW
Niet via de ziektekostenverzekering. Bij jou wel dan?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 17:06 schreef Laysa het volgende:
[..]
ook niet via je huisarts of specialist?
jaquote:Op woensdag 28 oktober 2009 17:09 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Niet via de ziektekostenverzekering. Bij jou wel dan?
Volgens mij willen ze het juist nu wel in het basispakket mikken zodat iedereen het vergoed krijgt!quote:Op woensdag 28 oktober 2009 17:10 schreef Laysa het volgende:
[..]
ja...tot nu toe wel...maar het kan aankomende keer zomaar weer anders zijn
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 17:12 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Volgens mij willen ze het juist nu wel in het basispakket mikken zodat iedereen het vergoed krijgt!
quote:I saw a bunch of letters on my father's desk today, birthday letters. They were from all from 3rd grade class telling him how great he is and many thank yous, also that they wanted to make him a birthday cake and that he is a great man for helping them out so much. He's the Janitor. Their thankfulness GMH.
Dat gaat vanavond gebeurenquote:
thnx, dat ga ik lekker in het weekend vierenquote:
is samen met de pubertjes, maar misschien leuk om t samen met onze meet te regelen, de komers zijn iig wel toffe luiquote:
Kan nog gezellig wordenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:35 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
is samen met de pubertjes, maar misschien leuk om t samen met onze meet te regelen, de komers zijn iig wel toffe luimaar wel rond de 17/18
ben er 3x geweest, best lachequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |