nou nou Rob, het toetsenbord waar jij die post op typte is vele malen viezer. Daar word ik ook niet zo vrolijk van! En leer eens fatsoenlijk engels, als ik je in Red mijn vakantie hoor begin ik elke keer te jankenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 02:36 schreef elfzesendertig het volgende:
De kitrandjes zijn niet echt goed meer. Zo komen er allerlei bacteriën in de randjes. Ook is zo'n doekje op het aanrecht echt heel smerig. Hier word ik niet vrolijk van.
- Rob
Red mijn vakantiequote:Op woensdag 28 oktober 2009 03:28 schreef twiFight het volgende:
[..]
nou nou Rob, het toetsenbord waar jij die post op typte is vele malen viezer. Daar word ik ook niet zo vrolijk van! En leer eens fatsoenlijk engels, als ik je in Red mijn vakantie hoor begin ik elke keer te janken
Leg uitquote:Op woensdag 28 oktober 2009 05:22 schreef Sjeunie het volgende:
het ziet er niet uit alles wat je fout kan doen aan een hamburger maken, heb je gedaan maarja als ie maar smaakte
Het is een midnight snack. Dan ga je niet culinair lopen doen. Dan wil je VRETEN. Je hebt het duidelijk niet begrepenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 05:22 schreef Sjeunie het volgende:
het ziet er niet uit alles wat je fout kan doen aan een hamburger maken, heb je gedaan maarja als ie maar smaakte
Zo zo, jij vindt jezelf wel erg goed, of niet?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 04:23 schreef Sjeunie het volgende:
wat nou culinair lopen doen ik kan ook wel blik bonen op mn broodje droppen met wat speklappen, en dan smaakt het beter en ziiet nog beter uit ook
Ja want een midnight snack (of een hamburger for that matter) moet er ook uitzien als een culinair hoogstandjequote:Op donderdag 29 oktober 2009 04:23 schreef Sjeunie het volgende:
wat nou culinair lopen doen ik kan ook wel blik bonen op mn broodje droppen met wat speklappen, en dan smaakt het beter en ziiet nog beter uit ook
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |